Søgning på: matematik a stx maj 2013. Resultater: 12861 til 12880 af 160718
  • Appelformer i "I Have a Dream"

    Forumindlæg
    Hejsa. "It would be fatal for the nation to overlook the urgency of the moment". "There will be neither redt nor tranquility in America until the Negro is granted his citizenship rights". Hvilken appelform er det? Pathos, Logos eller Ethos? Tak!
  • # fysik opgaver på A- niveau

    Forumindlæg
    Opgave 1 Betragt Jorden som en kugle med en radius på 6,38·106 m. En person på Jorden vil udføre en jævn cirkelbevægelse pga. Jordens rotation. Beregn personens centripetalacceleration på breddegraden 36,9° angivet i µm/s2 med 1 decimal. Opgave 2 Et bestemt matematisk pendul har e...
  • Bestem a og b i en parabel

    Forumindlæg
    Hej - hvordan løser jeg denne opgave? Den er uden hjælpemidler. Min tanke var at sætte koordinatsættene ind og x og y's plads og løse ligningerne med 2 ubestemte, men jeg synes ikke mit resultat giver mening. Mvh
  • find værdierne af a og b

    Forumindlæg
    Jeg har svært ved at finde ud af hvordan jeg laver opgave b nogen der kan hjælpe?
  • A Journey - vurdering!! :)

    Forumindlæg
    Hej alle. Som mange andre herinde, var jeg til skriftlig engelsk eksamen idag. Jeg er dog i tvivl om, hvor godt jeg har ramt genren, og hvor god min opgave egentlig blev. Dermed må i meget gerne læse den igennem, og dernæst komme med jeres mening og vurdering. I må også gerne komme med et bud på,...
  • Dansk A Eksamen Kronik

    Forumindlæg
    Hej, gider i ikke give et respons på kronikken jeg skrev til eksamen i dag. Generation Y.
  • Bestem konstanterne a og b.

    Forumindlæg
    Forskriften for f er givet ved Punkterne B(0,74; f (0,74)) og C(1,08; f (1,08)) ligger på en lineær del af grafen for f. Det oplyses, at funktionen f er kontinuert i x = 0,74 og x = 1,08. Hvordan finder jeg konstanten?
  • ENGELSK MUNDTLIG A EKSAMEN

    Forumindlæg
    Heej Folkens (; Jeg skal til eksamen i engelsk mundtlig A på Mandag. Derfor vil jeg gerne høre om der nogle gode FIF eller oplevelser til eksamen i kunne bidrage med?? og evt har en god idé til hvordan man bedst disponere sin tid til forbedrelsen bedst, og hvordan man analyser sin tekst bedst...
  • Kemi A Eksamen - HTX

    Forumindlæg
    Hvordan gik jeres eksamen? Og er der nogen der evt. vil lægge deres besvarelse/svar ud så vi kan sammenligne?
  • Flagstang og sikkerhedsafstand, Vejen til Matematik AB1+C , Speciel opgave, Side 249,(Knud Erik Nielsen og Esper Fogh)

    Forumindlæg
    I Vejen til Matematik AB1+C er overskriften Udfordrende Matematik 8, Jeg har vedhæftet en fil med opgaveteksten med tilhørende billed af stigen. Der er ingen facit til opgaven. Opgaveteksten Den knækkede flagstang. En 7 meter høj flagstang knækker i en storm, således at de to dele hænger samme...
  • A Heavier Burden!

    Forumindlæg
    Er der nogen der har skrevet en stil, som hedder A Heavier Burden? Vil meget gerne ha lidt inspiration... HASTER
  • Ielts og Engelsk A niveau

    Forumindlæg
    Hejsa, Er der nogen her som ved om man behøver en Ielts test når man har en bestået Engelsk A-niveau ?
  • kerneværdier for Build-A-Bear

    Forumindlæg
    Hej :) Hvilke kerneværdier har Build-A-Bear? :) - efter din mening.
  • Teknologi A - What to do?

    Forumindlæg
    Hvad skal jeg komme ind på i min fremlæggelse i teknologi A ? Hvilke begreber er vigtige at kunne?
  • Dansk eksamen A

    Forumindlæg
    Hej er der nogle ideer for en dispotion i dansk mundtlig A, så jeg ikke roder rundt i det? På forhånd tak
  • Samfundsfag A, eksamen 2010

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Er der nogen der tilfældigvis ligger inde med opgavesættet i samfundsfag A fra 2010? VH.
  • Fysik a HTX

    Forumindlæg
    Hey er der nogle der har eksamens opgaverne fra 2009 og 2010, for fysik A på htx.?
  • Lindab a/s

    Forumindlæg
    nogen der ligger inde med en aflvering om Lindab A/S eller kender til deres virksomhee
  • Hvad er forskellen på A og B niveau?

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen der kan fortælle mig hvad forskellen på A og B niveau i skrifligt engelsk i 9 kl. er og i muntlig dansk på 10 kl. ? Altså hvad står A og B for? På forhånd tak
  • Bestem a og b

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal lave denne opgave, men jeg ved ikke helt hvordan. Men jeg vel at jeg skal bruge det stationære punkt.