Søgning på: tysk analyse. Resultater: 12521 til 12540 af 38620
-
Latin
ForumindlægHej derude Jeg har lige et enkelt spg. som jeg håber i vil hjælpe med mig. Hvorfor er det egentlig vigtig at lære latinsk grammatik? -
Er ikke sikker på om jeg har valgt rigtigt.
ForumindlægHej. Som du nok kan læse på titlen er jeg usikker på om jeg har valgt rigtigt og hvad jeg egentlig vil. Jeg startede på en HTX og skiftede så hurtigt til en STX. Jeg har stor interesse for de naturvidenskabelige fag, men jeg kan også godt lide historie, samfundsfag og har i lang tid gerne ville l... -
bare lige 2 min.
ForumindlægHej alle sammen jeg har fået en opgave for i tysk, der lyder således: Beskriv med dine egne ord, hvordan man bruger perfektum og, og hvordan tiden dannes af svage verber. Selvom jeg er klassens bedste til tysk glemmer jeg altid de der forskellige navne som i dette tælfælde er perfektum, så kort s... -
musikvideo
Forumindlæghej allesammen ville spørge om nogen har analyseret musikvideoen "engel af rasmus Seebach" -
hjælp til Slangen i Paradiset af Tove Ditlevsen 1939
ForumindlægHej :), jeg har brug for hjælp til min analyse omkring digtet "Slangen i Paraditset" tak på forhånd :))) -
artikler
Forumindlægkom til at tænke på, hvordan laver man analyse af en artikel og hvilke kilder bliver brugt -
dansk eksamen 2004
ForumindlægHej vil høre om der er nogle der ved nogen af titlerne på de tekster man kunne få til studentereksamen 2004. -
Tema?
ForumindlægHeejsa :) .. Nogle der kan fortælle mig hvad tema'et, er i denne her digt: Als die Mauer fiel, da sah ich weinende Männer und lachende Frauen. Ich hörte Sektkorken knallen und wurde von Fremden umarmt. Als die Mauer fiel, da schrie ganz Berlin vor lauter Freude und besang die Freiheit. Un... -
gennem byen en sidste gang
Forumindlæghej er der nogen der har læst gennem byen en sidste gang af Dan Turèll og har en ide om hvad de synes ville være godt at analysere i digtet, eller er der nogen der har lavet en analyse af den -
fars pige
ForumindlægHej allesammen. Skal snart op i dansk, og jeg har valgt at analyserer fars pige af Vibeke Willumsen og ville være virkelig glad, hvis en ville sende mig en af deres analyse om fars pige. -
kort sætning
Forumindlægtysk - dansk Noch ein letzter --> Stadigvæk en sidste -
hjemmeside
ForumindlægEr der nogen der kender en hjemmeside, hvor jeg kan få de tyske ord hørt. -
Grammatik
ForumindlægJeg har lidt problemer med at oversætte dette til tysk: Han vidste, at han ville være psykolog. -
hjælp!!!! Massi Bruhn En Hverdagstragedie..
Forumindlæghej alle i gode mennesker.. jeg er igang med DHO og har et lille spørgsmål.. jeg har valgt at analysere en novelle af Massi Bruhn; En Hverdagstragedie men ved ikke hvordan jeg skal analysere den og ville høre om der måske var nogen der allerede havde analyseret den som gerne ville dele sin ana... -
2.g opgave (Hvad er nok?)
ForumindlægHar tænkt på om det bare en nok at lave en fuld analyse af en bog i dansk opgaven i 2.g ??? Eller om der skal mere til? -
Den afskyelige af Charlotte
ForumindlægNogle der har lavet analyse af den afskyldige af Charlotte Weitze, som de kan sende? -
Hjælp
ForumindlægHej. Jeg mangler en normal side i min tyske disposition, og jeg har om Bayern Münchens fodbold akademi ;) nogle der kender en side på nettet hvor der står noget om det? -
Tidsangivelser - oversættelse til aflevering
ForumindlægSkal oversætte disse seks sætninger til tysk og vil bare lige høre om det ser rigtigt ud. Hvis ikke er der så ikke nogen som vil foklare mig hvad jeg gør forkert, så jeg kan lære det til næste gang. a) På et tidspunkt kunne DDR ikke opretholde presset på borgerne. b)I DDR var hverdagen en kamp. ... -
Danskopgave
Forumindlæghej jeg har skrevet en da´snkopgave er ikke helt færdig men tænkte at nogen måske ville kigge på den og give deres mening? knus NadjaDanskopgaveH.C. AndersenH.C. Andersen blev født d. 2. april 1805 i Odense. Han voksede her op som skomagersøn. Hans forældre var ved navn af Hans Andersen og Anne M... -
StartProblemer..
ForumindlægHej...jeg sidder og prøver at læse op i mund. tysk, som jeg skal op her engang i næste uge.men jeg kan bare ikke komme i gang og få mig selv til at lave noget.har i nogen gode ideer til hvordan jeg kommer i gang og hvordan man får mundtlig tysk til at blive noget sjovt noget sådan jeg kan komme o...
