Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 12321 til 12340 af 42938
-
24-timers eksamen om Besættelsestiden og den kollektive erindring! hjælp
ForumindlægHEJ! hjælp! hej, jeg sidder og er igang med min historie eksamen. jeg her trukket besættelsestiden og den kollektive erindring, og prøver på at få min problemformulering og problemstillinger til at passe. er der nogen der, please, her nogen ideer og forslag?? min nuværende problemformulering ly... -
9. Klasse afgangs eksamen - kortfilm - HJÆLP
ForumindlægHejsa. Jeg har trukket kortfilm som mit emne til 9. klasse afgangs eksamen. Vi kan ikke vælge kortfillmene (det er dem som vi skal perspektivere til): Oceanien, Beast, Valgaften, Livets vand, Sort passager, Ingen siger farvel men alle forsvinder Lige nu står jeg mellem "life is a bitch&... -
Tekst til dansk eksamens opgave om romantikken
ForumindlægHejsa, jeg går i niende klasse - skal snart ud, og jeg skal arbejde med romantikken. Jeg har valgt, at analysere et maleri, der hedder ''Det Waagepetersenske familiebillede'' lavet i 1830 (i romantikken). Jeg vil ekstremt gerne have hjælp med, at finde et tekststykke, som jeg sk... -
Skriftlig eksamen, man må høre musik, men må man se videoer?
ForumindlægHejsa, jeg står og skal snart til skriftlig eksamen i Matematik B. Sagen er at jeg husker som en dør, selvom jeg studere materialet, så jeg vil høre om der er nogen der ved om der er "lovligt" at se videoer fra f.eks. Fri Viden hvor de forklarer de forskellige regneregler? Jeg er ve... -
Mangler lige det sidste inden skriftlig matematik eksamen
ForumindlægHej Jeg skal lige have styr på nogle ting inden jeg skal til skriftlig eksamen i matematik.. Det drejer sig om disse slags opgaver som jeg ikke har styr på.. - Afrund til 2 decimaler fx. 67,987 = ??? eller.. 1,092 = ??? - jeg har også svært ved sådan nogle som den her 6*3(1/3)... -
Fysik-eksamen, præsentation af lys og lyskilder, hjææælp :))
ForumindlægHej, er netop i gang med min 24-timers fysik-eksamen i 1g, så på c-niveau og skal forberede en en præsentation, som lyder: En præsentation af emnet "Lys og lyskilder" Stikord til efterfølgende samtale: - lys som bølger - lys som partikler. foton. fotonenergi - det elektromagnetiske spe... -
Gæt på hovedemne i 3g's AT-eksamen?
ForumindlægI morgen bliver det offentliggjort hvad årets eksamensemne i almen studieforberedelse er, og der er jo i milliard ting at gætte på. En fra min klasse "har hørt en fugl synge" om at hovedemnet i år bliver "Drivhuseffekten". Hvis det er sandt, er jeg pænt meget på røven, for det... -
Det bliver regnvejr, Klaus Rifbjerg. Manglende inspiration
ForumindlægHej alle sammen! Jeg har været så heldig, at jeg skal op i "det bliver regnvejr" af Klaus Rifbjerg. Jeg synes det er en rigtig god tekst, og jeg har brugt nogle timer på at analysere og fortolke den. problemet er bare, at jeg ved ikke lige hvor jeg skal begynde og slutte, vil meget ger... -
24 timers eksamen - Kønsroller i det senmoderne samfund
ForumindlægHej alle sammen, Jeg håber meget I kan hjælpe mig med mit dilemma, Jeg har trukket Kønsroller i det senmoderne samfund til eksamen i samfundsfag B. Jeg ved der skal laves en synopsis, men aner ikke hvordan den skal se ud, da vores lærer ikke har gået så meget op i det. Er der en som har en skabel... -
