Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 12541 til 12560 af 109300
-
årsprøve - hvad forventes?
ForumindlægJeg er 1.g'er og har engelsk på A niviau, jeg skal til årsprøve her inden så længe, men hvad forventes der egentlig af en, hvis man vil ha en 10-11 stykker? :) -
SRP- Emnevalg i samfundsfag
ForumindlægHej.. Jeg skal i morgen vælge fag til min srp men jeg er kommet lidt i tvivl om jeg ønsker at skrive i samfundsfag - engelsk eller samfundsfag - dansk. Det afhænger jo lidt af hvilket emne jeg vil skrive om. Jeg vil gerne som emne skrive noget med politik. Jeg har forskellige ideér men jeg ... -
Årskarakter >< Eksamenskarakter
ForumindlægHej alle sammen Nu er det sådan, at jeg skal til en mundtlig eksamen her om små tre ugers tid, og jeg har fået en årskarakter i pågælende fag, som jeg ikke just er stolt af. Selvfølgelig vil jeg meget gerne gøre det super godt til eksamen, der for er mit spørgsmål: Vil min årskarakter have eff... -
Karakter
ForumindlægHej, nogen der kan give en karakter vurdering på denne opgave? Det er engelsk på STX B-niveau -
3.G-opgaven
Forumindlæg3.g'ere.. Kom nu, hvad har i tænkt jer at skrive om - og i hvlke fag - i årets større skriftlige opgave i 3.g??Tror selv jeg vælger engelsk.. men skal man så ik bare læse en roman og analysere den så?? ;-/PEACE -
Bestem fart
ForumindlægJeg har fået denne opgave, og jeg ved ikke, hvordan den skal løses. Opgaven lyder: En permanent magnet er sat fast på cyklens eger. Når cykelhjulet drejer, passerer magneten forbi en spole i lygten. Herved induceres et spændingsfald, der får nogle lysdioder til at lyse. Den permanente magnet er... -
Eksamen
ForumindlægHvordan starter man i mundtlig eksamen i engelsk. Beder de en om at læse den tekst, man har trukket højt op, også oversætte. Eller oversætter man kun ekstemporalteksten? -
AT emne (samf + ?)
ForumindlægJeg er så uheldig at have en naturvidenskabelig linje (mat a, bio a, id b) og jeg kan SLET ikke finde ud af hvad jeg vil skrive om. Jeg har valgt at sige at jeg vil skrive i samfundsfag, for jeg tror at jeg vil kunne bruge det uanset hvilket emne jeg vælger, men mit problem er fag nummer to. Eft... -
AT - Doping
ForumindlægHej Jeg har valgt fagene idræt (B) og kemi (A) som mine fag. Emnet er doping. Jeg vil høre om der var nogen, som havde ideer til problemstillinger og promblemformulering? Tak! Malene -
Har du et gammelt eksamenssæt?
ForumindlægJeg sørger et gammelt eksamenssæt med tekster osv. som jeg kan øve mig på, før jeg skal op til den skriftlige engelsk eksamen på fredag, det er engelsk b stx, hvis du kunne havde sådan et sæt, er du simpelthen dagens helt :) -
Den afledede funktion f’(x) er lig x^3 + x^2 - 4x - 4 f’(x) kan derfor skrives som (𝑥 + 1) ∙ (𝑎 + 𝑏) Bestem hvad der skal stå på a og b’s plads og prøv ...
ForumindlægHej allesammen, har sat med den her i cirka en time og kan virkelig ikke komme frem til noget.... hjælp vil blive modtaget med åbne hænder :) -
Droppe ud og starte på 2årig STX
ForumindlægHej med jer Jeg har haft et meget turbulent 1. g, som endte med at jeg nu går på en linje jeg hverken forstår eller går op i (græsk A, latin A). Jeg havde oprindeligt valgt Mat A, Fys B, Kem B, men endte med at stoppe pga. det sociale. Jeg vil gerne læse noget biologi, da jeg har fundet ud af at ... -
mat 1.g opg
Forumindlægreducer:2x(6-x)+x^2+(6-x)^2 -
karakter gennemsnit
ForumindlægHey jeg var op i billedkunst, og det var en eksame... Jeg har fået indtil videre: Almen sprogfårståelse: 02 Billedkunst: 02 Samfundsfag:4 Naturviden skabelige fag: 7 Og jeg er bange for at det vil trække meget ned i gennemsnittet.... når de skal vælge om man kan blive optaget på universitet.. ki... -
kvantemekanik
ForumindlægHej jeg sidder virkelig og kæmper med at forstå hvad de mener i opg.1 del b) i skriftlig eksamen, foråret 2011. det er side 45 i pdf filen. -
hjælp
Forumindlæghej alle sammen !:D jeg har virkelig behov for at blive bedre til engelsk! jeg kan bare ikke forstå sproget.. er der nogle der kan komme med nogle ideer til hvad jeg kan gøre for at blive bedre? -
karakterspørgsmål!
ForumindlægDet er sådan, at jeg går i 3.g, så jeg startede i gymnasiet før reformen. Jeg har hørt at fag på A nieveau vægter mere end fag på B og C niveau. Jeg forstår ikke rigtig, hvad der menes med det. Er der nogle, der kan forklare mig, hvad der menes med det og evt. komme med et eksempel? Tak på forhånd! -
Medicin på AU 2008
ForumindlægHej alle... nu er jeg snart færdig med eksamen og hvad skal man så bagefter? Jeg har endelig langt om længe fundet ud af at jeg gerne vil læse medicin, men da gennemsnittet er ret højt er det ikke sikkert jeg kan komme ind. på AU var snittet 9,6 sidste år. Jeg slutter selv af med at snit på ca.... -
Forudbetalte regninger
ForumindlægHej folkens! Kan I hjælpe mig med denne opgave? "Forklar hvordan en forudbetalt el-regning for januar måned 2011 hos Nikan A/S påvirker årets resultat, aktiver og passiver i 2010." På forhånd tak! -
Psykoligi optag uden studenterksamen - megen relevant uddannelse?
ForumindlægAdgangskrav til psykologistudiet: Kan man komme på universitetet og studere psykoligi uden en studentereksamen? hvis man feks. er uddannet sygeplejeske, har en længerevarende psykoterapeutisk uddannelse - 6 år og en efterfølgende uddannelse i special-metode på 4 år? og Uddanner sig hos ...
