Søgning på: srp engelsk mediefag. Resultater: 12981 til 13000 af 32040
-
SSO i kemi
ForumindlægJeg har valgt at skrive SSO i kemi, og valgt emnet organisk kemi. Jeg vil bare lige spørger om hvilke nogle ting jeg kan skrive om og komme ind på i organisk kemi. Hvad kunne være nogle gode ting man skriver om i en SSO ? På forhånd tak. -
Studieretningsopgave
ForumindlægHej. Er der nogle der har skrevet en studieretningsopgave, da jeg godt kunne tænke mig at se hvordan man stiller det op osv..? -
Michaelis-Menten bog?
ForumindlægHEj. Er der nogen af jer, der kan anbefale mig en god bog om "enzymkinetik" og "Michaelis Menten"? Det har jeg virkelig brug for. -
Mangler en eksamenskarakter
ForumindlægHej Studieportalen, jeg har lige fået mit eksamensbevis, men jeg synes der mangler en karakter. Jeg har altid haft den opfattelse at hvis man har 5 A fag skal man op til 13 eksamener og op til en skriftlig eksamen i alle sine A fag (undtaget historie), men jeg har 12 eksamenskarakterer og mangler... -
Standpunktskarakter
ForumindlægHi all Hvor meget betyder standpunktskarakter? Jeg tænker...betyder det noget for ens gennemsnit, når man går ud af gymnasiet. Eller er dét gennemsnit man skal bruge for at søge ind på universitetet taget ud fra eksamenerne? F.eks. hvis jeg nu fik rene syvtaller i alle fag i standpunktskara... -
Biologirapport
ForumindlægHej, jeg skal aflevere en biologi rapport om et vandløb, og på den første side skal der være en indholdfortegnelse hvad består sådan en af? -
undersøgelse
ForumindlægHvis der i en opgaveformulering ikke står noget om en analyse, men kun undersøgelser, skal man så stadig inddrage en analyse af en slags? Er bare forvirret da jeg kun har fået 2 forskellige undersøgelser, men ingen analyse. -
Chi i anden-test
ForumindlægHej. Kan nogle hjælpe med at besvare følgende spørgsmål: Gennemgå hvordan tæthedsfunktionen afhænger af antallet af frihedsgrader. tak på forhånd -
ANOREKSI HJÆLP
ForumindlægHej venner Jeg står og mangler nogle psykologiske teorier jeg kan bruge til at snakke om anoreksi? -
BEREGNING I EN SFÆRISK TREKANT
ForumindlægHjælp !!! I en sfærisk trekant er siderne a 32°, b 57°, og c 105°. Beregn trekantens vinkler. cos(a)=cos(b)*cos(c)+sin(b)*sin(c)*cos(A) cos(a)-cos(b)*cos(c)=sin(b)*sin(c)*cos(A) cos(a)-cos(b)*cos(c) / sin(b)*sin(c) = cosA vinkel A = cos^-1 ( cos(a)-cos(b)*cos(c) / sin(b)*sin(c) ) Jeg f... -
Hjælp til kryptering med RSA!!!
ForumindlægHej alle sammen. Kan det være rigtigt at jeg har fået d = 13, når p = 5, q = 7, fi(n) = 24 og e = 11??? og er der nogen der kan hjælpe mig med at kryptere ordet ENIGMA på forhånd tak. -
Bliver jeg student - sygeeksamen?
ForumindlægHej alle. Jeg står i den situation at jeg er blevet syg hvilket forhindrer mig i at kunne komme til en eksamen. Jeg ville høre om jeg bliver student til sommer (samtidig med mine klassekammerater) hvis jeg først tager sygeeksamen i august? Tusind tak på forhånd. -
Matematisk bevis (Euklid)
ForumindlægHej,\nJeg er i fuld sving med at besvare min SSO opgave, og har brug for noget hjælp, da jeg er i tvivl om jeg er på vej i en forkert retning. Jeg ved mange af spørgsmålene er subjektive vurderinger, men jeg har før set mange herinde komme med utrolig fornuftige iagttagelser.\n\nJeg skriver om ge... -
Vil Obama sætte landtropper ind i Irak
ForumindlægJa som ovenstående - Vil han det - Jeg synes kun jeg kan finde, at han ikke vil have landtropper i Syrien -
Gennemlæsning af SSO
ForumindlægHvis nogen skulle have interesse i at give en kritisk vurdering af min opgave om Albert Camus' genistreg "Den Fremmede", så kontakt mig gerne :) -
HJÆLP! metoder i Historie...
ForumindlægHej alle sammen.. Sidder her med min 2.g's opgave hvor jeg har valgt at skrive om USA i 30'erne (Wall street krakket, og derefter) Har virkelig brug for hjælp mht. til metoder i historie.. Har siddet og kigget på andre links herinde, men kan ikke få det til at hænge sammen.. Nogle der k... -
Cult brands?
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med at definere cult brands, samt fortælle mig hvofor Apple er et cult brand? -
flere forslag, eller hjælp?! HASTER :)
ForumindlægHej! jeg skal snart afleverer min blanket omkring mit valg af studieretningsprojektet, og jeg har selv nogle ideer, men ville gerne hører om nogen havde andre forslag? jeg vil helst skrive i Bio/idræt og kunne godt tænke mig at skrive om sports/idrætsskader. jeg ved ikke om der er nok biologi i d... -
dio eksame = -1 eksame til sommer??
ForumindlægJa som overskriften siger så er jeg den heldige vinder af et stk. dio eksame, har hørt at det betyder jeg jeg skal op til en mindre eksame til sommer. Passer det? -
Hjælp:-(. Israel og Palæstina?
ForumindlægHej. Jeg sidder og skriver om uafhængighedskrigen 1948-1949, da Israel vandt krigen omgivet af arabiske nabolande. Men hvad var årsagerne til at Israel vandt?. Problemer med politisk og religiøse mindretal og flygtninge.
