Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 13101 til 13120 af 109300
-
Statistik
ForumindlægHej, hvad står alle for i denne tabel? http://img210.imageshack.us/img210/3857/statistik.jpg Det kan jo ikke være procent .. er meget i tvivl om hvordan tabellen skal læses. -
Ordstilling
ForumindlægGoddag goddag :) Jeg har fået en opgave som jeg har besvaret efter bedste evne, jeg er bare ikke sikker på hvorvidt det er rigtigt. Det kunne være super fedt hvis nogen gad lige læse den igennem! Opgaven lyder: Skriv om følgende sætninger har ligefrem ordstilling (LO) eller omvendt ordstilling (O... -
Fag til SSO
ForumindlægHej.. :) Jeg tager en hel HF på enkelt og skal til at skrive min SSO. Jeg har lige et spørgsmål: Hvor mange fag skal man skrive om? Hvis jeg fx vælger Historie-B, er det så nok eller skal jeg også have et andet fag. (fx historie og engelsk.. ?) Håber der er nogen som gider at besvar... -
Opgave ..
ForumindlægHej, håber I alle nyder det gode vejr og påsken.. Men vil hør om der er nogen her inde der kan hjælpe mig med opgave b og c i det vedhæftet filer? :) -
Endnu en tråd med MEDICIN
ForumindlægHeyJeg kunne rigtig godt tænke mig at høre om, der er nogle der "ved", om medicinstudiet kunne finde på at ændre de specifikke adgangskrav i 2008 (udover matA, kemiB, fysikB, danskA og eng.B)?Det undre mig lidt, at biologi ikke er et krav...hmmm....Mange tak for hjælpen... -
Fuld HF, hf-enkeltfag, eksamensbevis
ForumindlægHej Er der nogle har taget en fuld hf via enkeltfag? Jeg vil gerne se hvordan beviset ser ud, hvis nogle vil uploaded. Jeg tænker mere på hvor mange fag man skal have for at få en fuld HF gennem enkeltfag -
opvarmning og smeltning af is
Forumindlægkunne godt bruge noget hjælp til hvordan jeg kan lave opgave b og hvilken formel jeg kan bruge i opgave c -
AT, AP og NV
ForumindlægHej, jeg håber virkelig, der er nogle, der ved noget om det her eller kan henvise til et oplysende link.Vi har AT1 i denne uge (alkohol - kemi, idræt og his), og vores lærer har sagt noget om, at vi afsluttende skal skrive en rapport på 2 sider. Vi skal aflevere den på fredag. Er der nogle, der v... -
Bortvisning dagen før eksamen?!
ForumindlægHej, Jeg tjekkede i dag min postkasse for første gang i den her uge, og fandt ud af at jeg har modtaget et brev her i mandags den 19 (eller der står den 19. på brevet, det kan også være at den er blevet sendt den dato, og jeg først har modtaget brevet den 20) om at jeg er blevet udmeldt/bort... -
Krig,medier og teknologi.
ForumindlægJeg skal op i AT-årsprøve på tirsdag. Og jeg er hel blank, ang. hvordan jeg skal gøre til det mundtlige. Det er gruppe prøve.. Vi har lavet og afleveret vores synopsis. MEN JEG HAR HØRT AT DET MED METODER OG TEORI ER MEGA VIGTIGT? HVORDAN SKAL JEG SIGE NOGET OM DET? ER DER NOGEN DER HAR NOGLE RÅD... -
Med hvilken hastighed voksede antallet
ForumindlægUdviklingen i antallet af facebook brugere kan beskrives ved modellen x: antal år efter 2008 f(x): antal facebook brugere i millioner. b) Med hvilken hastighed voksede antallet af facebook brugere i 2011 i følge modellen? Jeg har vedhæftet opgaven -
Hjælp! til aflevering
ForumindlægHej jeg sidder og skriver aflevering og kan ikke komme igang med delopgave b i eksamenssættet om Risikosamfund. Den er fra den 19 august 2011. så hvis nogle ligger inde med den, må jeg så godt låne den til at læse igennem sådan at jeg kan komme igang med at skrive. På for hånd tak. :) -
Forfriskning
ForumindlægHej. Jeg blev student i 2012, og havde min tysk ekasamen i 2011, så er lidt rusten. Jeg skal nu til en realkompentence vudering og tage min eksame om, så søger egentlig nogen som har lidt pensum fra Tysk b niveau de vil dele lidt af. Jeg tænker mest på tekster/noter omkring tysklands historie.... -
AT sag - kemi/dansk
ForumindlægHej alle. Er kommet i den vaskelige situation, at jeg som naturvidenskabelig, skal op i AT 2011: At være på som årsprøve. Dertil har jeg valgt fagene Dansk (A) og Kemi (B). Mit spørgsmål er så om i har nogle forslag til min sag (emnet), hvor de to ovennævnte fag indgår? Har stærkt brug for ... -
terminsprøve imorgen
ForumindlægHej I søde mennesker.. er der nogen der kan fortælle mig hvad emnerne for skriftlig engelsk eksamen i 2008 var? og eventuelt hvad gik den første del af eksamen ud på, angående grammatik. Jeg skal nemlig til terminsprøve i morgen. Og jeg kan simpelthen ikke overskue at forberede mig på så meget gr... -
Angående de mundtlige prøver
Forumindlæghej derude jeg skal nemlig op til engelsk afgangsprøve meget snart, men der er lige noget jeg er i tvivl om. Jeg har nemlig hørt fra andre, at gennem fremlæggelsen skal man pespektivere, men det har vores lærer aldrig sagt noget om - skal man virkelig det? -
Kan man godt skifte klasse?
ForumindlægHej folkens, Jeg kan virkelig ikke klare samfundsfag på A, og jeg synes at det er et TOTALT kedeligt fag. Jeg skal ikke bruge samfundsfag til min videregående uddannelse. Tror I der er mulighed for at jeg kan flytte klasse? (Jeg går i 1g) -
SSO, ideologierne /samfundsfag + historie IDEER?
ForumindlægMit tredje semester på HF er ved at være slut og snakke går om SSO’en som skal skrives næste år. Her i mine tænketank over mulige emner, kom ideologierne til at krydse mine tanker. På samfundsfag B har vi lige nu on ideologiernes udvikling og om, det overhovedet eksistere i dag. Jeg føler det r... -
hjæææælp
ForumindlægHej jeg skal vælge om jeg vil opgradere fysik, kemi eller biologi til b og Matematik, engelsk, biologi eller tysk til a er der nogen som kan anbefale og find eulemper og fordele ved at vælge???? -
Valgfag?
ForumindlægHey.. jeg går i 1.g og skal til at vælge valgfag. Ville høre hvad I synes hvis jeg valgte engelsk, tysk på a-niveau og matematik på b-niveau til 3.g? Tror I det bliver for svært at følge med?(jeg har ikke de store problemer med at følge med i timerne i 1g..)
