Søgning på: tysk oversættelse øvelse 16. Resultater: 12181 til 12200 af 40403
-
Tysk Mobbing grammatiske fejl
ForumindlægHej er der en person som har lyst til at rette det jeg skal sige til min tysk eksamen igennem for grammatiske fejl, det ville være en stor hjælp - Andreas Skriv jeres mail i kommentaren så sender jeg den. -
RETTELSE AF TYSK EKSAMEN TIL IMORGEN
ForumindlægHej. Skal op i tysk mundtlig eksamen imorgen og ville høre om, der ikke er en venlig sjæl, der vil hjælpe mig med at rette det, jeg har skrevet. Jeg har selv skrevet og oversat teksten, skal kun bruge hjælp til rettelse af grammatikfejl ovs. Det ville være en kæmpe hjælp!! -
Hjælp til simpel tysk rettelse?
ForumindlægEr der en venlig sjæl, som har mod på at rette mine 8 linjers tysk igennem, så skriv venligst din e-mail så jeg kan sende dig dokumentet.. - På forhånd tak! -
Hjælp med at rette tysk eventyr
ForumindlægHej Nogen der vil hjælpe med at rette mit tysk eventyr på 300 små ord? Jeg har rettet det flere gange, men mangler en hjælpende hånd. På forhånd tak -
Benjamin og andre tysker(?)
ForumindlægHej Benjamin og andre... er der nogle af jer er gider at tage et kig på min tyske opgave? jeg skal aflevere den idag klokken 24:00 Mange tak malfoy -
Rettelse af tysk stil
ForumindlægHej allesammen. Kan jeg få en til lige hurtigt at læse min tysk stil igennem for fejl? Har virkelig brug for det. Har vedhæftet den siden her. :-) På forhånd tak -
Rette tysk stil ,s
ForumindlægHej. Er der en der vil være sød, at rette min tysk stil for grammatiske fejl og lign. ? den fylder 1 side. skriv til min indbakke, hvis der er nogen der vil :s tak på forhånd. -
Tysk læserbrev - ideer?
ForumindlægHej :D jeg skal lave et læsebrev på tysk om graffiti på murer, holdning eller noget i den retning. men ved ikke hvad jeg skal skrive, håber i kan hjælpe mig og komme med nogle ideer :D -
Rettelse af tysk tekst
ForumindlægHej. Det ville være super dejligt hvis der var en god tysk sjæl der ville rette min aflevering til i morgen igennem. Det er let at stirre sig blind i alle de afleveringer!!! På forhånd tusind tak!! :-) -
Tilbud: Tysk og Engelsk
ForumindlægHej, jeg stødte på denne annonce på DBA og tænkte måske det ville interessere nogle elever og studerende herinde. http://www.dba.dk/tysk-engelsk-hjaelp/id-1003199113/ -
tysk rettelse af tekt
ForumindlægHej er der nogen der kan rette min tysk tekst igennem? skirv her og jeg sender den til jer .... der er 4 spørgsmål med hver især 3-4 linjer, så der er ikke meget :P -
Retning af tysk stil
ForumindlægHeey folkens! Jeg har skrevet en stil om fast food på tysk. Hvis nogle skulle have tid/lyst til at rette den, så skriv endelig til min indbakke. Hilsen.. -
Tysk dispostion- mobning
Forumindlæghej jeg skal lave en tysk dispostion til fredag om mobning med jeg kan ikke helt finde ud af hvilke spørgsmål jeg skal skrive. jeg skal også finde nogle stikord om emner. nogle der kan hjælpe? -
Lektiehjælp til tysk tilbydes
ForumindlægHej! Hvis der nogen herinde der mangler lektiehjælp til faget tysk, så er i meget velkommen til at skrive til mig via privatlærer.dk :) jeg vil rigtig gerne hjælpe. http://privatlærer.dk/privatlaerer/anika -
Hjælp til rettelse af tysk stil
ForumindlægHej. Jeg skal i morgen aflevere en tysk stil, som jeg har arbejdet på de sidste par dage. Jeg er nu blevet færdig og kunne forfærdelig godt tænke mig kommentare og lidt konstruktiv kritik, så jeg kan forbedre mig. Jeg håber, at der er en hjælpsom person, der kan hjælpe mig :-) På forhånd tak ... -
Oversættelse af 2 siders tekst
ForumindlægHEJ! Jeg har virkelig brug for hjælp. Jeg har en oversættelses opgave til om 1 uges tid. Faget er fransk, og jeg må ærligt indrømme at jeg ikke fatter noget som helst af sproget. Jeg overvejer at betale mig fra oversættelsen, men det er dumt? Er det ikke? Nogen der kan hjælpe? Det drejer si... -
oversættelse fra dansk til engelsk- haster hjælp
ForumindlægDet her skal oversættes til engelsk:Rosa L. Park var udmærket klar over, hvad hun gjorder og havde besluttet, at det nu engang var den eneste måde hvorpå hun kunne demonstrere, at hun ikke ville finde sig i at blive behandlet som en udstødt efter race lovens nedværdigende regler.Hun var med andre... -
Rettelse af tysk brev (haster, men kun lidt over 100 ord!)
ForumindlægHey, nogen som lige vil kigge på det her brev jeg har skrevet. Det er muligvis ret meget hen i hampen er en hat til at skrive på tysk, men vil da gerne lige ha ihvertfalde de værste af fejlene luget ud! http://www.megaupload.com/dk/?d=DUYJVAO9 På forhånd tak! :) -
Hjælp til at oversætte noget på engelsk til dansk
ForumindlægJeg er gået fast, da der er noget jeg ikke forstå i den tekst jeg har fået udleveret.. That would indeed be huge share for a single immigrant nation. But by 2050, the descendants of the first Mexican immigrants will be into the fourth or fifth generation. The question is whether by then they wil... -
Oversættelse fra spansk til dansk ? En enkelt sætning.
ForumindlægHej :) Denne spanske sætning: "Los mexicanos se creen los reyes de los EE.UU. en relación al resto de los latinos." Hvad ville i sige på dansk? Det er noget med : "Mexicanerne mener, at konger af den amerikanske i forhold til resten af Latinos.??" Altså.. Jeg kan ikk...