radioaktiv fysik/kemi forsøg til eksamen 9.juni
Forumindlæghej jeg står og skal til fysik/kemi eksamen her den 9.juni, et af udtræknings fagene er...desværre radioaktive stoffer, og jeg er lidt på bar bund med forsøg inde for dette, jeg har gennem gået de kedelige 170 sider som er blevet opgivet, og radioaktive stoffer er et af dem jeg ikke mange forsøg ... -
Gode råd til Fysik B eksamen STX
ForumindlægJeg skal op i fysik B eksamen på torsdag. Under selve prøven skal vi arbejde 1,5time i grupper, hvorefter vi skal udføre et eksperiment. Derefter har vi 24min forberedelse, til at forbedrede en fremlæggelse/besvarelse af et teoretisk spørgsmål. Er der nogle der kan beskrive dette teoretiske spørg... -
Hvordan gik dansk eksamen? :D FP9 2015
ForumindlægHej alle 9.klasser der var oppe i dansk retsskrivning og læseprøve! Ville bare høre, hvordan det gik for jer, om I blev udfodret eller andre ting? -
Opg 2 fra dec 2007 hf eksamen sæt
ForumindlægSkal man bare ikke aflæse grafen ved at sige: når x er = 4 så er y = 3 -
Hf Dansk eksamen, glemte at skrive opgavenr.
ForumindlægJeg glemte at skrive det opgavenr. jeg valgte på papiret. Er nervøs for at det tæller meget ned.? :S -
Analyse og fortolkning af "A Journey" (Skriftlig Eksamen)
ForumindlægHej alle. Jeg har været til skriftlig eksamen idag i engelsk, og ville lige have noget respons på min stil. Jeg ved der er nogle fejl hidst og pist, men det kan jeg desværre ikke ændre nu. Sad og skrev til aller sidste sekund, og har på fornemmeren at det ikke er gået er perfekt. Derudover nåede ... -
Krebs' cyklus m.m. eksamen
ForumindlægHej Ved godt der er mange tråde om emnet, men skal til eksamen i morgen og vil bare rigtig gerne være helt sikker:) Så er det rigtig forstået at man groft kan skitsere krebs'cyklus og elektron transportkæden således: Udfra 1 glucose molekyle dannes 2 pyrovat, pyrovaten omdannes til acetyl-CoA... -
Dansk skriftlig eksamen - Essay (Fodnoter)
ForumindlægJeg var til skriftlig eksamen i dansk i fredags. Det var med netadgang, og vi skulle derfor bruge materiale fra internettet i vores stil. Jeg valgte at skrive essayet, og jeg er kommet meget i tvivl om noget her bagefter. Det er om man skal have fodnoter i et essay eller ej? Jeg har f.eks. skre... -
Syreindholder i sitrusfrugter og citronsaft hjææælp !! eksamen og var syg
ForumindlægHej dengang vi lavede det her forsøg på klassen var jeg syg og nu kan jeg risikere at trække det til eksamen så om der ikke var nogle rigtig søde personer der vil hjælpe ??? please Forsøget hedder : Syreindholdet i sitrusfrugter og citronsaft ' Undersøg syreindholdet i citronsaft og forske... -
Jeres karakterblad?
ForumindlægVi har lige fået karakterblad. Mit ser sådan ud:1.g, stxASP: 9AT: 10billedkunst: 9 dansk: 8 historie: 9 idræt: 10 mat, skr: 10 mat, mdtl: 10 engelsk: 10 samfundsfag: 8 NVG: 11fysik: 10fransk: 7Jeg har altså et gennemsnit på 9,3 hvilket jeg er tilfreds med. Undtagen i fransk...HVAD MED JER? -
Hvad skal der til for at bestå et fag?
ForumindlægHej Jeg er bare i tvivl om, hvad der skal til, for at bestå et fag. Det er noget med en årskarakterer, og hvor meget faget vægter osv. Men lad os sige, at man har matematik B. I årskarakterer får man: Mundtlig: 4 Skriftlig: 02 Eksamen: Skritlig: 00 Består man ?
