Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 12901 til 12920 af 40685
-
FSA matematik 2009?
Forumindlægen der kan sende mig FSA matematik 2009? -
Latin A/Græsk A
ForumindlægJeg begynder snart på gymnasiet, men har fortrudt mit valg af studieretning, og er derfor splittet mellem at skifte over på en studieretning med latin og græsk, og på at skifte til kinesisk og engelsk, og vil derfor godt høre lidt mere om linjen. Har man kun undervisning i selve sprogene på A-niv... -
Eksamensæt
ForumindlægHej, er der en eller flere der har mat a eksamensæt som jeg må få? Gerne nogle af de nyeste. -
Grænsen til pervers??
ForumindlægHej jeg har en lære som der blev klaget over sidste år af en hel klasse, men der blev ikke gjort noget... I år har jeg så fået ham i engelsk om sidder med en hel bunke tekster på eksamensopgivelsen som indeholder enten vold eller sex/voldtægt, aldrig på en pæn måde. Næsten alle personer i de teks... -
Religionsfænomenologi
ForumindlægHej alle.. Er der nogen der kan forklare mig hvad religionsfænomenologi er? Hvad går det ud på som metode i AT? Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe.. -
Hjælp nu til samfundsfag
ForumindlægHej Jeg skal skrive en samfundsfaglig synopsis, og har brug for hjælp til følgende underpunkt: Hvilke faktorer påvirker den senmoderne familie og det enkelte individ? Der skal gere være underpunkter til dette, har fundet et nemlig dette: (Overunderpunktet mangler også) - Anthony Giddens risikosam... -
Adskillelse af kirke og stat
ForumindlægHej mennesker Vil lige høre - er I for eller imod adskillelse af kirke og stat? Begrund gerne grundigt. - På forhånd tak! -
Produkt om ondskab
ForumindlægHey folkens mig og min makker står for fremlæggelse den 16. december. Vi mangler et produkt om kristendoms ondskab, så hvis der er nogen der har nogle ideer til hvad man kunne lave, ville det være en kæmpe hjælp. -
Hvilke Metoder skal / Kan jeg bruge?
ForumindlægHej Alle Sammen... Jeg er i gang med et AT-projekt, og jeg skriver om Pizarros Erobring af Peru og Iknariget i Naturgeografi (B) niveau og Religion (C) Niveau. jeg ville bare lige høre hvad i havde at sige til hvilken metode jeg kan bruge? -
skriftlig aflevering i historie på 1.HF skal man det?
Forumindlæghej allesammen jeg kom har tænkt lidt på om det er normalt at have skriftlige afleveringer i KS (historie, religion og samfundsfag) i 1. HF? jeg har ledt rundt på nettet og har ikke lige kunne finde svaret så håber der er nogen der kan hjælpe. mvh lea -
Ang gennemsnit hf
ForumindlægHej jeg har spurgt tidligere på et prgram til at udregne gennemsnit på HF ny reform.. men det link jeg fik syntes jeg gav mig et højere gennemsnit end regnet. desuden var religion ikke på i fag gruppen... nogle der kan løse det? -
Matematik C til B - pensum?
ForumindlægHej alle derude! Jeg skal til at starte paa 3.G - stx. I den forbindelse har jeg faaet den glaede at skulle opgradere matematik fra C-B i forbindelse med opgradering af samfundsfag. Da matematik ikke frembragte den stoerste interesse i 1.G hvor jeg havde det paa C-niveau, vil jeg derfor gern... -
Kan man opgradere fra B niveau til A niveau? (HTX)
ForumindlægJeg vil gerne starte på HHX (OTG) her efter sommer, men på den studieretning jeg gerne vil tag, får man kun det obligatoriske matematik på B niveau. Vil lige hører hvordan det fungere at opgradere fra B til A niveau på HTX, skal jeg gøre det før jeg starter, eller er det noget man gør i 2 g når m... -
Gymnasie Spørgsmål
ForumindlægKan man nogle jobs direkte efter at have taget en hhx/htx/stx uddannelse? (hvilke? Er der en oversigt?) Hvilke universiteter kan man komme på efter at have taget en hhx/htx/stx? Mere specifikt hvilke gymnasier giver adgang til hvilke universiteter? Hvilke slags universiteter er der, og hvil... -
egnet til Gymnasium
ForumindlægHej alle sammen:) Hvis man skal blive egnet til Gymnasium (STX) efter niende, hvad vil i så sige at man mindst skal have af karakter (standpunkts karakter), hvor meget aktiv skal man være i timerne og alt det andet?0:) PS. Hvis ikke hvad kategorier skulle være, så jeg valgt bare Dansk:)- -
Intelligensen styrer vores tro på Gud
ForumindlægEn ny undersøgelse viser, at religiøse befolkninger er dummere end ikke-religiøse befolkninger. Hvad siger du? Er du dum og religiøs eller intelligent og fantasifuld nok til at opfinde din helt egen dogmefrie religion, som du ikke vedtager blot fordi du er fødte i en bestemt religiøs kontekst? ... -
london stavefejl
Forumindlæger der nogen der vil kigge teksten efter stavefejl? Mvh. Sarah_sofie London, a capital inhabit whit a million dialects, tourist merchandise, shoes, fish and chips, football shirts and a standard uniform containing a black umbrella. This city contains people from different origin and religion. The... -
Hvad skal man være?
ForumindlægJeg har tænkt over, hvad jeg skal studere, men er endnu ikke 100% afklaret med det.Det ville hjælpe mig meget, hvis nogen kender til disse uddannelser og vil fortælle lidt om dem. Bl.a. positive og negative sider af arbejdet og uddannelsen, om lønnen (selvom den for mig er lavt prioriteret), om e... -
rel.
ForumindlægHvorfor er da ikke noget til faget Religion. -
Dumpede
ForumindlægJeg dumpede til psykologi eksamen og skulle bestå for at komme videre på pædagogseminariet. Har nemlig bestået dansk, engelsk og samfundsfag. Det er noget lort og jeg er grædefærdig..
