Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 12701 til 12720 af 48931
-
Jeg vil være læge, men?
ForumindlægHej Jeg vil vildt gerne være læge og jeg har et spørgsmål, som jeg håber i vil svar på. Jeg er ikke sikker på om man skal kunne engelsk, for at være læge?0. Jeg spørger om det da jeg ikke kan engelsk Jeg håber at der er en der vil svar på mit spørgsmål:) -
Utællelige substantiver mm.
ForumindlægHej alle. jeg sidder med nogle sætninger på engelsk som jeg skal finde fejl i, har lige et par problemer med nogle af dem . Sometimes tragedy strikes without warning, and the death suddenly shows its ugly face. She seems to have a larger knowledge of events that are historical important than her... -
navneord, flertals dannelse
Forumindlæghej, er der nogen som ved hvad navneord flertalsdannelse er?(engelsk) -
A eller AN????
ForumindlægHej jeg har lige et hurtigt spørgsmål jeg håber at i kan hjælpe mig med :) Når det er engelsk vi snakker om, hvornår bruger man så 'a' og 'an' i en sætning??? -
Hjælp søges!
ForumindlægHej Jeg skal lave en 5 minutters præsentation på engelsk under temaet "Health, body & bodyimage". Er der nogen der har nogle forslag? Tak på forhånd! ;) -
BRUG FOR EN SKARP HJERNE TYSK_DANSK
Forumindlæghey er der nogen af jer der kan spotte fejl i denne tekst hurtigt . MVH HKV. dansk- tysk oversættelse At være anderledes Børn og unge vil gerne ligne andre børn og unge og deltage i de samme aktiviteter. Ingen børn kan alt, og alle kan ikke ligne hinanden. Det vil hverken være godt eller ønskeli... -
Rektorerklæring?
ForumindlægJeg skal til engelskeksamen på mandag og jeg skal have 4 for at bestå engelsk A. Jeg har haft engelsk A på min studieretning. Har læst på AAU's hjemmeside, at man kan få en rektorerlæring, hvis min uddannelsesinstitution vurderer, at jeg i slutningen af 2. g. har opnået kompetencer svarende t... -
Dreng eller pige
ForumindlægEr det lettere at være dreng eller pige?Hvorfor? -
Bekendtgørelser
ForumindlægKære Studi Hvor finder jeg bekendtgørelserne for mdt. eks. i dansk og historie? De er ikke lige så nemme at finde på uvm.dk, som man umiddelbart lige skulle tro. På forhånd tak. Med venlig hilsen Søren Søgaard -
HJÆLP! betalingsbalance og valutakurs?
Forumindlægjeg har et spørgsmål i min opgave der lyder således: Mette læser en del nyheder, og læser blandt andet at danmarks vækst er blandt oecd's laveste og lavere end de fleste af vores vigtigste samhandelspartnere. Danmarks konkuurenceevne har det ikke godt, og udlandets konkurrenceevne udvikler ... -
SRP
ForumindlægHej derude! Er der nogen der kende nogen til at hjælpe i faget matematik på A-niveau. Det handler om SRP. Har bare nogle konkrete spørgsmål angående faget! -
inspiration
ForumindlægHey derude. Nogle der har skrevet en redegørelse for Ikaros-myten? Vil bare lige læse den hurtig til inspiration. -
kædereaktion
Forumindlæget spørgsmål angående hiroshima bomben.Eftersom jeg har forstået er det 2 uran kerner, som er underkritiske, og når de bliver skudt sammen er de tilsammen overkritisk og starter en kædereaktion... men det er det jeg ikke forstår... hvordan starter kædereaktionen... altså hvad er det første der ... -
litteraturliste
Forumindlægskal jeg også skrive de bøger på jeg ikke har henvist til i mine fodnoter, men som har givet mig baggrundsviden? -
Nogen der kan hjælpe?
ForumindlægHvornår er det profitabelt for en virksomhed at producere i et fuldkommen konkurrencemarked, når virksomhedens omkostninger er givet som TC=20Q+10? Nogen der kan hjælpe? Pft. -
vurdering
ForumindlægNogen der gider og hjælp mig med de tre citat. Jeg skal vurdere de tre citat,vil ikke rigtigt hvordan jeg skal vurdere. Pleas hjælpe mig og sige jeres vurdering om de tre citat. Tak “at computerspillene er en måde at gå i dialog med samtiden på en parodierende måde inden for rammerne af et spi... -
Metropol Administrationøkonom
Forumindlæger der nogle der har søgt ind på dette studie? -
Litterær analyse
ForumindlægEr der nogen der ved om man skal bruge fodnoter i en litterær analyse? -
Isolering af materialer..
Forumindlægheej nogen der ved hvilke af disse ting isolere bedst: Mineraluld, Træ, Kobber, Stillestående luft, fx i en termokande Vinduesglas opgaven går ud på at placere det materiale som isolere bedst øverst osv.. (: -
kemi rapport
Forumindlæger der en der har en kemi om sukker indhold i sodavnad. vil være meget glad, hvis der en der havde det
