Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 12641 til 12660 af 42938
-
Jeg skal vælge et kunst eventyr af HC Andersen til eksamen analyse
ForumindlægEr der nogen som kender en godt kunst eventyr af HC.Andersen? Jeg har tænkt på nattergalen mrn den foregår i kina. Jeg ved ikke hvad jeg skal skrive under tidsperioden. Skal vælge senest i morgen. Tak hilsen Jens -
Mat A maj eksamen, opg 10c
ForumindlægHejsa Nogle der kan hjælpe med opgave 10c fra idags eksamenssæt? Kom selv frem til at vinklen er ca. 20,5 grader, men er meget usikker på mit svar. -
Spansk eksamen 2011.. Nogen der har lyst til at rette?
ForumindlægDet var hvad det blev til fra min side til eksamen. Nogle skarpe hjerner, som kan finde fejlene? vurderer hvordan det er gået? :) Secretos Traduce al español María: “¿Juana, has oído que Antonio Banderas y Ana Leza ya no son novios, y está muy deprimida... -
Antal af eksamener.
ForumindlægJeg går i 4.g og er derfor den aller sidste af slagens på den gamle reform. Jeg har pt. været til 7/8 eksamener. 1 i 1.g, 3 i 2.g og 4 (+1 sso) i 3.g Jeg var til matematik eksamen b skriftlig i 2.g. Tæller den med i samlede antal eksamener, når jeg også har haft det på a-niveau i 3.g? Jeg ved d... -
Hjælp!!
ForumindlægJeg har læst og læst og føler mig overhovedet ikke klar til at tage til eksamen i kristendom mundtlig.. Er der nogle der har lidt råd og noget godt at sige? :-/ -
Love (kærlighed) mm., engelsk fsa eksamen.. skal op i morgen. (:
ForumindlægTak fordi du læser mit indlæg, jeg håber inderligt også dermed, at du svarer og giver mig nogle gode tanker og inspirationer (:.. Jeg kan komme til at trække Love til engelsk (9 klasse) i morgen, og det eneste vi har gjort i det, er egentlig at se Romeo and Juliet.. Shakespeares.. (: - Hvad kan... -
Tyks Eksamen hjælp!! Hardy Krüger "VON DER ORDENSBURG NACH BABELSBERG"
ForumindlægHej har lige trukket teksten "VON DER ORDENSBURG NACH BABELSBERG" til tysk 24 timers eksamen. Skal oppe imorgen og fortælle om den. Er der nogle der kan hjælpe med et resume, forslag til noget jeg kan snakke om eller lign.? Teksten er vedhæftet på forhånd tak :) -
Spansk Eksamen - La amistad lille rettelse.
ForumindlægA. Traduce al español Hej bedstemor! Hvordan har du og bedstefar det? Her går det godt. Jeg har fundet en god veninde, som hedder Sara. Hun er mexicaner, og hun er lige kommet til Los Angeles med sine forældre. Jeg mødte hende til en fest på skolen. Sara kendte ikke nogen fordi hun er ny h... -
God til eksamen uden at studere hele året?
ForumindlægJeg har fundet en rigtig god guide til hvordan man kan klare sig til eksamen uden at bruge alt for meget tid på lektier. Jeg synes lige jeg ville dele den med jer. http://www.informationsbasen.com/uddannelse/guide-til-at-besta-eksamen-med-minimumsindsats/ Venligst Christian. -
Hvad hedder 'skriftlig eksamen' på engelsk?
ForumindlægHej, simpelt spørgsmål.. Hvad hedder skriftlig eksamen på engelsk? Jeg skal til skriftlig eksamen og vil gerne have, at det står i sidehovedet .. på engelsk. Jeg forestiller mig, at det hedder writen exam or written examination .. men er lidt usikker :) Takker -
billedsprog - Sammenligning og metafor ( lyrik eksam' )
Forumindlægheei alle! så er min dansk eksame snart !,, jeg har virkelig brug for noget hjælp af jer - jeg har problemer med at finde billedsprog - Sammenligning og metafor i et digt jeg har prøvet at finde men der er sikkert mange andre Digtet som jeg har valgt er '' mit liv som indvandrer ''... -
Bio eksamen - figurer om DNA, RNA og evolution!
ForumindlægHrj derude. Jeg står desperat og har brug for hjælp! Jeg skal til bio b eksamen imorgen, og har trukket emnet evolution, og skal redegøre for livets oprindelse. Dertil skal jeg forklare nogle figurer omhandle: DNA replikation, Transkription og mutation. Problemet er bare at jeg ikke forst... -
Skal op i tysk?
ForumindlægHej jeg har hørt man godt kan vælge tysk som valgfag i folkeskolen, man at man ikke behøber at gå op i det til eksamen. Man at man så stedet for årskarateren. \n\nmit spørgsmål er så om man godt kan komme ind på gymnasiet med årskarakteren? -
Hvordan sige rman?
ForumindlægHvordan siger man "vil du omformulere spørgsmålet" på fransk? Og har i nogle gode sætninger til eksames situationer? -
Hjælp til Datalogi (C++) ifm. kommende eksamen (1.års cbs stud.)
ForumindlægHej Jeg leder efter en erfaren person, som kan afsætte nogle timer - hvis ikke nogle dage - til at hjælpe med en kommende datalogi eksamens opgave, selvfølgelig mod betaling. Programmet skal skrives i C++. Skriv gerne tilbage herinde, eller til [email protected] Venlig hilsen... -
Tysk eksamen: Wiedersehen mit Vater von Isolde Heyne
ForumindlægHEj jeg skal analysere og fortolke Wiedersehen mit Vater von Isolde Heyne fordi jeg skal op i tysk eksamen. Jeg ville hører om nogle evt. havde nogle noter til denne. Hvis i har så bare send dem til denne mail: [email protected] På forhånd mange tak -
angående stx linje
ForumindlægHej Er SAM A MAT A en god linje? Er den for svær? -
Hf-eksaminer
ForumindlægHvor mange skal man op i, både mundtligt og skriftligt? Tak på forhånd. -
lidt i tvivl
ForumindlægFor at bliver optaget på uddannelsen skal du dels have en adgangsgivende eksamen og dels have følgende fag og niveauer, som skal være bestået med min. 2,0 på 7-trins-skalaen (medmindre andet og højere er angivet i skemaet). Det vil sige at man skal have bestået faget ik??? Jeg har bestået dans... -
Anbefaling af tekst til eksamen 9.klasse med overemnet "familieliv"
ForumindlægNogen som kan anbefale en tekst til 9.klasse eksamen med overemnet "familieliv". Skal kunne perspektiveres til pelle erobreren og hosekræmmeren :)
