Søgning på: bioteknologi eksamen 2015. Resultater: 12141 til 12160 af 35503
-
Virksomhedsøkonomi B
ForumindlægHej jeg skal op til virksomhedsøkonomi B eksamen her om et par dage, nogen der kan give nogle gode råd ? om hvad der er godt og kunne ? -
Hjælp til makro og mikro
ForumindlægHej :) jeg har utrolig meget brug for lektiehjælp eller gode noter til makro og mikro. evt. gamle eksamens opgaver tages imod. På forhånd tak -
årskarakterer og eksamenskarakterer..!!?
ForumindlægHej Hvis man kommer op i et c-niveau fag, hvilken karakterer tæller så med, det man har fået i eksamen eller både årskarakterer og eksamenskarakterer..? På forhånd tak! -
Privatlære søges akut i matematik, historie, dansk, kemi, fysik, religion, oldtid, ...
ForumindlægLektiehjælp søges i akut. I første omgang til SRP. Derefter til lektie i det daglige og senere til eksamen. -
hvornår skal jeg gå igang ?
Forumindlægheeeej !! Hvis jeg fx. har eksame prøver om en måned. Hvornår er det så klogest at gå igang ? -
Oldtidskundskab - studentereksamen
ForumindlægHej Er der nogen der kort kan forklare, hvordan en eksamen i oldtidskundskab foregår, samt sætte nogle links ind til analysemetoder, hvis I sidder inde med nogle? På forhånd mange tak! -
Karaktergennemsnit STX
ForumindlægHej folkens (: Jeg går i 3. g på STX og forsøger lige at finde mit karakter gennemsnit.. Ved godt der er forskellig vægt osv, det eneste jeg ikke lige har helt styr på er de fag man ikke trækker som eksamens fag. Hvis jeg nu har fået 7 i NG (årskarakter) og 10 til eksamen, er jeg godt klar o... -
Engelsk B mundtlig HF
ForumindlægHej -Jeg har været så uheldig at få 00 i billedkunst, hvilket gøre at jeg skal ha' 10 i engelsk mundtlig istedet for 4(Hvis jeg ikke havde billedkunst ) Jeg fik 7 i skriftlig Engelsk og brugte 1½ time ud af de 7 vi fik til rådighed. Så her kommer spørgsmålet: Vil i tro jeg kan opnå et ... -
vilkårlig trekanter
Forumindlægforstå ikke hvordan man skal bruge Cosinusrelationerne -
Forklaring af 24-24 mins-Eksamensform i Kemi C
ForumindlægHej alle! :) Jeg står og skal op i Kemi C her på mandag, og har nogle spørgsmål jeg håber at kunne få svar på her. (Jeg har læst det på fagflex, da det er et af optagelseskravene på den uddannelse jeg har valgt, men har desværre ikke haft så meget kontakt med min lærer, da det har passet utr... -
vedrørende billedkunst?
Forumindlæghej allesammmen Hej, jeg skal til eksamen i billedkunst.Er der nogen der har en slags oversigt over ismerne og perioderne.evt: har jeg brug for hvordan det foregår selve eksamen og brug for nogle hits til hvordan man for gode karakter? meget nervøsMvh. Deniz -
Sygeeksamen
ForumindlægJeg tog op til matematik årsprøve idag, den jeg får kommer til og tælle 1/3 af min matematik årskarakter når det hele er omme.Tilfældet var imorges da jeg kom at det slud regnede da jeg cyklede ned til skolen, og da jeg kom ind var mit tøj helt gennemblødt, jeg gjorde mig dog klar og begyndte på ... -
Skrift. Frem. Råd
ForumindlægHej min klasse og jeg skal til eksamen næste uge. Har i nogle gode råd til dansk skrift. frem eksamen. -
Forberedelse til fysik/kemi
ForumindlægHej! Jeg skal snart til Fysik/Kemi eksamen. Hvordan forbereder i jer til fysik/kemi eksamen? HJÆLP! kh. -
Genre beskrivelse
ForumindlægNu har jeg fundet denne genreoversigt, men kan jeg ikke også finde en side, der beskriver, hvad fx, novelle, roman, lyrik osv. er...Har virkelig brug for sådan en guide. Er der nogle der ved hvor den kan findes, har søgt forgæves på nettet.Mange af genrene der skal beskrives må meget gerne være d... -
Antallet af eksamener
ForumindlægDer er efterhånden opstået en del forvirring om hvor mange eksamener man skal op i gennem hele sin gymnasietid? Og i særdeleshed om der er regler for hvor mange eksamener der er på hvert niveau? -
Hvornår får man sine skriftlige eksamenskarakterer at vide?
ForumindlægJa, titlen siger vel det hele... - hvornår får man sine skriftlige eksamenskarakterer at vide? Og kommer de bare ind på lectio? Mvh. -
Må muligvis ikke skifte valgfag...kan det passe?????????
ForumindlægHej Jeg er ved at afslutte 2g STX og har begået en kæmpe fejl...jeg har valgt Engelsk A som valgfag i 3g istedet for Fysik A, som jeg fortryder... :( Jeg skrev til vicerektor, som svarede "Alt det tager jeg stilling til efter sommerferien, men det er muligvis ikke muligt" - det kan je... -
vedr. fransk brev
ForumindlægHej alle :-) Jeg har en meget stor drøm om at komme til Frankrig og læse fransk i et år. Jeg er endnu ikke så stærk i fransk, og har derfor brug for hjælp til at rette et brev til universitetet. Jeg håber virkelig, at I vil hjælpe mig med at rette fejlene. På dansk: Kære Madame Louise Merz... -
Samfundsfag
ForumindlægHej! Jeg har lige et lille spørgsmål, som jeg længe har tænkt over:jeg har nemlig valgt samfundsfag på højt niveau... Men skal man egentlig have en rigtig stor og bred viden om en masse i forvejen? Og jeg forstår ikke helt hvordan det fungerer til den skriftlig eksamen!hilsen helin
