Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 12521 til 12540 af 61667
-
Lektiehjælp i matematik søges
ForumindlægHej. Jeg er en pige, som går i gymnasiet i 3.g og bor i odense. jeg søger hjælp i matematik på A niveau 2 til 3 timer om ugen. jeg har brug for hjælp til mine afleveringer og studieretningsopgaven, som jeg skriver i matematik og historie. Man får selvfølgelig løn. Jeg håber at der er nogen der h... -
Terrassen - Mundtligt Matematik
ForumindlægHej alle sammen, Jeg har seriøst virkelig brug for hjælp til en opgave (Spørgsmålet kommer snart) Jeg skal fremlægge i mundtligt matematik og jeg har ingen ide hvordan man løser opgaven! Opgaven hedder Terrassen 2 og er inde på den der hedder Prøveoplæg Til Mundtligt Matematik Af Maria Grundt ... -
AFSÆTNING A EKSAMEN
ForumindlægHåber i kan hjælpe. Jeg skal til min afsluttende eksamen i afsætning om en uge og kan ikke finde ud af hvor meget man skal læse op osv. Man skal selvfølgelig fremlægge sit projekt og derefter op i en ukendt tekst med tilsvarende spørgsmål. Men hvor meget skal man læse op hertil??? Bare afsætnin... -
Dansk Skriftlig Eksamen 2003
ForumindlægEr der andre end mig der synes at det var en røvhæfte, med abeemner? hehe.. især pia tafdrups rødstrømpedigt, som jeg modvilligt valgte.. lad mig høre hva' I andre 3.g'er synes..p.s gud forbande opgavekommisionen.. -
Skriftlig dansk eksamen 2006
ForumindlægKender i til nogle af de emner der vil blive taget op? -
matematik kursus i køge eller i nærheden?
ForumindlægHej alle .. Jeg er 1.g'er på Køge gym og er ikke den skarpeste til matematik. Jeg har mat på b niv. i samfundsfaglig linje. Jeg er total lost i matematikken her, og har viiiiirkelig brug for hjælp. Betaler gerne, men så må det også være godt ;) Er der nogle der kender et mate... -
3.årsopgave i matematik, hjælp til oversættelse
Forumindlæghejjeg sidder og laver 3 årsopgave i matematik, hvor jeg bruger en bog på engelsk. Desværre er der en, for min opgave, central sætning som jeg simplethen ikke forstår meningen af...Den lyder: "For xHåber at nogen kan hjælpe.. -
Matematik på A niveau
ForumindlægJeg skal til at vælge en studieretning her i februar, og jeg har virkelig overvejet Mat-Fysik-Kemi linjen. Er matematik på A niveau meget svært i 1.g, og hvordan er niveauet lige når man starter? Mine nuværende karakterere ligger på 7, 7 og 10. -
matematik terminsprøve 1.time - HJÆLP
ForumindlægJeg har virkelig brug for at vide, hvilke opgaver det sådan ca. er som der bliver stillet i den 1. time til terminsprøven i matematik på B-niveau, jeg har ingen anelse om hvad jeg skal læse op på. På forhånd tak. -
Exam Hjælp Matematik Mundtligt !
ForumindlægHey ville spørge om der nogen der ved nogen om: Rumgang Uligheder Målestok: Andengradsligninger bevisførelse Brøkregning To ligninger med to ubekendte Kvadratrod Nogen der kunne forklare mig lidt om de her ting, da jeg ikke er særlig god til Matematik Mundtligt.. ... -
Græsk matematik og phytagoras
ForumindlægHej, Jeg skal til at skrive en SRP opgave i mat A og His A. Jeg skal skrive om græsk matematik og phytagoras. Jeg vil høre, om der er nogen der har skrevet om emnet før. Jeg vil bare gerne have lidt inspiration. -
Matematik problemregning december 2018
ForumindlægHej allesammen, jeg har været så uheldig at have fået en matematik aflevering for, men jeg har været lidt for langsom til at komme igang så håber der er nogle af jer dejlige mennekser som kan hjælpe mig! smider lige en kopi af kompenidede hvis der nu er en som har tid og lyst til at lave den ... -
SOS! Græsk matematik
ForumindlægSkal skrive opgave om græsk matematik og har brug for noget hjælp. Nogen der kan henvise til nogle bøger eller hjemmesider hvor emner som Terningens fordobling, Vinklens tredeling, Cirklens kvadratur osv. Skal helst være let at forstå.. Nogen der kan hjælpe? -
Afsætning A eksamen
ForumindlægJeg leder efter andre der skal til eksamen i afsætning A. Jeg mangler lidt ideer til hvad jeg kan sige om mit eksamensprojekt til eksamen. Jeg har skrevet det med en anden, så vi har fået dækket rigtig mange punkter, som fx værdikæde, portefølje, væksstrategier osv, og så har vi arbejdet med 2 af... -
Videregående matematik - lære det selv ! - Hvordan ?
ForumindlægHej SP :-) Jeg bliver snart student. Som mange andre, vælger jeg at tage et år fri fra uddannelsessystemet. Det betyder ikke at jeg vil vende ryggen til alt det som bare lugter af "uddannelse"... Jeg tænkte på at læse lidt videregående matematik for mig selv, og i den anledning har... -
Kemi eksamen i 1g
ForumindlægJeg skal til kemi eksamen her i 1g, men jeg er meget i tvivl, med hvordan et spørgsmål ser ud, er der nogle her inde der kunne give et eksempel på et spørgmål, man kunne komme til eksamen i. -
Eksamen - varme og varmekapacitet
ForumindlægHej alle Jeg er til 24 timers eksamen i fysik og har trukket emnet varme og varmekapacitet. Hvad er godt at komme ind på, skal lave en præsentation på 6-7 min. Derudover forstår jeg ikke helt hvad den specifikke varmekapacitet er. Jeg ved at det er varmakapacitet/masse, men mere end det forstår j... -
FML! TYSK MUNDTLIG EKSAMME
ForumindlægFUCK har fået at vide at jeg skal op i tysk mundtlig ! er udduelig til tysk vil bare spørge om hvad det kræver at få 02 i det KRÆVER DET MEGET? kan kun virkelig få ord og har 2 måneder enden jeg skal til eksamen som sagt hvad kræver det for at få 02 i faget mundtlig kræver det meget eller kan ma... -
Skide rad for eksamen
ForumindlægHej...Tænkte på om der var nogen, der kunne hjælpe mig med at komme af med min skræk for den mundtlige dansk eksamen...!!!Har fået afvide at sensoren skulle være rigtig streng, og at han havde givet et 7-tal til en der plejede at få 10... -
Lineær vækst. Eksamen i morgen
ForumindlægHej. Jeg skal op til eksamen i morgen, så sidder med de sidste spørgsmål. Lineær vækst: Gør rede for den lineær funktion y = ax + b Du skal bl.a. komme ind på betydningen af tallene a og b og på, hvordan a og b kan bestemmes. Håber der er nogle der vil hjælpe mig:-)
