Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 12761 til 12780 af 109300
-
Hjælp til geometri, eksamens
ForumindlægHej :) Jeg skal op til studentereksamen i matematik B, og sidder derfor med nogle gamle eksamenssæt, for at øve mig. Jeg ramte så ind i den her opgave, som jeg bare ikke kan løse. En kasse har en kvadratisk bund med sidelængden x, og højden af kassen er h. Kassen har et cirkulært hul i låget med... -
Uni.
ForumindlægHej . Er der nogle der ved hvilke(n) uddannelse på uni, som man kan søge ind på hvis man har følgende fag: Biologi Geografi Kemi Historie Fransk (forsætter) på B niveau også self. de normale fag som Dansk, Engelsk osv. på A. -
Er i tvivl
ForumindlægHej jeg har afsluttet HF, og i øjeblikket tager jeg Mat A på gsk, som jeg snart også afslutter. Mit snit er på ca. 10,3 med bonus. Jeg er aller bedst til de naturvdenskabelige fag kemi, mat, og biologi. Jeg har altid villet læse til farmaceut, hvilket jeg nemt kan komme ind på, da adgangskvotient... -
HF efter endt STX?
ForumindlægHej alle. Jeg ville høre om der er nogen der ved, om man kan tage en 2-årig HF hvis man allerede er blevet student fra gymnasiet, og på den måde få en ny, og forhåbentlig bedre, studentereksamen? Mvh. Rasmus -
Medicin studiet?
ForumindlægHejsa. Jeg står med et brændende ønske om at kunne komme ind og læse medicin hvis ikke i år så næste år. Men jeg er lidt forvirret over de adgangskrav og kvoter som de siger. Jeg har været inde og kigge hvis jeg skal studere medicin på KU så kræver det: dansk A, engelsk B, matematik A, fysik B,... -
Bøger til socialrådgiverstudiet sælges
ForumindlægFølgende bøger sælges: Følgende bøger til salg:</o:p> Bøger uden understregninger/kommentarer:</o:p> Adolph, Erik: Socialt arbejde med sindslidende, 2001 (Nypris 180 – sælges for 120)</o:p> Agervold, Mogens: Det psykosociale arbejdsmiljø, 2003 (Nypris 278 – sælges... -
Karakter
ForumindlægHej Jeg har lige afsluttet engelsk b-niveau på stx. Årskarakter skriftlig: 02 Årskarak mundtlig: 02 Mundtlig eksamen: 02 Betyder det så at jeg kommer til at have 3 gange 02 for engelsk, eller går årskarakteren ud i stedet for eksamen? på forhånd tak :) ... -
studiet psykologi
Forumindlæghej.. jeg overvejer, efter gymnasiet, at studere faget psykologi.. har undersøgt lidt inde på internettet med hensyn til adgangskravene men er blevet i tvivl om hvorvidt man skal have et bestemt snit for at komme ind eller bare have studentereksammen vejledning efterspørges!!!!!! -
SRP - STX - Valg af fag - Regler?
ForumindlægHej Studieportalen! Jeg skal i år skrive mit studieretningsprojekt, hvilket jeg faktisk glæder mig til, da jeg ser nemlig mange muligheder for spændende emner, men samtidig er jeg noget usikker på reglerne. Vi har introduktion til det om et par uger, og jeg vil naturligvis gerne have forbere... -
Søge på optagelse (gennemsnit gang. 1.08)
ForumindlægHej. HJÆLP :) Jeg har haft den naturvidenskabelige studieretning på gymnasiet, men efter 1 1/2 år - 2 år, ville jeg så gerne have haft den samfundsfaglige, for jeg valgte allerede efter 1/2 år at tage engelsk på A i stedet for resten af min klasse, som valgte fysik på A, og så valgte jeg samfunds... -
Sociale uroligheder i London
ForumindlægHej! Jeg har denne afl. opgave som jeg har lidt svært ved at svare på.. Kunne godt bruge noget hjælp til den! - Sammenlign de forklaringer som kommer til udtryk i bilag A og B angående de sociale uroligheder, der fandt sted i England i august 2011. Bilagene er vedhæftet. ... -
KVUC MODUL 2 opgaver MAT A
ForumindlægHej ! Er der en der tilfældigvis ligger inde med et rettet opgavesæt til KVUC modul 2 i Matematik B-A niveau ? Opgaverne er reviderede august 2011 så dem der ligger rettede på "Fronter" er forældede !!!! Tusind tak for hjælpen :-) -
Antal studentereksamener?
ForumindlægHej Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor mange studentereksamener man skal op i, i 3.g. Jeg har 5 A fag, Spansk, Engelsk, Samfundsfag, Dansk og Historie. Jeg har allerede været oppe i 2 mundtlige fag, ét i 1g og ét i 2.g. Mit spørgsmål går på hvor mange mundtlige og skriftlige jeg så mangler, og... -
Andengradsligningen
ForumindlægHej,Er ved at bevise løsningsformlen for andengradsligningen. Jeg dividerer først formlen igennem med a, og benytter derefter "completing the square":ax^2+bx+c = 0x^2 + b/a*x + c/a = 0 (x + 1/2*b/a)^2 - (1/2*b/a)^2 + c/a = 0Mit spørgsmål er så, hvad formålet er med at gange b/a med 1/2,... -
Hvis man nu mangler tekster?
ForumindlægNogen der kender et godt sted på nettet hvor man kan hente engelske noveller? -jeg går på HF og har grundet noget fravær ikke fået skaffet mig alle teksterne, (er ved at kontakte andre fra holdet osv) men har hørt at man muligvis kan finde ting online?På forhånd tak.-Anne -
hjælp til passande variabel
ForumindlægNogle som vil hjælpe med at løse denne? -
Indkøb til studiet (Jura)
ForumindlægUndskyld på forhånd hvis jeg har oprettet to spørgsmål. (Ser ud til at mit forrige indlæg er forsvundet) Kort og godt; Kan jeg finde ud af hvilket pensum der er på KU-Jur for første-års studerende? Og vil det være muligt i nogle tilfælde at kunne bruge en tidligere studerendes bøger (Hun slutte... -
13-taller?
ForumindlægHvor mange 13-taller har du fået gennem dit skoleforløb?Var det folkeskole eller gym/htx/hhx?Bare nysgerrig :) -
Reklamekroner
ForumindlægHvordan siger man "reklamekroner" på engelsk?? -
Problemformulering
ForumindlægJa dumt dumt. Jeg fik min problemformulering til godkendelse og sidder nu med opgaven, problemet er bare nu at jeg ikke heeelt forstår det min lærer har rettet mit sidste spørgsmål til, "Til sidst vil jeg diskutere om en reklame kan opfattes som et produkt af sin samtid." Hvad me...
