Søgning på: srp biologi og kemi. Resultater: 13061 til 13080 af 27496
-
Fysik >< Matematik
ForumindlægSkal man være god til matematik for at studere fysik på universitetet? Er fysik ikke mere præget af matematik end kemi er på uni? -
Hvilken tekst skrev du om?
ForumindlægHejsa kære venner. Jeg håber i alle sammen har det godt. Den her tråd henvender sig mest til de folkens som har været til skriftlig dansk (studentereksamen) d 22/05-06. Jeg er bare vildt nysgerrig efter at vide, hvilken tekst de forskellige personer har valgt at skrive om. Jeg kan starte med at... -
Forslag til eksamens forberedelse?
ForumindlægJeg er ikke sælig god til skriftelig biologi (A), og har brug for gode råd til at hente et 8 tal til skriftelig biologi eksamen. -
Et hurtigt spørgsmål
ForumindlægHej Allesammen, Håber det er en af jer der kan hjælpe mig. Er der nogen der har bogen: Grundbog i biologi 2, Menneskets biologi?? -
vand og fisk
ForumindlægSe vedhæftede fil Jeg håber der findes nogle i dags som er en ørn til biologi og vil hjælpe mig, for jeg er ikke god til biologi -
plizz; er der en, der vil...
ForumindlægHej... er der en som gider og kan kigge gennem min biologi aflevering.....?? det er sidste biologi aflevering, da jeg slutte gym til sommer,,, MVH Bayan -
Er det en hypotese?
Forumindlæg60-70 % af alle europære vil være overægtige i 2030? Jeg skriver i biologi og billedkunst, men jeg ved ikke hvilken metode jeg har brugt biologi? -
Nogle kloge , der ville hjælpe mig?
ForumindlægHej det er en opgave i biologi , er der nogle der er gode til biologi? Virkelig brug for hjælp , da det er en opgave jeg må have med til eksamen... -
EKSAMEN HJÆÆLP!
ForumindlægHej :) Jeg skal til eksamen imorgen i biologi mundtligt, som jeg har på A-niveau. Hvordan skal man opbygge sin fremlæggelse når man har 24 forberedelse? og hvordan analysere man en artikel i biologi? -
Hvordan påvirker det kroppen?
Forumindlægpå hvilken måde er indtagelsen af Kanel(kumarin) et problem for kroppen? Jeg ville være dybt takennemlig, hvis der var en biologi/biotek lærer som kunne svare på dette. På forhånd tak! -
TJEK DIN CENSOR UD 2
ForumindlægDa det første indlæg "Tjek din censor ud" har en del gamle indlæg liggende, så laver jeg her en version 2.Det hele handler stadig om, at man kan finde ud af, hvilken censor man skal have til eksamen ved at sammenligne sin eksamensplan med UVM's liste over gymnasier.Udfor censorens i... -
Htx eksamen
ForumindlægHej går på Htx 3 årgang nu, og skal til eksamen her til maj. Er begyndt lidt at tænke over hvilke fag jeg skal op i. Ved at jeg skal op i 11 eksamner i alt på 3 år. Har hørt at man skal havde et vist antal skrftlige og mundltlige eksamner. Er der nogen der ved noget om det? -
Karakter i DHO
ForumindlægHEJ! Jeg har dsv fået 00 i DHO, det er jeg virkelig ked af over, da jeg havde brugt så meget tid på, men sådan er det bare! Men har DHO karakter betydning på noget som helst? Skal jeg være bekymret for at have fået 00 i det og kan jeg ikke blive rykket op i 2g? og til sidst kommer karakteren ti... -
finanskrise problemstilling
ForumindlægHej alle !! kunne være super med lidt hjælp her, har to problemstillinger: Problemstillinger: 1. Gør rede for årsagerne til finanskrisen og dens konsekvenser 2. Hvilke hjælpepakker er der lavet for at dæmpe finanskrisen? vil meget gerne have en tredje problemstilling, hvis nogen please vil hjæl... -
Indledningens indhold
ForumindlægNu har jeg læst lidt rundt på de andre tråde men det står ikk helt klart for mig endnu. I indledningen , skal jeg der skrive min problemformulering? Altså self. ikke i punkter, men sådan i hele sætninger ? Eller er dette lige meget da den jo er vedlagt i forvejen ? -
Obama vs Bush klimapolitik synopsis
ForumindlægHej skal lave en samf synopsis vedrørende obama vs. Bush klimapolitik. har redegørelse på plads, hvor jeg redegør for deres forskellige synspunkter på klimapolitik. men kunne godt bruge noget hjælp undersøglse og diskussion hvis i har nogle forslag?? på forhånd tak!! Hilsen Jonas. -
Dansk - at bekrive og vurdere/rapport
ForumindlægHej alle sammen. Jeg sidder og skal til at lave anden del af vores danske "stil", men er kommet i tvivl om hvordan jeg skal opbygge den. Jeg bliver som nystartet 1.g elev bedt om at beskrive og vurdere opstartsforløbet på htx-uddannelsen. Det skal jeg gøre i form af en kortfattet ... -
Eksamensprogekt om enzymer og ioner.
ForumindlægHej jeg er pga. sjove regler på HF været nødtsaget til at skrive mit eksamensprojekt i hhv. Biologi C-niveau som jeg har haft i ca. 3 måneder og Kemi C niveau som jeg har haft i ca. 7 måneder. Det er lidt uheldigt eftersom jeg ikke føler mig specielt sikker i de fag, da jeg ikke har haft dem i s... -
Sådan finder du sidste års opgavesæt!
ForumindlægSidste års opgavesæt fra de skriftlige eksaminer på gymnasialt niveau finder du sådan her: Start på Undervisningsministeriets hjemmeside, Undervisningsministeriet, vælg Uddannelse, vælg Gymnasiale uddannelser > Prøver og eksamen vælg Centralt stillede skriftlige opgavesæt, s... -
Merit givende fag?
ForumindlægKære læsere. Jeg er en ung gut på 24 år, som er igang med at undersøge muligheden for, at gennemføre HF på 1½ via enkeltfagsvejen. Jeg afsluttede HG i sommers, og fik gennemført første del af den obligatoriske administrationsuddannelse. Jeg er pt. igang med enkeltfag i dansk A,...
