Andre fag

histologi - hvordan består man?

25. juli 2018 af Dian123 - Niveau: Universitet/Videregående

jeg har desværre dumpet histo og regner med at jeg brugte for lidt tid på at læse op....efter en samtale med min lærer fik jeg så indblik i mine fejl og fik at vide at jeg egentlig havde viden omkring alle emner til at besvare de 20-30 spørgsmål men jeg var ikke gået nok i dybden :/ jeg har ca. 3 mere uger at læse op i. Har i nogle gode råd? efter at have brugt mere tid på at læse op synes jeg at læsemængden er MEGET stor....hvordan ''filtrerer'' jeg hvad der er relevant eksamensstof? for det ser vist ud som om hele Genesers er vigtigt?? eller rettere sagt - hvordan BESTÅR jeg?


Brugbart svar (0)

Svar #1
25. juli 2018 af Dulugtergrimt

Hvor læser du henne?

På KU er det essentielt at lave de gamle eksamensopgaver. Spørgsmålene er langt hen ad vejen gengangere, så ved at lave de gamle eksamensopgaver får man også øvet en del standardsvar, og man kan spare en del tid til eksamen, som så kan bruges på de sværere eller nyere spørgsmål.


Svar #2
28. juli 2018 af Dian123

det er på au, til selve eksamen var der nærmest INTET fra gamle eksamensopgaver..... vil der ALTID med sikkerhed være det til re-eksamen? jeg føler at det er lidt uoverskueligt med al den viden hvor jeg ikke kan vide mig sikker på hvad der helt præcis er vigtig og knap så vigtigt!


Brugbart svar (0)

Svar #3
28. juli 2018 af PSXL

#2 Er du på en gammel ordning? På AU har man en mundtlig eksamen i histologi


Brugbart svar (0)

Svar #4
28. juli 2018 af Dulugtergrimt

Jeg kan ikke udtale mig om AU, desværre.

Svar #5
05. august 2018 af Dian123

:/


Skriv et svar til: histologi - hvordan består man?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.