Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 13001 til 13020 af 95433
-
Hjælp til forståelse
ForumindlægJeg har prøvet at forstå hele systemet omkring stx gymnasium Man får et halv år hvor man kommer igennem alle fag og der bliver vist hvordan og hvorledes, hvis nu man skulle blive interesseret. Kan man vælge mellem Naturvidenskabelig, sproglige, samfundsvidenskabelige og kunstnerisk studieretning.... -
Karaktergennemsnit
ForumindlægHejJeg har et snit, der kun ligger lige over de 7 godt trukket ned af et par uheldige og uretfærdige 6-taller, og derfor bliver jeg lige nødt til at vide helt præcist, hvilke karakterer, der indgår i hhv. eksamenskarakteren og årskarakteren.Regner man gennemsnittet på alle senest givne årskarakte... -
LIGNINGER!!
ForumindlægJeg skal til mundlig eksamen i morgen i matematik. Vi har fået udleveret en masse spørgsmål, som vi kan trække. Et af spørgsmålene handler om ligninger, og hvis der er noget jeg ikke kan finde ud af er det ligninger. Så ville høre om der var en der kunne hjælpe mig, for har helt ondt i maven, hvi... -
Jura
ForumindlægDavs Studi'zzz Mine lærerer siger, at man skal bruge Mat B for at blive optaget på Jura studiet. Jeg surfede lige rundt of fandt: Adgangskrav Specifikke adgangskrav er dansk A, engelsk B samt enten historie B, idehistorie B, samfundsfag B eller samtidshistorie B. Håber i kan hjælpe !! ;D -
Hvilke karakter betyder mest?
ForumindlægJeg har virkelig haft nogle dårlige eksamen, hvilket ses på mit gennemsnit på mine nuværende eksamensgennemsnit.. men hvormeget betyder de egentlig? iforhold til årskarakter? -
Dumpe eller bestå matematik
ForumindlægHej Jeg skal op til mundtlig matematik her om lidt, og er ret usikker på om jeg består... Jeg har fået 4 i min årskarakterer, og er derfor usikker på om jeg stadig kan bestå matematik hvis jeg dumper den mundtlige eksamen?? -
Artikel eller ej???
ForumindlægJeg er virkelig i tvivl om hvilke af følgende sætninger er rigtige: - The life in the 80s is not easy. - Life in the 80s is not easy. Jeg tænker man kan argumentere for begge to. På forhånd tak! -
Computer brudt sammen hjælp
ForumindlægHej folkens min computer brød ned i forige uge og jeg mistede alle mine noter fra 7. 8. og første halvdel a 9. er der nogle der vil dele jeres noter :D -
ioniserings energi
ForumindlægHej SP. Jeg har fået stillet følgende opgave, og er meget i tvivl. Jeg er lige startet på DTU, og føler at det er meget kompliceret. Håber nogle vil hjælpe med følgende opgave: Bohr-teorien forklarede med held frekvensen af lys udsendt fra én-elektronsystemer. For Li^2+ -ionen svarer overgangen... -
HJÆLP! jeg skal til terminsprøve i engelsk i morgen
ForumindlægJeg skal til terminsprøve i engelsk i morgen. jeg ved overhovedet ikke hvordan jeg skal forberede mig, men jeg ved at det er fsa engelsk 2008 jeg skal op i. Kan nogen fortælle mig hvad det er? -
SSO Længde?
ForumindlægVil lige høre omkring SSO, jeg skriver i historie. Er 11sider selvskreven tekst for kort? -3 til redegørelse -3 til analyse -3 til diskussion 1 til indledning og 1 til konklusion?? Jeg føler at jeg har besvaret problemstillingen.... Men kan jeg komme ud for at jeg får at vide i bedømmelsen at d... -
Bange for Censor?
ForumindlægHej Jeg skal til den engelske mundtlige eksamen om ogle uger. Jeg føler mig godt velforberedt og har styr på det (nogenlunde). Mit problem er dog; jeg har det lidt svært ved at tale til fremmede og så på engelsk, men det lykkedes de fleste gange. Dog kommer jeg til at stamme rigtig meget og beg... -
Mundtlig tysk!
ForumindlægHej. Jeg skal op i mundtlig tysk om snart og kunne vil godt bruge hjælp til at blive bedre. Nogle der har lyst til at hjælp mig eller har forslag til hvordan jeg kan blive bedre? Hilsen -
Oldtids oversigt....
Forumindlæghejsaville høre om der var nogen der lå inde med en periode oversigt over diverse perioder indenfor græsk kunst m.m. f.eks. Arkaiske, geometriske....sådan så man ved at årstal kan placere figurenhåber nogen kan hjælpe mig for sal til eksamen onsdag ..... -
Den blå lagune
ForumindlægHej...Er der ikke nogen der har en rapport om den blå lagune liggende???Jeg har desværre valgt at skrive om den til en stor dansk rapport på 2. år, men det er næsten umuligt at finde noget om den!Jeg har ikke tænkt mig at kopiere den, jeg mangler bare lige lidt at gå ud fra.På forhånd tak :) -
Referat af Snehvide
ForumindlægHar lavet et referat af Snehvide, som jeg virkelig har brug for hjælp til at få kigget igennem. Den skal afleveres i morgen og jeg ha forgæves forsøgt, at få hjælp herinde hele dagen. Er der ikke bare én, der har tid til at kigge den igennem? den er på ca. 350 ord -
Engelsk eksamen
ForumindlægHey er der ikke nogle, der har eksamen sættet i engelsk fra 2008? eller en link til det? -
skal lige have fortolket noget
Forumindlæghey jeg skulle lige høre om der er en der kan omfortolke det der står her og beskrive hvad der menes med det så det kan sættes i sammenhæng med menon.. det er fra menon side 119: jeg har 110-120De af hvis hånd Persefone bos for svunden tids brøde nådigt modtog, til lyset didop deres sjæle hun ski... -
Vektorer i rummet
ForumindlægNogen som har notater til dette emne?? Gerne med eksempler:)?På forhånd tak -
Forberedelse til mdt. FSA
ForumindlægHvordan kan jeg bedst muligt forberede mig, hvis jeg vil op og ha' 11/13? Vi har ikke fået opgivet noget desideret pensum, men jeg har nogenlunde styr på alt, vi har lært.På forhånd tak :)
