Søgning på: tysk disposition eksempel. Resultater: 12521 til 12540 af 36004
-
Integralregning i Wordmat
ForumindlægOverskriften siger vist det hele. Hvordan får man Wordmat til at regne integral-opgaver? Håber der er en der kan hjælpe -
Rettelse af tyskaflevering
ForumindlægHej alle Vi har fået en aflevering for, hvor vi skal rette nedenstående tekst, så den giver mening og bliver korrekt. Er der nogen der kan hjælpe med at rette den? På forhånd tak. Teksten: In Krankenhäusern, Zivildienst verschiedene Aufgaben, wie machen die Arbeit leichter für die Krank... -
Barium 137
ForumindlægHej.. Hvordan løser man følgende opgave:(56)Ba137^* skal blive til (56)Ba137NB: (56) er nedsænket skrift, og 137 er opløftet! -
Haster hjælp hurtigtigt
Forumindlæghej, hvorfor blev Nelson Mandela fængslet? håber på et hurtigt svar. -
Samfundsfag eksamen
ForumindlægHej jeg ville vide hvordan man fremlægger ud fra en synopsis...jeg er meget forvirret ved ikke hvordan man fremlægger ud fra en synopsis! tak på forhånd -
elektro kemi skriftlig eksamen
Forumindlægkom lige i tanke om at hvis der kommer et spørgsmål i morgen til den skriftlige kemi eksamen angående elektrokemi, hvor der er et celle diagra hvor jeg har mere end bare redoxpartnerne med i hvordan udregner man så Uo?? -
10 klasse
ForumindlægNogen der kender et sted her på nettet hvor man kan finde en læse tekst, alla den man får til mundlig engelsk eksame i 10? -
Vedr. mundtlige eksamen
ForumindlægJeg har mat A i gymnasiet. Og mit spørgsmål til jer er, til min mundtlige eksamen, kan jeg så kommme op i alle beviserne indenfor pensum !?. Og Hvad synes i er den bedste måde at øve sig til matematik mundtlig ?På forhånd tak -
Den amerikanske borgerkrig
ForumindlægHvorfor ønskede nord ikke slaveri? -
Algebra
Forumindlæghvordan løser man lige den her sætning: 2a(3a+4b)+(2a-3b)^2det er faktisk kun ^2 jeg er i tvivl i -
Eksamen - Hvordan foregår det helt præcist
ForumindlægJeg skal op og forsvare mit projekt omkring børn her om et par dage, men jeg er lidt i tvivl om hvordan og hvorledes jeg skal gribe det an. Jeg er jo derinde i 30min, og hvad forventer de der sker på den tid? Skal man stå og snakke i hele den tid, eller skal man fremlægge sit projekt i 10min og r... -
martin luther king- i have a dream
Forumindlægnogle der har notater til talen i have a dream? skal bruge den i en engelsk opgave.eller bare har talen på papir kan ikke finde den? -
Jamber/trokæer??
ForumindlægNogen der har noget på tekst om hvad pokker det er, for jeg forstår det ikke.. På forhånd tak.. -
Induktion, hjælp
ForumindlægHej. Jeg ved godt at der er mange tråde om induktion, men jeg vil gerne have skåret det helt ud i pap. Har lige nogle spørgsmål, som jeg håber at i kan hjælpe mig med.Hvis man tager og fører en magnet ned gennem en spole kommer der spænding i spolen, hvorfor det? og skal spolen være tilsluttet st... -
energi
Forumindlæghvordan kan energi ændre form?? -
branncheglidning
Forumindlæghej,,,,,,er der nogen som kan hjælp mig med den opgave >redegør for begrebet brancheglidning.> forklar hvad segmentering er for noget.please help me................. -
Differentialligninger af 2. orden
ForumindlægHej.Jeg skal snart til mundtlig matematik (3-årigt A-mat) og sidder og læser op... Men har svært ved at se, hvilke ting/beviser jeg bør komme ind på under emnet "differentialligninger af 2. orden", eftersom vi kun har opgivet 4-5 sider. Havde overvejet at præsentere hhv. homogene og inh... -
Optimering?
ForumindlægJeg skal i matematikeksamen gennem differentialregning gøre rede for hvad der menes med optimering og hvordan man løser optimeringsproblemer. Spørgsmålet lyder således: Forklar, ved hjælp af eksempler du selv vælger, hvad der menes med optimering og hvordan man løser optimeringsproblemer ved hjæl... -
AT selviscenesættelse
ForumindlægHej, jeg er igang med vores AT-termninsprøve i 2g, hvor vi indraget Dansk og Samfundsfag. Jeg har samfundsfag på C-niveau og jeg har nogle problemer med at forstå 'Casemetoden'. Er der nogen af jer der kan forklare mig, hvordan man bruger den og hvad den går ud på? Tak på forhånd! -
Differential ligninger HJÆLP
ForumindlægHej Jeg skal til matematik eksamen på tirsdag, og vi har fået et spørgsmål hvori der står " Der ønskes redegørelse for differentialligningsmodeller og løsning til dem, gerne ud fra eksempler". Jeg forstår bare ikke helt hvordan man skal gribe den an, for i spørgsmålet inden skal vi udle...
