Søgning på: tysk disposition eksempel. Resultater: 12241 til 12260 af 36004
-
Hjemmesider i litteraturlisten
ForumindlægHej. Jeg skal til at skrive en fysik rapport, hvor min hovedkilde til informationer vil være internettet. Jeg har derfor brug for at kunne skrive hjemmesider på min litteraturliste. Det er krævet at vi skal give følgende oplysninger: , , Har ikke lige kunnet finde det i BibTeX, så ville lige... -
indsætte link
Forumindlæghvordan indsætter jeg et link i et svar uden at indsætte hele teksten fra adresselinien? jeg kan se, at der i nogle svar bare står (link) - dog med understregning og i firkantede parenteser - hvordan gør jeg det? håber, at nogen kan gøre mig lidt klogere på forhånd tak -
Synspunkter
ForumindlægHej hvordan gør man rede for synspunkter i en artikel? Og hvad er synspunkter? -
Statistik og statistisk test - eksamen spørgsmål :)
ForumindlægHej Er der nogle der har mulighed for at hjælpe mig på vej med den vedhæftede opgave? Altså med at finde en problemstilling? Jeg kan virkelig ikke komme på noget selv :/ Tak på forhånd :) -
aflæsning af graf?
Forumindlæghej. jeg skal aflæse en funktions vandrette tangenter. hvordan gøres det når det er en fjerde. gradspolynomie? -
Hjælp med problemstilling og arbejdsspørgsmål
ForumindlægOkay, vi skal lave en skriftlig projekt, men jeg kan overhovet ikke skrive en problemstilling. Alle dem jeg laver lyder som en arbejdsspøregsmål. Jeg håber at i kan hjælpe mig med at lave en problemstilling og nogle arbejdsspørgsmål, fordi jeg overhovet ikke kan. Info: Vi har om alkohol.... -
Produkt til projektopgave om konspirationsteorier
ForumindlægHej allesammen. Mig og en ven har projektopgave om konspirationsteorier - JFK, månelandingen og 9/11, men vi kan ikke finde på noget produkt. Nogen der har en idé? Vi vil være meget taknemmelige for noget inspiration. Tak på forhånd! -
goodness of fit
ForumindlægHey jeg har fået et spørgsmål som lyder.... Gør rede for -teststørrelsen i en ”Goodness of fit” test - gerne med et simpelt selvvalgt eksempel.Omtal begreberne nulhypotese, forventede værdier, frihedsgrader, signifikansniveau og p-værdi. Benyt gerne din rapport om χ^2 test. Pr... -
Potensvækst.
ForumindlægHej! Er der nogen, der i meget pædagoisk terminologi kan forklare mig hvad Fy=fx^a betyder jeg forstår ikke rigtig sammenhængen?-udover at når x vokser med en bestem procentvækst, vokser y med en anden fast procentvækst. Mange tak på forhånd! -
gennemsnitlig procentvis ændring
ForumindlægHej. Er der nogen der meget kort, kan fortælle mig hvad gennemsnitlig procentvis ændring i matematik er? Kan slet ikke finde noget om det i min bog, og hvis nu en kan fortælle kort hvad det er, kan jeg måske finde frem til noget alligevel - jeg har nemlig fuldstændig glemt, hvad det er lige nu :... -
Geo-eksamenssæt?
ForumindlægHeysa, jeg skal op til geografi til eksamen. Jeg har læst alle de indlæg der allerede har været her, men ka ik finde noget svar på, om der er nogle der ved hvor man kan finde nogle eksempler på geografi-eksamenssæt?Takker-Slacz- -
Hvordan bliver man lektieguru?
ForumindlægHejsa og 1000 tak for Studi.dk som har hjulpet mig uendelig meget, når hjernen er gået i selvsving.Hvem er de mennesker som besvarer folks indlæg, og underskriver sig med praktikant, lektor el.lign.?Er det folk der arbejder på Studi.dk eller er det helt alm. gæstebrugere som bliver "opgrader... -
hvad mener de nu med det ? BIOLOGIIIIII
ForumindlægHej..jeg læser og læser i biologi og støder ind på nogle ting jeg ik helt forstå..Jeg sidder og læser i fysiologi- kroppens funktioner s. 65Der står at stofomsætningen resulterer i dannelse af affaldsstoffer som må udskilles fra kroppen.. ?? hvordan nu det? plz hjælp..Thomas -
Regneforskrift
ForumindlægNogen der kan hjælpe med at opstille en regneforskrift for den linære funktion, hvis graf går gennem \n\n(-1 , 1/2) og (2, 3/4)\n\nGerne en forklaring med så der er chance for forståelse -
Opløsning af stof i vand
ForumindlægHey, håber at i kan opklare dette problem for mig, da jeg efterhånden er begyndt at glemme, hvad jeg lærte i 1g.\n\nMan opløser Na4NO2 i vand, og opløses til: (Na4+) + (NO2-) \n(disse to ioner reagerer ikke videre)\n\nMan ved så, at koncentrationen af Na4+ er 1,12 mol/L, når den er opløst...\nHvo... -
Polyamider og Polyestere
ForumindlægHej derude (: Er igang med fysik rapport og er gået i stå her: Beskriv / teg polyamider og polyesteres opbygning. Er der nogen der kan hjælpe? Håber :) -Mullefilumpen. -
Ligninger med flere ubekendte
ForumindlægHejsa.. Er der nogen herinde som har noget om ligninger med flere ubekendte og muligvis kan give en indledning på dette. Tak på forhånd -
Reaktionsskema
ForumindlægHvad er forskellen på en ionreaktionsligning og en reaktionsligning med stofformler + eksempler på begge typer? Anybody? -
Punktmutationer? hurtigt svar !!
ForumindlægEr der en som vil give 3 eksempler på punktmutationer til DNA'et? og så lige forklare hvad konsekvensen af de mutationer ville være? :D Det skal være en til tavsmutation, frame-shift og sletningsmutationen. :) det ville være meget behjælpeligt sådan jeg bedre forstår det. -
Velfærdssamfundet - mening
ForumindlægHej, er der en dejlig en, der kan gøre rede for hvad rød- og blå blok forskellige meninger er om velfærdssamfundet?? det haster! tak på forhånd
