Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 12621 til 12640 af 42938
-
Hvilket fag og emne har i valgt til AT-eksamen?
ForumindlægSom overskriften lyder: Hvilket fag og emne har i valgt til dette års AT-eksamen kommunikation? -
Svar venligst på mine forrige :- Cosinus og sinus - og eksamen!
ForumindlægPLz'Svar venligst på mine forrige :- Cosinus og sinus - og eksamen! -
Hvilke karakter betyder mest?
ForumindlægJeg har virkelig haft nogle dårlige eksamen, hvilket ses på mit gennemsnit på mine nuværende eksamensgennemsnit.. men hvormeget betyder de egentlig? iforhold til årskarakter? -
Natur Geografi (NG) eksamen - gode råd?
ForumindlægHej allesammen Jeg skal til eksamen i Natur geografi på C-niveau og ville høre om der var nogle der havde erfaringer som de vil dele. Både omkring at læse op og til selve eksamen. -
Antal eksamener
Forumindlæghej :) Er der nogle der ved hvor mange eksamner man skal op til alt i alt på stx? og hvor mange mundtlige og skriflige det drejer sig om? Jeg har hørt at man skal op i alle sine a-fag, er det rigtigt? -
Opgave til Mat A STX skriftlig eksamen 2023 6. December
ForumindlægHejsa - der har lige været eksamen i skriftlig Mat A og jeg undrede mig over hvordan man løser den vedhæftede opgave? Mange tak. -
Typiske fejl i fejlsætningerne til 1. del af engelsk skriftlig eksamen.
ForumindlægHej - Jeg skal til eksamen i skriftlig engelsk B i morgen, og jeg har ofte nogle problemer med 1. delprøve, da jeg har svært ved fejlsætningerne. Jeg kan ofte se, hvad fejlen er, men jeg kan ikke forklare, hvad det er for en fejl. Så tænkte på om nogle ved, hvilke fejl der er typiske; og muligvis... -
Eksaminer i år
ForumindlægJeg går i 2g og vil gerne vide, hvor mange eksaminer jeg skal op i i år. Min studieretning er MatA, FysB og KemiB, som valgfag vælger jeg FysA og astronomiC. I 1g afsluttede jeg samf+bk, men var ikke op i nogen eksaminer. I år afslutter jeg old, rel, tysk og kemi B. Eng B kører vist 3-årigt for... -
Fysik STX A eksamen december 2009
ForumindlægEr der nogen herinde som har nogle bud på løsninger til dettte eksamenssæt? Ville være evig taknemlig hvis nogen har det Kig på det vedhæftede dokument for opgavebskrivelse -
Matematik B studenter eksamen, opg 13
ForumindlægHej. jeg sidder med en aflevering, hvor jeg er kommet til sidste aflevering, som jeg ikke rigtig kan komme i gang med. Et kasseformet fuglebur skal bygges langs en mur, således at en del af muren udgør den ene side, og jorden udgør bunden af buret. Den del af buret, der skal indhegnes med ... -
Religion - søren kirkegaard - eksamen imorgen tidlig!?!?!
ForumindlægHvad mener Søren Kirkegaard med at "Livet skal leves forlæns, men forklares baglæns"?? -
ang geomtri.. hjælp til eksamen meget vigtigt , skal op kl 9
Forumindlæger der ikke nogen der kan laver 3 eksempler til med sin= modstånede / hyp og cos (vinkel) hosliggende / hyptoenuse tan(vinkel) modstående/ hossliggende come on -
Gennemse synopsis - mht. mulige spørgsmål, der kan stilles til eksamen
ForumindlægSom titlen på dette indlæg siger, da har jeg brug for en revision af min synopsis (3 sider), ikke mht. stavefejl, sprog mm. men i forhold til, hvor man som lærer kunne finde på at spørge ind til. - dvs. svage punkter i teksten, el. mangler evt. Al anden kritik/ros :) kan selvfølgelig også bruge... -
Facit til Fysik A skriftlig eksamen 22. maj 2019
ForumindlægGoddag allesammen Nu har jeg efterhånden søgt internettet tyndt for facit til den skriftlige fysik eksamen 22. maj 2019 og jeg kan ikke finde noget som helst. Ville derfor høre om der var nogen der havde fået disse fra deres lærer eller havde fået 12 til eksamen og jeg så kunne få lov til at se ... -
Skriftelig Fysik A eksamens 2012 HTX
ForumindlægEr der nogle fra HTX, som har været oppe i skriftelig fysik A idag? Synes i ikke den var svær? -
Eksamensspørgsmål til MAT B
ForumindlægJeg skal til skriftlig eksamen og vil meget gerne kunne forberede mig ved at øve på forskellige mulige spørgsmål. Tænkte, at der måske er nogen her der ligger inde med deres eksamensspørgsmål til matematik b. På forhånd tak -
HHX Matematik b eksamen august 2013 opgavesæt med besvarelse
ForumindlægHej, jeg skal til terminsprøve i morgen. Jeg ved hvilken opgave det er, men jeg kender ikke besvarelserne. -
er jeg dumpet?
ForumindlægHej, jeg har været til eksamen i engelsk mundtlig A og fået 00. :( Men i årskarakter har fået et 7-tal. Jeg har hørt at årskarateren også tæller med. Har jeg så dumpet engelsk? jeg kan ikke finde ud af hvordan det kommer til at se ud på mit bevis. -
allan_sim: vedr. skr. eksamen 1-årigt A-niveau.
ForumindlægHejErfarede i en tråd, at du var skriftlig censor. Ved du, hvorledes grænserne blev i år for skriftlig eksamen 1-årigt forløb til A-niveau?Jeg fik 11, hvilket undrer mig, eftersom jeg havde fejl i 2 underopgaver. -
EMNE?
ForumindlægEr der ikke nogen som kan hjælpe mig med at finde noget om kriminalitet i Frankrig?? Kan ikke selv finde noget.. Det skal bruges til Fransk synopsis (eksamen)??????????????!!! Hjææææææælp!
