Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 12781 til 12800 af 109300
-
Kvadratisk programmering
Forumindlægjeg har problemer med at vise opgaven grafisk på TI-nspire CAS er der en der kan hjælpe mig? -
opløseligheden
ForumindlægOpløselighedsproduktet for kobber(I)bromid er K?sp(CuBr) = 1,0·10?-9. a) Beregn opløseligheden (i mg/L) af CuBr i rent vand. nogen der kan hjælpe? :) -
proteinmangel
ForumindlægHej, Er der nogen som kan besvare det her spørgsmål. Jeg har søgt siden i fredags men fandt desværre ikke noget:(:( Håber virkelig at I hjælper mig med det - Hvad er konsekvenserne for et samfund, når befolkning har proteinmangel? Mange tak på forhånd -
USA
ForumindlægHej. Kan I forklare USA's udenrigspolitik efter 1989? -
Krigen i Libyen
ForumindlægHej jeg sidder i den situation, at jeg skal fremlægge om krigen i Libyen her om 2 dage, men kan ikke finde noget om hvordan konflikten er / har været i Libyen. nogle der vil/ kan forklare hvordan den var/ er så det er til at forstå. Tak på forhånd :-) -
Eksamenssæt 2007
ForumindlægHej vil høre om der er nogen der blev student sidste år 2007, og var op i skriftlige engelsk...?? -
Mortals??
ForumindlægHej alle sammen.. Jeg sidder lige og skal have skrevet årets sidste engelske stil.. Det er til teksten Mortals, som var opgaven fra studentereksamen i august 1998.. Nogen der har skrevet den og som eventuelt kan hjælpe mig lidt i gang? Jeg har læst historien og må indrømme at jeg ikke synes at de... -
24 timers
ForumindlægHej, jeg har fundet ud af at jeg skal op i engelsk 24 timer og tysk 24 timer.. Hvordan er det lige det er /foregår ?? Skal man selv søge materiale eller hvordan hvornår trækker man et emne hvor er forberedelsestiden?? -
Medicin
ForumindlægHej allesammen.Jeg er en fyr hvis snit stærkt ser ud til at ende på 8,7 (dvs. en HEL karakter mindre end snittet af de ansøgere der kom ind sidste års karaktergennemsnit). Det gik desværre først op for mig, at det er umuligt at ændre på sit snit når først man har overstået sin sidste studentereks... -
Angående karakterer
ForumindlægJamen hej , til at starte med er ikke helt sikker på om det er det rigtige kategori, derfor undskylder jeg med det samme hvis det er forkert. Mit problem lige p.t. er at jeg er desværre ikke en der er særlig meget glad for dansk men mere engelsk, har også valgt at tage HA - Internatio... -
SSO Emne
ForumindlægJa jeg har så valgt engelsk som fag. Emnet sidder jeg stadig og tænker lidt over.Jeg kunne skrive om Storbrittanien efter WW2. Noget med imperiets opløsning eller dets "forfald" til en andenrangs magt.Hvad synes i om emnet? Hvad kunne jeg evt. komme ind på?Er ikke selv den store histori... -
Supplering ved siden af gym?
ForumindlægHej derude. Vil høre, om der er nogen der ved, om det er muligt at supplere fag, mens man går på gymnasiet? har nemlig en drøm om at blive læge, og har i øjeblikket fysik c, kemi c og mat b. Går i 2.g og sidder og tænker over, hvor smart det ville være at suppler fx Kemi C til B her i sommeren 20... -
1,08-regelen - Hvor lang tid er 2 år?
ForumindlægHejsa Jeg afsluttede gymnasiet Juni 2009 og ønsker at starte på studie efter sommeren 2011. Ansøgningsfristen er 5. Juli 2011, og jeg ønsker derfor at vide om jeg stadig kan gange mit snit med 1,08. I teorien er der jo ca 2 år og 14 dage mellem ansøgning og eksamen. Skal regelen forståes på fø... -
Terminsprøver
ForumindlægHej allesammen Jeg vidste ikke helt, hvor jeg skulle katogorisere denne tråd under, men nu har jeg altså bare valgt det. Jeg går i 1.g og om 2 uger er der sidste skoledag. Hvad sker der egentlig i læseferien? Jeg ved at den første uge, skal jeg skrive min DHO, også skal jeg mindst op til én eks... -
Fagsupplering til sommer
ForumindlægHej. Jeg har et spørgsmål som jeg håber der er nogle der kan være mig behjælpelig med. Jeg skal have bestået matematik B for at kunne søge ind på mit studie til sommer. Problemet er at jeg har faget på mit eksamensbevis, desværre må jeg sande at jeg kun fik 2 mundtligt og 00 skriftligt, så faget ... -
Ordbøger
ForumindlægFindes der ikke nogen programmer som man kan bruge som ordbøger..Kunne nemlig godt bruge engelsk-dansk og dansk-engelse -
Youth Outline
ForumindlægJeg skal lave en outline på engelsk om youth pls kom med eksempler Tak -
Taler flydende spansk, burde vælge det i gymnasiet i stedet for fysik A-niveau
ForumindlægHej, jeg er i et lille dillema. Jeg elsker naturvidenskab, og har tænkt at vælge Sciencelinjen med fokus på mat. (MatA,FysB,KemB). Jeg vil udover vælge biologi på C-niveau, fransk på B-niveau og så vil jeg løfte Kemi til A-niveau.Men så var det at min storebror sagde at det var "skide dumt&q... -
Eksponentiel funktion
ForumindlægHej Jeg sidder med en opgave, som jeg ikke helt ved om jeg får det rigtige resultat ved. Er der nogen der kan hjælpe mig i den rigtige retning? -
Matematik C til bachelor i sprog
ForumindlægHej folkens Jeg har kun matematik C fra gymnasiet. Er det muligt at blive optaget på en bachelor i et sprogfag med matematik på C niveau? Eller er B et minimumskrav?
