Søgning på: fysik rapport radioaktivitet. Resultater: 12841 til 12860 af 22746
  • eksamen-hjælp ( cis og tans-bindinger)

    Forumindlæg
    Hej Skal til eksamen i kemi b nivaue. Er igang med at skrive noter til emnerne, da jeg er stødt ind i et problem. Har skrevet cis og trans-bindinger i en af mine rapport, men ikke huske hvad det er, og kan ikke finde det i noterne. Nogle der kan hjælpe hurtigst muligt. På forhånd tak
  • Hvad er lungekapacitet???!

    Forumindlæg
    hej jeg er ved at skrive en rapport om hvad lungekapacitet afhænger af, men jeg kunne rigtig godt tænke mig et link eller en difinition på hvad det egentligtalt er og det håber jeg virkelig at i kan give miig hurtigst muligt!! Tak!
  • Miljøvurdering?

    Forumindlæg
    Nogen som har gode råd omkring miljøvurdering, ved den er lidt tynd i min rapport nemlig - dog er den svær at lave miljøvurding på mit produkt, da det er et spiseligt produkt, så nogne som har råd til hvordan jeg laver det godt?
  • Kvindestyret i Karen Blixen familien!

    Forumindlæg
    Jeg er ve dat skrive rapport om Karen Blixen, og ved alt det basale. Men er der nogle, der kan fortælle mig lidt om hvordan, kvinderne styrede i Dinesen familien? Jeg kan ikke helt finde noget om præcis på google, wikipedia og andre steder... På forhånd tak!
  • is smeltavarme vands smeltevarme??

    Forumindlæg
    jeg har trygget et spørgsmål i dag og er nu i gang med mineh 24 timers forberedelse min eksamens spørgsmål er om is smeltavarme, men vi har kun skrevet en rapport der hedder vands smelte-og fordampningsvarme. kan det formodes at det er den der menes?? har virkelig brug for akut hjælp.
  • Frit fald (newton)

    Forumindlæg
    Hejsa derude. Jeg har lavet en rapport newtons love anvendt på følgende legeme (frit fald). Tænkte på om der ikke var nogrn der gad at tjekke den i gennem, ville være super skønt. På forhånd tak:)
  • erhvervsøkonomi rettelse

    Forumindlæg
    opgave 3 kasserapport http://peecee.dk/?id=52144 http://peecee.dk/?id=52145 http://peecee.dk/?id=52147 Jeg fik ikke hjælp, håber at der er en anden der vil rette min rapport.
  • Hjælp til kemi!!!

    Forumindlæg
    Hej <33333 Jeg er midt i en rapport om landbrug, hvor jeg har fået udleveret en problemformulering, men jeg har svært ved at findeud af, hvad primær og sekunder produktion inden for landbruget er?? Nogen som kan hjælpe?? På forhånd mange tak :) Anne <3333
  • Byplanlægning

    Forumindlæg
    Hej Alle sammen... Jeg sidder og laver geografi rapport og har fået et spørgsmål der lyder: - Forklar begrebet byplanlægning.. Jeg kan ikke rigtig finde noget om det på nettet, Så håber virkelig der er ngoen der kan hjælpe mig. Hilsen Maja..;)
  • halveringstykkelse

    Forumindlæg
    hej hvis jeg trækker et spørgsmål der relaterer til en rapport jeg har lavet i løbet af året hvis det nu er halveringstykkelse hvad kunne det være om vi har læst i løbet af året atom energi verdensbilled solsystem lyd lys hvad kunne det være ud af de 7 emner jeg har haft der realeter hal...
  • Ag(NH3)2^+

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg sidder og skriver rapport om termodynamik i kemi, men jeg har et lille sprøgsmål. Jeg sidder nemlig UDEN opslagstabeller, og jeg skal bruge Gibbs-energi vædien på stoffet: Ag(NH3)2^+. Jeg har gennemsøgt nettet, men jeg har ikke været heldig.
  • hvorfor man afbrænder regnskoven ?

    Forumindlæg
    Goddag . Jeg er igang med at lave rapport og vil meget gerne at vide hvorfor man brænder renskoven ? jeg har sagt og søgt på nettet men kan ikke finde noget jeg kan bruge på forhånd tak
  • Restriktionsanalyse - Hjælp!

    Forumindlæg
    Hey alle zusammen. Jeg er i gang med at skrive rapport om restriktionsanalyse og gel-elektroforese. Og har lige et par spørgsmål. Hvad er selve metodens princip??? :S og inden for restriktionsenzymer - Hvad er markørens funktion?? 1000 gange tak, for de barmhjertige sjæle der lige vil kigge på de...
  • Salt i vand

    Forumindlæg
    Hej alle samme,Jeg sidder lige med min kemi rapport salt i vand. Vi skal i diskussion afsnit forklar: Hvilken type vand af de tre vandprøver, (Havvand, vandværksvand og kemineraliseret vand) skal man bruge, hvis man vil lave en saltopløsning af et vilkårligt salt og hvorfor?
  • Bølger - strenginstrument

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en rapport om bølger på en udspændt streng, men jeg er ikke helt sikker på, hvad der sker, når man gør strengen længere, strammere, tyndere, og når man ændrer på snorlængde? Det ville være en stor hjælp, hvis nogle søde personer kunne forklare mig det! Det må gerne være kort og præc...
  • Ligevægtskonstanten

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med at lave en kemi rapport. Hvor jeg får følgende spørgsmål: Ved hvilke af indgrebene sker der en ændring i ligevægtskonstanten. Er der nogle bestemte "regler" for hvornår man kan se det? :-)
  • kvotient og kontinuerte funktioner!?

    Forumindlæg
    jeg har to spørgsmål angående en rapport om differentialregning: 1. hvad er den matematiske deffination af "kvotient"? jeg har læst at det er et gennemsnit, altså et produkt af en division, men tror ikke det er det jeg skal finde ud af? 2. er der nogle der har nogle eksempler på funkt...
  • udregning med 3-trinsreglen!?

    Forumindlæg
    hey, skal afflevere en mat-rapport imorgen, men kan ik finde ud af følgende spørgsmål: Beregn ved hjælp af 3-trinsreglen f ' (x0) i et vilkårligt punkt x0 for funktionen med Forskriften f(x)=x^3-3x-1 nogle der kan hjælpe mig!? tak
  • afvigelse af proceent?

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en rapport om densitet, og nu er jeg kommet til opgaven omkring:AFVIGELSE I PROCENT FRA FORVENTEDE RESULTAT. Det er noget med at man tager dmålt og trækker dtotalt fra, og så til sidst dividere det hele med dtabel. men hvr for man disse tal, man skal bruge, fra??
  • Historie opgave - oldtidens græske olympiade!

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen herinde, der har skrevet om oldtidens græske olympiade og som evt. kan give mig nogle gode fif? Evt. kan sende mig en rapport jeg kan kigge på som inspiration? Mvh, Jasmine