Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 13041 til 13060 af 25374
-
24timers eksamen: Ein haus Mit Dach
ForumindlægHej Alle. Jeg har i dag trukket teksten ein haus mit dach, og ville høre om nogen kender noget til denne tekst. Jeg har indtil nu lavet en personkarakteristik af manden og damen. Håber i har nogen nogle gode ideer til, hvad man kunne gå i dybden med i teksten. Kunne godt bruge nogle hints, event... -
Procenter og renter
ForumindlægHeysa folkens. Jeg er bare en MEGA dør til matematik så håber i kan hjælpe en mand i nød. Jeg skal til eksamen i matematik på c niveau. Her er spørgsmålet jeg bare fatter nada af. Emnet er procent og rentesregning. Gør rede for begrebet fremskrivningsfaktor og udled formlerne for kapitalfremskr... -
In medias res
ForumindlægHej vil I mene at denne novelle starter med in medias res? Jeg forlod Zimbawe, fordi mit liv var i fare. Det var i fare fordi jeg arbejdede for en organisation, der kæmpede for menneskerettigheder. Derfor var jeg nødt til at flygte fra mit land sammen med min familie, min mand og vores to små sø... -
mat 2
Forumindlæghej jeg har brug for hjælp På figuren kan du se tre forskellige kartoner til mælk og hvor meget de indeholder. En mand har købt 5 styk af karton B og 7 styk af karton C. hvor mange liter har han købt ialt b karton= 1 4e´er del c karton= 1 halv -
Problemformulering , hvad synes i ?
Forumindlæghvad synes i om denne ? Problemformulering Jeg vil undersøge hvorfor det var nødvendigt at sende en mand ud i rummet, Derefter vil jeg undersøge hvad måne landingen har gjort for fremtiden som vi kender den i dag, derefter vil jeg undersøge hvordan det er muligt at sende en raket oppe i rummet. -
Biologi blodtype, please HJÆLP !
ForumindlægHej folk, jeg er i gang med at lave en rapport om blodtypebestemmelse og nu jeg er sådan set gået i stå med et spørgsmål, og spørgsmålet lyder: En kvinde med blodtypen A havde med den samme mand et barn med blodtype 0 og et med blodtype B 1) Hvad er faderens genotype of fænotype? 2) Hvad er mod... -
formueret opgave
ForumindlægHej jeg sidder med en opgave og vil hører om der er nogen der vil hjælpe? En mand går en tur ud sammen med sin hund ud på en befærdet vej. hunden bliver forskrækket af nogen heste og løber på vejen, hunden bliver kørt over af en bil og dør.En anden bil kører ind i den bil som kørte hunden over og... -
Blodtype HASTER
ForumindlægHej Alle, Håber lige i vil give en hånd med så hurtigt som muligt ! Jeg har to spørgsmål som jeg ikke kan finde svar på. 1. beskriv den mulige arvegang for for blodtype A Rh+( hvad kunne forældre teoretisk set have af genotyper og fænotyper).?? 2. i en faderskabssag har barnet blodtype A Rh+ og... -
SØGER BIOLOGILÆRER - BIOLOGI B
ForumindlægHASTER HASTER HASTER KÆRE ALLE. Søger en erfaren biologilærer hurtigst muligt, skal op til eksamen om ca 3 uger og har brug for hjælp inden da. Hvis der er nogen der kender nogen må de meget gerne mail til mig. [email protected] Det må meget gerne være en der har prøvet at være censor før e... -
Fart og potentielle energi
ForumindlægEn mand taber en bold med massen 0,1 kg fra 0,5 meters højde. a. beregn den potentielle energi af bolden i 0,5 m højde, beregn dernæst tyngdekraftens arbejde på bolden under det 0,5 m lange fald b. beregn farten af bolden lige da den rammer jorden -
Hjælp til projektopgave om diktatur og tortur
ForumindlægHej Studieportalen.dk! Vi sidder og skal skrive en projektopgave, men vi har svært ved at komme igang og hvordan vi endenligt skal svare på vores problemformulering. Problemformuleringen lyder: Hvordan kan det være at der stadig er diktatur, når demokrati har vist at det skaber bedre leve... -
Haster
ForumindlægHej alle :) Jeg skal skrive et essay i dansk om kvinders selvforståelse og muligheder anno 2008. I essayet skal jeg tage udgangspunkt i artiklen: "En kvinde med en mands sjæl" af Tine Bjerre Larsen. Har I nogle forslag til hvordan jeg kan starte ?? - og hvad jeg kan inddrage med hensyn ... -
Oversættelse
ForumindlægHej alle SP'er! Jeg har fået en opgave som skal oversættes fra Dansk til Tysk, og her sidder jeg så og sveder over denne. Så, jeg tænkte på om der er en flink person, der vil oversætte disse sætninger: 1. Juli sælger en ring. 2. Daniel køber en ring. 3. Juli sælger altså manden en rin... -
sæds kvalitet
Forumindlæghej jeg ville høre der var nogen der kunne hjælpe mig med den her. på forhånd tak. • Vurder hvorledes resultaterne kan overføres til manden, herunder betydningen af følgende forhold for humane sædcellers overlevelse: - Langvarig solbadning, saunaophold, varmt karbad og lignende - ... -
Analyse af "just like that" af michael richards
ForumindlægHej jeg har lidt svært ved at karaktisere manden og drengen, hvad kan man slå ned på i teksten om dem? og hvad kan jeg evt slå ned på i forhold til hele analysen, altså tænker citater. Håber virkelig der er en som kan hjælpe mig her i sidste øjeblik da jeg skal til eksamen i morgen :) -
Hjælp til at lære engelsk og dansk
ForumindlægJeg ville høre om der er nogen der er interesseret i at hjælpe mig med at lære dansk eller bedere engelsk imod at jeg lærer dig Spansk. Jeg er fra Colombia og bor i danmark med min mand, men jeg er ikke så god til engelsk og mangler en der kan hjælpe mig videre i forløbet. Jeg kan kontaktes på sc... -
indkøbsfuldmagt
ForumindlægMit spørgsmål vedrører regelen om indkøsfuldmagt. Hvis en ægtefælle hæver fx. 2000 kr. kontant på sin mands konto ved at bruge hans kontokort og pin kode, og herefter bruger pengene på husholdningsfornødenheder. Er dette så omfattet af regelen om indkøbsfuldmagt eller skal det være et kreditkøb? ... -
Betydningsanalyse
ForumindlægHej, jeg skal lave en betydningsanalyse af dette billede: http://en.wikipedia.org/wiki/File:Eugène_Delacroix_-_La_liberté_guidant_le_peuple.jpg Står kvinden her eller manden i det gyldne snit? og http://3.bp.blogspot.com/_X27UNcOccEk/TNkrEdM-SYI/AAAAAAAAANo/Jmat7csv_Zk/s1600/pd... -
dome
ForumindlægSidder her med min passer og grubler over hvordan jeg inddeler en dome i trekanter? skal egentlig lave en hel kugle men delt i to halve....kan se der er masser af kloge folk herinde, men jeres beregninger tror jeg ikke jeg vil våge mig ud i....kom gerne med det i pixibog format....jeg er en mand ... -
Hjælp til perspektivering... Point til dem der hjælper
ForumindlægHej alle. Jeg har valgt filmen Lille mand, da jeg trak kortfilm som fordybbelses område. Den handler om hvad piger kan få drenge til at gøre, ved at have fx en nedringet trøje osv.. Hvordan kan jeg perspektivere til nogle af disse andre film? Opgivet: Valgaften Pin up ...
