Søgning på: tysk disposition fodbold. Resultater: 12721 til 12740 af 19198
  • HF Sprog?

    Forumindlæg
    HeJ Er det obligatorisk at have tysk, fransk eller spansk på hf? Hvis det er .. får man så skriftlig karakter på B niveau, som man gør på gymnasiet?
  • oversættelse

    Forumindlæg
    ved du hvordan man oversætter følgende til tysk? - hun viser vennerne toget. -hundens navn er fido - vinens farve er rød
  • hurtigt hjælp? (;

    Forumindlæg
    Heeey. Hvordan siger man (kom og boede) på tysk? kan virkelig ikke huske det.. ved ikke om der skal (t) på til sidst, er lidt usikker, så nogen maybe hjælpe mig?? [:
  • novelle "was wollen sie von mir"

    Forumindlæg
    Er der en som har læst "was wollen sie von mir?" (novellen) af den tyske forfatter Doris Dörrie - som kan fortælle mig hvad den handler om. ??
  • was wollen sie von mir?

    Forumindlæg
    Hej Alle. Er der en som har læst "was wollen sie von mir?" af den tyske forfatter Doris Dörrie - som kan fortælle mig kort hvad den handler om. ??
  • HJÆLP

    Forumindlæg
    EN VENLIG SJÆL DER VIL RETTE MIN TYSK STIL. ISÆR FOKUS PÅ KONGRUENS, ORDSTILLING OG BØJNING AF PERSONLIGE STEDORD. DET HASTER
  • to sætninger skal oversættes

    Forumindlæg
    Hej. Nogen der kan hjælpe med at oversætte disse sætninger til tysk: Der bliver ringet på døren. De roder rundt i mine ting.
  • Partitiv Genitiv

    Forumindlæg
    Hey folks... Har lidt problemer med brugen af partitiv genitiv i tysk. Nogen der kan hjælpe mig med en specifik regl for denne?
  • Eisbären

    Forumindlæg
    Hej! Er der nogen der kan gvíve mig et lille resume af den tyske tekst Eisbären af forfatteren Kasnitz? Evt. noter til teksten? På forhånd tak for svar
  • HASTER RETTELSE AF AFLEVERING CA. EN HALV SIDE

    Forumindlæg
    Hejjjjjjjjj. Nogen der hurtigt vil kigge min tysk aflervering i gennem. Den er på 1 side, med 1,5 mellemrumsafnit, så den er ikke så lang.
  • kan man godt sige det her?

    Forumindlæg
    er dette grammatisk korrekt på tysk? Man sieht eine grosse Vielfalt von Bergen, die den Alpen zuhören.
  • oversættelse af dansk sætning

    Forumindlæg
    Hej. Hvordan lyder denne sætning på tysk? : Hvis de havde kendt hinanden fra starten, ville de ikke have haft så mange problemer.. Håber I vil hjælpe..tak
  • hvordan siger man..

    Forumindlæg
    Hvordan siger man: 'begav sig for' i 3 person ental på tysk? fx. Hun begav sig for at drive en resturant.
  • rettelser

    Forumindlæg
    Hej alle, nogen der ikke ville være super søde at rette 5 sætninger jeg har lavet på tysk, helst hurtigst muligt :-)
  • rettelse!

    Forumindlæg
    Er der ikke please en der gider rette mit tysk i den forrige tråd der hedder rettelse med r og ikke R - så i rigtig søde :)
  • oversættelse af to danske sætninger

    Forumindlæg
    Hey.. jeg har lidt problemer med flg. sætninger, som skal oversættes fra dansk til tysk: -Eller er han nu også det? -Kan du huske, hvad han siger om Stefanie? Håber I vil hjælpe.. tak
  • Placering af ordet "nicht"

    Forumindlæg
    Hvordan skal man placere ordet "nicht" i tysk? Kan nogle komme med en forklaring om måske et par eksempler? Jeg er virkelig i tvivl...
  • Oversættelse

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal på torsdag lave en fremlæggelse om energi, og tænkte derfor på om der var nogle der havde de 8 kostråd, oversat til tysk? Tak på forhånd.
  • Hjæææælp....

    Forumindlæg
    Hejsa... Er der nogen som kan rette min tysk opgave...? Har akut brug for hjælp....... Mvh. Monika Jensen
  • Ved at

    Forumindlæg
    Hvordan siger man ved at på tysk? Jeg har en sætning: det kan man gøre ved at tilgive