Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 12101 til 12120 af 176852
-
Angående eksamen
ForumindlægEr det tilladt at bruge internettet til eksamen i oldtidskundskab, hvis man f.eks. vil slå et ord/begreb eller lign. op? -
Stata eksamen
ForumindlægHej Jeg søger en, der kan hjælpe mig med eksamen i STATA, mod betaling. På forhånd Tak! -
Hvilket computer-program til matematik og fysik?
ForumindlægHej, Jeg kan se, at mange af jer valgte at bruge computeren her til eksamen. Hvilket program bruger I? Og hvilket program blev brugt i foelgende opgave? Isaer, hvis I kigger paa opgave 9 og 10. *Det er ikke min aflevering, og jeg tager ikke credits for det* -
Kristendoms eksamen
ForumindlægHej. Er der nogle der har være til kristendoms eksam, som jeg må stille lidt spørgsmål? Da jeg skal til eksamen her om et par uger, og har lige nogle spørgsmål jeg gerne vil have svar på hurtigst muligt. -
DIO eksamen
ForumindlægJeg skal op til eksamen her på tirsdag i DIO - så ville hører om der var nogen som har været oppe før og evt. kan fortælle hvordan eksamen forløber og evt. sende deres powerpoint som i anvendte.. På forhånd tak -
Integral a^x
ForumindlægHvordan kan integralet af ax = ax/ln(a) -
mat A-niveau
Forumindlæghar brug for hjælp til opg. 1.028 og 2.008 A niveau matematik -
Forberedelsestid Bio A
ForumindlægEr det 20 eller 30 minutters forberedelsestid man får til mundtlig biologi, A-niveau?Mvh Petrine -
Forkert? Vinkel A
ForumindlægHej Jeg har en retvinklet trekant (med målene 3-4-5) a=3 b=4 c=5 Jeg skal så beregne mig frem til VINKEL A. Er det så korrekt, at jeg dividerer 4 med 5 = 4/5 = 0,8 Giver det så 80 grader ? :O På forhånd tak (: -
forskellige spg.
ForumindlægHej. (Det skal lige siges at jeg ikke har haft naturfag i snart 5 års tid) Jeg skal i 3.g efter sommer, og mangler kun naturvidenskab som det sidste. Jeg vil meget gerne starte tidligt med at blive bedre på de fag, så jeg er sikker på at kunne klare eksamen godt. Nu ved jeg godt at man skal præ... -
hjælp til opgave A eller B ?
ForumindlægJeg skriver om fedme i psykologi og biologi og er pludselig blevet total i tvivl om, hvilken opgave jeg skal vælge a eller b ? :( håber der er nogle, måske med samme emne der kan hjælpe mig . -
beståelse af specifikke adgangskrav.
ForumindlægHej Lige for at være helt sikker ang. mit lille problem. Jeg vil gerne studere biologi på ku her til sommer hvilket kræver mat b, fys b og kem b. jeg har fys A med 7,6,7,8 så intet problem der. I mat gik min mundtlige eksamen dog lidt galt og jeg dumpede den sgu med 5 i mat A. samlet fik jeg ... -
Vektor Regnign A-Neveau
Forumindlæg0 2a-3b = -17 og 11 a+4b= 19 Hvordan finder jeg kordinaterne til A & B -
Fysik B Eksamen STX
ForumindlægHej under den teoretiske del af fysik eksamen skal de 24 minutter så udfyldes af mit "oplæg" eller vil resten være en diskussion med lærer og censor. Og i så fald, hvad er en god ratio for fremlæggelse/diskussion. Jeg tror i hvert fald jeg får svært ved at køre i ét go i 20 minutter..... -
Bestem a i potensfunktion
ForumindlægFor ethvert tal a er en potensfunktion f givet ved f(x)=x^a , x>0 Bestem a, når det oplyses at f(x) øges med 20%, når x øges med 10%. 1.2*x^a=1.1x Er det rigtigt? Og hvis ja, hvordan skal jeg så isolere a? På forhånd tak -
EKSAMENS FORBEREDELSE...
ForumindlægHej. Jeg sidder, og skal til FSA geografi her på tirdag. Jeg vil gerne forberede mig så meget som muligt, men hvordan kan jeg forberede mig? Tager imod ALLE former for forslag, så bare kom med ALT i sidder med, og hvordan I vil forberede jer( Hvis I også skal op til geografi på tirsdag ... -
Hjælp til mundtlig eksamen
ForumindlægHej. Jeg har en række beviser som jeg ikke er sikker på at jeg har forstået rigtigt. Der ville være rart, hvis der er nogen som gider at kigge på dem, og fortælle mig og der er nogle seriøse fejl i forståelsen af beviserne. Mine beviser vil være meget detaljeret, da det gør min egen forst... -
Indledning til eksamen...
ForumindlægHej, Jeg skal op i historie på onsdag. Et af mine yndligsfag og jeg har sådan set styr på pensum og det hele; så mit spørgsmål handler om noget for andre måske meget elementært...Hvordan starter man sin eksimination? Skal man sige noget i stil med "Jeg har trukket xxx og er blevet bedt om at... -
Design eksamen
ForumindlægHej.. er der nogen derude der har nogle godt notater til faget design.. man kan jo komme op i en lygtepæl eller lign. Hva skal man sige? håber der er nogen, der kan hjælpe:) -
Eksamens-spørgsmål
ForumindlægHej,Er der nogen, der ved hvordan et typisk eksamensspørgsmål i historie kunne lyde? Det kunne være meget rart at være lidt forberedt på, hvordan et sådant er opstillet osv.Venligst Dansedaisy
