Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 13141 til 13160 af 42938
  • Karakterer!!! Lortestudent!

    Forumindlæg
    Hej jeg hedder Morten, og jeg er 17 år. Jeg går i 2.g, og jeg tror jeg bliver en lortestudent! Mit gennemsnit er på 6,3 indtilvidere, og det ser ud til at falde yderligere.Jeg er matematiker, og jeg fik 5 i kemi til eksamen i 1.g, men afsluttede biologi med et 7 i årskarakterer. Lærerne råder mig...
  • Gymnasial suppllering C til B

    Forumindlæg
    Jeg vil gerne vide, at hvis man består den skriftlige eksamen på suppleringskurset med f.eks. karakteren 4, har man så bestået sammenlagt, hvis man går hen og dumper den mundtlige del?
  • prøve

    Forumindlæg
    hvordan kan man undgå stress ved eksamenstid??
  • histologi - hvordan består man?

    Forumindlæg
    jeg har desværre dumpet histo og regner med at jeg brugte for lidt tid på at læse op....efter en samtale med min lærer fik jeg så indblik i mine fejl og fik at vide at jeg egentlig havde viden omkring alle emner til at besvare de 20-30 spørgsmål men jeg var ikke gået nok i dybden :/ jeg har ca. 3...
  • Jeg har eksamensangst!?

    Forumindlæg
    Jeg er egentlig rigtig klog og får gode årskarakterer Men ligeså snart det er mundtlige eksamen, falder jeg drastisk? Klappen går ned - svarene er akavet Og jeg kan ikke finde mig selv Hvorfor sådan? Det er sket hændt, at jeg får 10 i års også går jeg hen og får 4 eller 2 til eksamen? HVOR...
  • historie eksamen stx: emne:"ideologiernes kampe: vånehvile 11-11-1918 til Berlinmurens fald"

    Forumindlæg
    hej. jeg har lige trukket mit emne til historie eksamen. jeg har fået følgende kilder: 1. tjernajevs dagbog om sovjetsystemets krise 2. Gorbatjov om Sovjetunionens problemer, 1987 3. USSR frimærke fra 1988 - taget fra: http://en.wikipedia.org/wiki/File:USSR_stamp_Perestroyka1_1988_5k.jpg 4. stat...
  • Jeg søger en dygtig matematiker!

    Forumindlæg
    Hej jeg skal snart til eksamen og jeg har fået udleveret mine eksamens spørgsmål. Jeg er meget i tvivl om det jeg har lavet indtil videre er korreket, og mangler virkelig hjælp. Hvis du føler du kan hjælpe er jeg meget interesseret og så kan jeg sende en mail med de spørgsmål jeg har, self mod be...
  • Tak Studieportalen:)

    Forumindlæg
    Vil bare lige komme med en solskinshistorie. Fik 11 idag i mat.-mundtlig!!! Og så vil jeg da lige benytte anledningen til at sige tak til alle jer der har svaret på mine spørgsmål op til eksamen. Så tak:) og forsat god eksamens-læsning
  • HJÆLP - Inspiraiton - International aflevering - Eksamen maj 2013 - USA's økonomi

    Forumindlæg
    Hej derude er i gang med aflevering i IØ A og sidder og er lidt i tvivl angående forskelige punkter i opgaven. Tænkte på om nogen evt. vil kunne give noget inspiration, sende evt. svar til opgave, er snart selv færdig, det ville være meget behjælpligt af jer.
  • AT Eksamen - Hjælp - Kunstig Intelligens i fagene mat A og Dansk A

    Forumindlæg
    Hej SP. Jeg er i gang med AT i fagene dansk A og matematik A (datalogi), hvor overemnet er "Kommunikation - muligheder og begrænsninger". Mit underemne er kunstig intelligens. Jeg kan dog slet ikke finde ud af hvordan skal jeg vinkle det? Altså hvordan får jeg koblet kunstig intelligens...
  • Er der nogen dejlige personer der vil læse min dansk analyse igennem til eksamen? :)

    Forumindlæg
    Jeg vil sætte stor pris på det, please send mig en besked i indbakken hvis du er interesseret i at hjælpe! :)
  • Musulmanes en España HHX skriftlig eksamen fra 2011

    Forumindlæg
    Hej allesammen Jeg ville spørge om der er nogle der enten har opgaven eller opgavebeskrivelsen til HHX spansk eksamensopgave fra 2011, som hedder: Musulmanes en España? Jeg håber, at der er nogle der har opgaven eller opgavebeskrivelsen, da jeg er villig til at betale for det. Venl...
  • HJÆLP!!! Japans kultur historie!! Pleas help, eksame om 2 timer.

    Forumindlæg
    Jeg skal bruge kort fortalt hjælp til den japanske kultur historie.
  • Billedplan og realplan på engelsk? Og andre nyttige specialudtryk til skriftlig engelsk eksamen

    Forumindlæg
    Hej:) Jeg er igang med at forberede mig til engelsk A, og er pludselig blevet klar over at mit literære special-ordforråd er ret begrænset. Mit vigtigste spørgsmål er hvad hhv. real og billedplan bedst oversættes med på engelsk (min ordbog er ikke til meget hjælp, da det jo ikke er normalspro...
  • Tysk A eksamen - das süsse Mädel und der Dichter

    Forumindlæg
    Er der nogen, der kan hjælpe mig? Jeg har trukket "das süsse Mädel und der Dichter" af Arthur Schnitzler. Den er undet emnet Frauenbilder. Er der nogen, der har læst den, eller analyseret den evt, som kan hjælpe mig med at forstå den?
  • The Sin Bin or Lucy's Heart - Eksamens tekst

    Forumindlæg
    Hej Har li trukket engelk i dag. Det bliv The Sin Bin or Lucy's Heart. Nogen der har nogle lækre guldkorn til den?
  • Do's and dont's til AT-eksamen

    Forumindlæg
    Hej alle jer som er blevet studenter, og har været oppe i AT. Hvad gælder det om at have med når man vil fremlægge sit AT-projekt, det skal lige siges at jeg har fagene engelsk og historie.
  • Er der nogen der har eksamens opg eller oplæg fra sidste år Dansk A - HHX??

    Forumindlæg
    Jeg har virkelig brug for den opg, da jeg skal til terminsprøve næste uge.
  • Fælles faglig eksamen i naturfag - Biologi, Geografi, Fysik/kemi

    Forumindlæg
    Jeg har været så heldig at trække "Produktion med bæredygtig udnyttelse af naturgrundlaget" og jeg aner virkelig ikke hvad for nogle emner man kan komme ind på. Jeg håber der er nogen som har nogle super spændende emner eller som i hvert fald har nogle gode idéer
  • nogen der har lavet 1. delprøven i engelsk A? Det var eksamen i 2008

    Forumindlæg
    Hej Nogen der har lavet 1. delprøve fra i år på engelsk A? Jeg kunne virkelig godt bruge at snakke med en som har lavet den..