Fransk

Oversættelse af 2 siders tekst

09. september 2016 af JN1 (Slettet) - Niveau: B-niveau

HEJ! 

Jeg har virkelig brug for hjælp. Jeg har en oversættelses opgave til om 1 uges tid. 
Faget er fransk, og jeg må ærligt indrømme at jeg ikke fatter noget som helst af sproget.  Jeg overvejer at betale mig fra oversættelsen, men det er dumt? Er det ikke? 

Nogen der kan hjælpe? Det drejer sig om 2 siders tekst... 


Brugbart svar (0)

Svar #1
09. september 2016 af fergie1996 (Slettet)

Altså nu har jeg ikke lige fransk men kan dog godt knytte et par kommentare alligevel 

Den første ting kan jeg ikke udtrykke klart nok.  DU SKAL IKKE FÅ ANDRE TIL AT SKRIVE OPGAVEN FOR DIG!!!. Det vil nemlig være snyd også selvom det ikke kan defineres som plagiat (Plagiat er hvis du skriver af efter en opgave eller tager æren for noget som andre har lavet). I modsætning til plagiat kan den her type snyd ikke bevises lige så let da det ikke er en anden opgave du har hentet, men du gør det stadigvæk værre for dig selv. Du har jo ikke nogen der kan skrive opgaven for dig når du engang sidder i eksamenslokalet  (hvor kontakt med omverdnen er begrundelse nok for både at dumpe dig og forvise dig fra eksamenslokalet, Bortvisning er også mulig)

Hvis din skole i stedet har en lektiecafe kunne det måske være en ide at gå derhen. Der er sikkert nogen lære der vil hjælpe

Og så er det vigtigt at sige at en enkelt dårlig aflevering ikke giver dig en dårlig karakter samlet set. Det er klart at flere dårlige afleveringer godt kan betyde at du kun får 02 men det betyder jo ikke at du må vinke farvel til huen da du sandsynligvis klare der rigtig godt i andre fag.


Skriv et svar til: Oversættelse af 2 siders tekst

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.