Søgning på: tysk notater. Resultater: 13181 til 13200 af 18469
-
Hjælp til at oversætte sætning
ForumindlægKan jeg få lidt hjælp til at oversætte denne sætning til tysk? :) "Jeg kan tydeligt huske hvor nervøs og spændt jeg var, inden jeg skulle starte på gymnasiet" -
Henførende stedord?
ForumindlægEr dette korrekt oversat på tysk? er i tvivl om det henførende stedord Der Text "Der Mauer" handelt von einem Anhalter, der ohne eine Âffin leben kann? -
skriftlig eksame på mandag og ingen idee hvad essay er! hjælp:(
Forumindlæghej folkens jeg skal op til tysk eksame på mandag på fortsætter a nivau jeg er selv studerende og har ingen idee om hvad et essay er er der noglen der kan hjælpe og rede mig:) -
Smarte ord til mundtlig
ForumindlægHejsaJeg skal op til mundtlig tysk på onsdag. Er der nogen der kan nogle smarte ord. F.eks. til at indlede med eller hvis man går i stå m.mDet kunne være rigtig dejligt.MVH. SølvskålPå forhånd tak!:) -
Hjælp til at oversætte en sætning!
ForumindlægHej. Jeg har om spiseforstyrrelser i tysk og jeg siddder og fumler lidt med en sætning, og ville høre om nogen vidste hvordan man sagde: De beskylder dem, som vil hjælpe, for at prøve at gøre dem tykke. -
Kan man sige dette?
ForumindlægKan man sige dette, i tysk?Synes bare at det lyder forkert!:Ich habe deshalb auch dieser ferien als einer Angelegenheit zu lesen ausgenutzt. På forhånd tak! -
vil du hjælpe ? :)
ForumindlægEr der en, som vil se noget tysk igennem for mig? :) Det fylder 10 linjer... en kort tekst.. Evt fortælle mig, hvor jeg har fejl, og hvordan jeg kan gøre den korte tekst bedre? TAK PÅ FORHÅND! -
enkelt ord!
ForumindlægHvad hedder bredder på tysk?exdrengen gemte kisten under nogle bredder!håber i kan svare da dette ikke er særlig tidskrævende!på forhånd tak! God arbejdslyst til dem der arbejder! :) -
Har brug hjælp ....
Forumindlægjeg ville gerne have set min tyske stil igennem inden jeg aflever den (skal aflevers imorn). det skal helst være gennem e-mail....den er rigtig kort ! -
Almanya willkommen in deutschland Personkarakteristik
ForumindlægVille lige høre om det ikke please er nogen som ville give min en kort personkarakteristik af de vigtigste personer i Almanya? Må gerne være på tysk så jeg bare kan direkte sige dem. Mange tak for hjælpen. -
Første verdenskrig
ForumindlægEt land fik hele skylden for denne misære, nemlig Tyskland. og hævnen var sød fra Frankrigs side Hvad blev kravene og dermed konsekvenserne for tyskerne? Jeg er på helt bar bund -
an eller auf
ForumindlægJeg sidder men tysk stil og skal skrive en sætning: Når jeg har fri, kører jeg op på rideskolen. Hvordan kan korrekt oversættes? hvad er forskellen på an og auf? -
Lektiehjælp???
ForumindlægTil næste år skal jeg på gym, stx. Tænkte på om der er nogen der tilbyder lektiehjælp omkring Køge / Solrød? Fagene er tysk og engelsk (Hvad skal du have for det?) Mvh. Camilla -
Synopsis - Jugend in der DDR
ForumindlægEr i gang med at lave en tysk synopse om ungdommen i DDR. Er nået omkring halvvejs, men er gået lidt i stå. Er der nogen, der har tid og lyst til at kigge på den og komme med forslag til tilføjelser. Tak :) -
Smidt ud af
ForumindlægHvordan siger man 'han bliver smidt ud af skolen' på tysk? Jeg har forsøgt mig med: "er wird hinauswerfen aus der Schule" men synes, at det lyder sært. -
Hjælp, er gået i stå...
ForumindlægJeg er gået i stå med min forberedelse til tysk eksamen om nachkriegsliteratur. Er der nogen som har nogle inputs til teksten die rote katze eller noget analyse? -
TIL T83
ForumindlægHej T83, Jeg ved ikke om du har set den besked jeg har sendt dig. Men, har du lyst og mod på at rette en tysk-opgave? Du ville redde mit liv og sikre dig god karma?;) På forhånd tak! -
Gloser
ForumindlægHvordan siger man "Går ud på at man" på tysk. Et eksempel kunne være følgende: Fodbold "går ud på at man" sparker til bolden. På forhond tak! :D -
Nogle der har skrevet stil om: Mädchen entdecken ihren traumberuf
ForumindlægHeej.. Jeg prøver at finde en tysk stil som hedder Mädchen entdecken ihren traumberuf, er der måske en som har skrevet den som vil sende den til mig..?? Så ville jeg blive glad :) Hilsen Kathrine -
SSO... Problemer!!!
Forumindlæghey... jeg skal skrive om jødeforfølgelsen 1933-1945... men har et lille problem... kan ikke finde nogle links eller bøger, hvor der står hvor meget matrialle eller mandskab, tyskerne brugte på at forflytte jøderne.... Hjælp!!!
