Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 12081 til 12100 af 40685
-
Hvor mange fag..?
ForumindlægHej alle sammen..! Hvor mange fag er det man skal op til i de 3 år man går på gymnasiet..? -
vigtigt!!!!
Forumindlægkan man godt få ens studentereksamen selvom man mangler at aflevere to afleveringer??? tak! -
Karakter
ForumindlægHej, jeg har et spørgsmål som omhandler noget om årskarakter i gymnasiet. Eksempel: Hvis man har fået gode årskarakter i hele året, og man har fået ikke gode karakter i eksamerne. Kigger man så også på årskarakterne dvs. kan de hjælpe en hvis man har fået ikke gode karatker i eksamerne? Ell... -
TI Interactive Guide
ForumindlægJeg går i 2g på STX og har problemer med eksamen, da jeg ikke er så skarp i TI Interactive. Det er et fedt program, men jeg kan ikke bruge halvdelen af dens funktioner. Hvis nogen har eller ved hvor der er en guide ville det være en stor hjælp- Helst på Dansk self. //Aske -
Er Gymnasiet hårdt?
ForumindlægHej, Efter sommerferien skal jeg starte på STX. Jeg har valgt studieretningen: Samfundsfag A, Matematik B, Erhversøkonomi C. Jeg overvejder dog at hæve matematik til A niveau. Hvis i har haft denne linje eller en lignende en, syntes i så det var hårdt eller? Hvor lang tid brugte i på lektie... -
Gratis lektiehjælp tilbydes
ForumindlægTilbyder lektiehjælp i forskellige fag (fx historie, dansk, old, religion, samf, lidt filosofi og måske andet) på både folkeskole- og gymnasielt niveau. Har fået 12-taller i alle de ting, på nær filosofi som jeg ikke har haft som fag, men har brugt tværfagligt i bl.a. AT og andre opgaver. Kan ogs... -
Hvor findes prøver for sidste år..?
ForumindlægHej Ved i hvor man kan finde de skriftlige prøver fra sidste år, fx biologi c ? -
Laserlys
ForumindlægJeg sidder med en opg fra sidste år, som jeg simplethen ikke kan finde ud af... Er der nogle der har en ide til hvordan man kan løse opg. 7? http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF08/Eksamen/Opgaver/080523_opgave_stx_081_fysikA.ashx På forhånd tak :) -
Matematik årsprøve A
ForumindlægHvad vil I råde mig til at læse op i, til den første del som er uden hjælpemidler? (2.g mat A) På forhånd tak -
har lige brug for hjælp.
Forumindlægdet er angående om min kommende matematik årsprøve. hvordan vil det foregå??? altså matematik årsprøve. er det med hjælpemidler eller uden hjælpemidler.????? osv....... hvis du har noget at tilføje mere, så er du velkommen. 8D prøven er om en uge. på forhånd tak 8D. -
Sygdom under studie
ForumindlægHvis man nu bliver syg i fx 3 dage på studiet (og ikke kommer til 4 forelæsninger med mere); har det så nogle store konsekvenser? Kommer man langt bagud? Hvad er jeres erfaringer? (ved godt det er forskelligt fra studie til studie :) ) Sagen er nemlig at jeg snart skal have foretaget en operation... -
Gamle eksamenssæt til matematik og engelsk?
ForumindlægHej. Jeg skal op til mine terminsprøver i hhv. matematik og engelsk i næste uge. For at supplementere alt det jeg har lært i år i fagene, kunne jeg godt tænke mig at prøve nogle af de ældre eksamenssæt. Desværre kan jeg ikke finde dem nogle steder. Hvis der er nogle der ved, hvor man kan fi... -
Partiel integration ?
ForumindlægHej Alle Hvornår er det man skal bruge partiel integration/Integration ved substitution ? - Jeg bytter virkelig meget rundt på disse to. Tak på forhånd :) -
ENGELSK TERMINSPRØVE! (HTX)
ForumindlægEr der nogen der har et eksamensæt af den Engelske skriftlige eksamen B (HTX). Jeg skal til terminsprøve på mandag og vil gerne øve lidt! Har ledt på nettet og kan ikke finde en eneste til HTX B-nivuea!! Please hjælp! :) -
hejjjjj mig og min veninde skal op i naturfags eksame og vi har trukket Drikkevandsforsyning for fremtidige generationer og vi skal finde nogen gode forsøg t...
ForumindlægFokusområde: Drikkevandsforsyning for fremtidige generationer Problemstilling: Hvordan kan vi sikre rent drikkevand i Danmark i fremtiden, når klimaændringer og forurening truer vores grundvand? Arbejdsspørgsmål: Fysik/kemi Biologi Geografi Hvordan påvirker forskellige ke... -
Hvad tror du?
ForumindlægJeg går på 2 g og har fået nogen karaktere forløbende for afsluttende fag og eksamer, så var nysgerrig efter om der nogen som ved jeg kommer videre på 3 år? Eksamen : kemi C: 0,0 Årskaraktere: 0,0 Årskarakter : billedkunst C : 7 Eksamen: Fysik B : 0,2 Årskaraktere : 4 og 7 Årskaraktere: Nat... -
Bøger på Gymnasiet
ForumindlægHej, jeg ville gerne høre om nogle af jer ved, hvilke bøger der benyttes til følgende fag på gymnasiet (stx): Dansk A Historie A Religion C Erhvervsøkonomi C Oldtidskundskab C Jeg ved godt, at det varierer fra gymnasie til gymnasie, men jeg håber på at læse lidt op i sommerferien så... -
Skriftlig eksamenssæt
ForumindlægHej Jeg går på HTX, og vil gerne gøre brug af jeres eksamenssæt til at hjælpe en til den skrifligeeksamen, men der er kun for STX og HHX men hvad er så bedst i Dansk A og matematik A på HTX? dem fra STX eller HHX? -
Enhedssamfund?
ForumindlægHvad betyder enhedssamfund? :-) -
Terrorisme.
ForumindlægHej studieportalen :) Jeg skal som mange af jer til at skrive studieretningsopgave. Hovedfagene er Engelsk og Samfundsfag. Har indgivet terrorisme som mit emne. Efter det er jeg kommet lidt i problemer; jeg har svært ved at afgrænse mig til en eller få problemstillinger. Hvilke det skal være. H...
