Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 12881 til 12900 af 57177
-
hjælp:)
Forumindlæghvad ville der ske hvis man fjernede landbrugsstøtten? ville priserne ikke stige, men hvorfor? håber nogen vil hjælpe mig!!!:D -
Rettelse af 1side stil
ForumindlægHeey en rar person der vil kigge min stil igennem? Den er på en side og behøves ikke ligefrem nogen særbehandling:) bare et lille hurtigt tjek om jeg har nogle fejl der hurtigt kan ordnes? In the name of the father What happens if a bomb blows off and kills people? What will the police do if th... -
Rettelse af sætninger.. Haster til i morgen!
ForumindlægHejsa… Er der nogen som kan og vil rette disse sætninger?På forhånd tak! 1)She did always, what the man said. 2)The soldier heard the sergeant call and knew what he should do.3)He would not have protest, if the policeman not had provoked him.4)I had bought a flat in London, but at the time I arri... -
Internetside
ForumindlægHey Skal til eksamen i dansk nu på onsdag og har fundet en side , som er kanon. Er det muligt jeg downloade den så jeg kan kigge på den mens jeg er offline? -
Download elektronisk ordbog
ForumindlægHej! Er der nogle der kender en hjemmeside hvor man kan downloade dansk-engelsk ordbog gratis eller til få penge? -
2. Verdenskrig:
Forumindlæg1. ) Hvad førte til, at den danske regering, Rigsdag og konge ophørte med at fungere d. 29. august 1943? -
DHO forsvarelse
ForumindlægJeg skal snart til DHO forsvarelse, ville høre hvad forskellene og ligeheder i dansk og historie er?? Og hvordan fagene supplere med hinanden?? Jeg håber virkelig I vil hjælpe mig:)) -
Økonomi
ForumindlægHej, Hvordan ser dansk økonomi ud i dag? Konjunkturer/økonomisk vækst og inflation Nogle nyttige links? -
ordbøger
Forumindlæger der nogen der har adresse til nogle gode ordbøger over nettet, som man kan bruge her og nu??...(både danske, tyske, engelske og franske?) -
Virksomhedsøkonomi
ForumindlægJeg skal vælge fag og område inden i morgen. Kan vælge at skrive i VØ A, Afs A, markedskommunikation C, og/eller dansk A/engelsk A. Har faktisk besluttet mig for at skrive i VØA, jeg har valgt regnskabsanalyse. Kan ikke helt bestemme mig for hvilket fag jeg skal kombinere det med, havde tænkt på... -
Hjælp til problemstilling
ForumindlægHej, Jeg har overenmnet Holocaust og underemnet er danskerne i Thereienstadt. Min kilde er digtet "I Theresienstadt" (https://folkedrab.dk/sites/folkedrab.dk/files/media/documents/temaer/danmark_og_holocaust/theresienstadt/digte/i_theresienstadt.pdf) Jeg skal finde på en problemstillin... -
Samfundsfag problemformulering
ForumindlægHej. Jeg sidder med en samfundsfags synopsis om indvandre og integration. Mit problem er så at jeg simpelthen ikke kan finde på et hovedspørgsmål(problemformulering). Jeg har allerede stillet mine underspørgsmål, som lyder således. -Hvad definere en indvandre samt integration og det danske s... -
Kommunikation
ForumindlægHej folkens! Årets emne i AT er jo som sagt kommunikation - begrænsninger og muligheder.. Jeg er total på bar bund angående hvad jeg skal vælge.. Jeg har tænkt lidt på at analysere Sokrates' forsvars tale i både dansk og oldtidskundskab.. Kan man overhovedet det? Og ville det være en tota... -
billede analyse
ForumindlægHej folkens. Nu er det sådan at jeg går i 9 klasse og skal snart til prøve. I dansk har jeg trukket " billede analyse med fokus på analyse og budskab" men jeg kan ikke finde et billede som jeg kan perspektivere i forhold til vores pensum. så derfor ville jeg høre om i har et godt... -
Hæve fag på gymnasiet?
ForumindlægHej :-) Jeg går i niende klasse og skal efter sommerferien begynde på STX. Jeg har valgt den naturvidenskabelige linje (Mat A, Fys B og Kemi B ) fordi jeg har en stor drøm om at blive læge. Problemet er bare at jeg er MEGET i tvivl om det med at hæve fag på gymnasiet.. så jeg har lige nogle ... -
leave eller leaving?
ForumindlægAnd staying with him will me more wrong than leaving him eller And staying with him will me more wrong than leave him en der kan fortælle mig hvilket end det er og er der en regl for hvornår man bruger det ene eller det andet? -
rette brev
ForumindlægHej alle. Er der nogle der vil rette grammatikfejl osv. Har selv gjort det så godt jeg kunne, men der er sikkert alligevel en masse fejl, så derfor håber jeg at i vil hjælpe mig med dem!:-D -
Det forsømte forår
ForumindlægHej derude, jeg kunne godt bruge nogle gode råd til min roman analyse omkring det forsømte forår.! 1. jeg skal sige hvad temaet er. 2. finde ud af hvad budskaber er. 3. finde ligheden mellem disse to. og aner simphelthen ikke hvad jeg skal skrive. Så er der nogen som kan komme med nogle evtue... -
Fermats sidste sætning - n=4 - Hjælp!
ForumindlægHej Jeg skal bevise n=4 for fermats sætning. Fermats sætning er som følger: x^n+y^n=z^n Er der nogen der kan hjælpe mig med beviset? Jeg vil et gerne have nogle hints, to meget gerne have et link hvor hele beviset står hvis du tilfældigvis har det :-) Og hvis du ellers kan sige noget om fe... -
Hvor langt er i med jeres SRP
ForumindlægHvor lang er du nået med din SRP, hvor mange sider har du skrevet. og hvornår vi fik du din problemformulering Jeg fik min i torsdags og har kun skrevet 2 sider Hvad med jer..?
