Søgning på: fysik rapport radioaktivitet. Resultater: 12901 til 12920 af 22746
  • TLC

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive en rapport om TLC af spinat, vi bruger forskellige løbevæske, hexan, toulene og acetone. Hvad kan jeg komme ind på i mit teoriafsnit? Til en start har jeg forklaret hvad TLC er, helt basic Vh og på forhånd tak
  • indgreb i et ligevægtssystem

    Forumindlæg
    kan ikke lige svare på dette spm i min rapport: Hvis man anvender overskud af SCN-, kan Fe3+ binde flere thiocyanationer til sig? Skriv formlen for det kompleks, som indeholder 3 thiocyanationer(SCN-). håber nogle ka help?
  • Biologirapport

    Forumindlæg
    hej jeg skal skrive en mindst 8 sider lang rapport om søen. men jeg kan bare ikke komme videre. jeg er startet på noget om vandet i søen, og nu er jeg lost! er der nogen der kan hjælpe mig videre?????
  • Fodbold.

    Forumindlæg
    Hej alle sp.dk bruger. Jeg har fået til opgave at skrive en rapport om sport, jeg har valgt at skrive om fordbold, da jeg selv går til det. Er der nogen her inde der også gøre det, for så vil jeg gerne stille spørgsmål. ///morten
  • Kønshormoner

    Forumindlæg
    Jeg er snart færdig med min rapport, men mangler 1 sidste spørgsmål, som jeg er meget i tvivl om, og håber på at nogle kune hjælpe. Hvem danner mest FSH - Mænd, ikke gravide kvinder eller gravide kvinder? Og hvorfor?
  • hess lov

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive en rapport om Hess lov, er der en sød sjæl der kan hjælpe med at svare på hvad der står i det vedhæftede dokument jeg har lagt op. Der hvor der står "forberedelse". Er helt lost, det haster en smule. Tak på forhånd :)
  • Employment engagement

    Forumindlæg
    hej Derude ! Er der nogen som har lavet en engelsk stil om employment engagement? det handler om at skrive en memo rapport og en almindelig memo.. Håber i kan hjælpe mig snarest ! Har virkelig brug for hjælp :/ Håber jeg får svar fra jer . :)
  • Vertikal Kollision

    Forumindlæg
    Hej! Jeg står og skal skrive en rapport omkring Vertikal Kollision men jeg kan sku ikke finde noget info omkring dette (Som form af formler, teori osv..) . Hvis i har nogle links eller bøger omkring dette må I meget gerne smide dem her I!!. Mange Tak!
  • Haster, studieretningsopgave

    Forumindlæg
    Link: http://www2.slagelse-gym.dk/web/hy/paed/1aardocs/kemi_rapport_final.doc Hej nogen der vil forklare mig, hvor personen i opgaven har antaget nogle værdier i teorien, angående opløselighed, og så bruger det som sammenligning, senere i opgaven? På forhånd tusind tak
  • Vands fordampningsvarme . HJÆLP !

    Forumindlæg
    Hej jeg skal lave en rapport udefra øvelsen vands fordampningsvarme men jeg kan ikke finde ud af at lave databehandlingen. Hele øvelsen er vedhæftet, men jeg har kun brug for databehandlingen til at vide hvad jeg skal skrive. Please jeg håber nogen kan hjælpe
  • Nogle hjælpsomme hænder derude?

    Forumindlæg
    God aften folkens! Ville høre om nogle kunne hjælpe mig lidt. Har brug for nogle billeder (gerne selvlavede) som er i google til min rapport om energi. Det skal være et billed hvor en el-kedel, et ur, en vægt og en energimåler er i den. Takker på forhånd. :)
  • Planteceller og fotosyntese

    Forumindlæg
    Hey x Jeg er i fuld gang med min biologi rapport, MEN jeg har lige et par spørgesmål! - Er det rigtigt at planteceller laver fotosyntese for at omdanne sollys til atmosfære? - Hvad kan man skrive til en hypotese om osmose? HJÆLP TAK!
  • Hvad skal jeg skrive! :S

    Forumindlæg
    Mangler sidste punkt i min kemi rapport omhandlende opvarmning Af Natriumhydrogenkarbonat eller som bekendt Natron! Den skal afleveres i morgen og jeg er gået i stå, en der kan hjælpe? Hvad kunne man måske skrive? Bare fyr løs! I bliver ikke halshugget hvis det er fokert! :)
  • Forklaring - Hvilestofskifte

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan forklare mig, hvad hvilestofskifte gentlig er. jeg er igang med en rapport, men forstår kun halvdelen af det. Alligevel er den ikke forkert. Jeg kan dog ende med at komme op til eksammen i det efter jul, så ville være rart hvis en gad forklare mig det :)? PFT Christina
  • Bygmutanter - vildtypen

    Forumindlæg
    Hej Er i gang med en rapport om bygmutanter og epistasi. I opgavevejledningen står der: Disse gener er dominante hos vildtypen her kaldet A, B og C. Hvad betyder vildtypen? Og hvad er der med udspaltningsforholdet 3:1? Og hvad har Mendels to love med dette at gøre? På forhånd ...
  • EU siger nej til kanel

    Forumindlæg
    Hej, jeg er igang med at skrive AT i fagene Dansk A og biologi C. Jeg ville spørger om der evt. er en der kender et forsøg med kanel/kumarin. Eller måske kender i en rapport om kumarin el.lign.
  • stående bølger teori

    Forumindlæg
    Hej Jeg er ved at skrive en rapport om stående bølger, men jeg er gået lidt i stå i min teori/indledning. Jeg har kort skrevet om konstruktiv, destruktiv og resoansfrekvens. Er der nogen der har en god idé til hvad jeg mere kunne skrive. Evt en god perspektivering til hverdagen??
  • pH og pks-værdier?

    Forumindlæg
    Hej Jeg er igang med en rapport om titrering, hvor jeg skal finde to pks-værdier samt to ækvivalenspunkter, men jeg kan ikke rigtigt se hvad sammenhængen mellem disse to er ? Nogen der kan hjælpe med en forklaring på sammenhængen mellem pks-værdier samt ækvivalenspunkter? Skal man se på pu...
  • sukker og gær

    Forumindlæg
    Hej, jeg er igang med en biotek rapport om gæringsprocessen, og jeg er stødt på et problem. Hvad sker der med gæret, hvis man kommer for ldit sukker i? Jeg har prøvet at søge på nettet, uden nogen profit. Håber virkelig at nogen kan hjælpe! :)
  • Haster.

    Forumindlæg
    Hej. :) Jeg skal skrive en rapport om energi, og jeg skal lave en gennemgang af et elværk. Men jeg aner ærligtalt ikke hvordan et elværk fungere, hvilke maskiner der bruges der - hvad de laver og i hvilken rækkefølge de optræder. ;) Så hvis nogle har lyst til at hjælpe ville jeg blive utrolig gla...