Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 13221 til 13240 af 60468
-
Mat b - statistik eksamen
ForumindlægJeg skal mandag op i mundtlig matematik b og 2/15 spørgsmål er om statistik! Ville høre om der var nogen af jer der ved hvordan man gør når man kommer op i statistik, altså hvordan man skal bruge tavlen, om man skal beregne noget eller om man blot skal stå og forklare en masse og så ellers tegne... -
Biologi eksamen B-niveau
ForumindlægHej alle. Står og skal op til mundtlig biologi eksamen her på tirsdag og min lærer har lige lagt de spørgsmål ud vi skal op i. I alle spørgsmålene hører der enten tabeller, artikler eller andet med, men dem for vi ikke at se før vi skal trække. Mit spørgsmål er så hvor meget man skal forberede ... -
eksame projekt fossile brandstoffer
Forumindlæghej sidder og laver problemformulering til mit eksame projekt. hvori man skal inddrage 2 fag, jeg har valgt at inddrage geografi og kemi. indtil videre lyder problemformuleringen sådan: 1.hvordan dannes olie? 2.hvilken effekt har afbrænding af fossile brandstoffer på klima systemet? (1,2 indenfor... -
Hjælp til mundtlig historie eksamen
ForumindlægHey Jeg skal op til mundtlig historie eksamen i morgen, og har virkelig brug for hjælp, da jeg ikke ved, hvad det går ud på. Har hørt noget om, at man kommer ind, og trækker et emne ud fra det, der er opgivet, og derefter får man 40 min til at forberede sig i og 20 min til at fremlægge det i. Pr... -
Mundt. dansk eksamen
ForumindlægJeg har dansk eksamen imorgen, godt tre år efter jeg havde min sidste, som var i 10.klasse. Det er 3.år HTX eksamen jeg skal op til. Det jeg har brug for hjælp er at jeg er lidt tom omkring hvordan jeg finder ud af hvilke tekster der er hvad. Fx. kan jeg ikke helt huske hvad en sagprosa er, elle... -
Engelsk spørgsmål 'engage'
ForumindlægHej Jeg skal skrive et engelsk essay, hvor andet spørgsmål er 'How does A.S Neill engage the reader? Give examples from the text. Jeg ville bare lige høre, hvad i vil mene man skal have med til at besvare spørgsmålet? Håber i kan hj&a... -
Gode Kortfilm til Eksamen
ForumindlægHejsa:) Jeg skal snart til eksamen i mundtlig dansk og har trukket emnet "Kortfilm", hvilket altså tvinger mig til at vælge en kortfilm og analysere den. Men jeg kan bare ikke finde én, der er nok stof i! I klassen har vi gennemgået: Sort Passager, Eksamen, 100 meter fri og Livets vand... -
dansk eksamen: hvordan foregår det?
Forumindlæghej hvordan foregår en dansk mundlig eksamen? Hvad kan man trække? Hvis man trækker fx. reklamer- hvad gør man? analyserer man den eller hvad? Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig :) -
eksamens spørgsmål i idræt
ForumindlægEr der nogen, der ved hvordan de forskellige eksamensspørgsmål i idræt mellemniveau lyder?Jeg ville blive utrolig glad for svar, eftersom jeg skal op i morgen. -
Dansk mundtlig eksamen - reklamefilm
ForumindlægHej. Jeg har været så heldig at trække emnet reklamer som mit fordybelsesområde. Men jeg er virkelig i mangel på en reklamefilm med en god dybde og som har et stærkt budskab. Kan i hjælpe mig? -
Fysik/kemi eksamen
ForumindlægHej. Om en månedstid står jeg i den situationen, at jeg skal op i fysik/kemi FSA som så mange andre. Min lærer har sagt, at under prøven skal man vise 12 forsøg til det emne man trækker! Jeg synes, 12 forsøg på1,5 time lyder som vanvittig mange, så vil bare høre nogle af dem, som måske har været ... -
Eksamen i morgen - hjælp med et kort spørgsmål
ForumindlægDiskutere effekten af planternes nettoprimærproduktion på kuldioxidkoncentrationen i atmosfæren. Tak på forhånd :D -
HF eksamen 2003!
ForumindlægHej med jer...Er der ingen der ligger inde med en stil fra HF vintereksamen 2003, hæftets overordnede emne er "Globalisering"..Har self søgt her på siden men synes ik jeg kan finde noget?på forhånd tak! -
Karakter i mat. B eksamen
Forumindlægnogen der ved, hvor mange point der skal til at få 9....? -
Forberedelse til mat eksamen
ForumindlægHej alle sammen..Jeg skal op til matematik næste torsdag, men er lidt i tvivl om hvordan jeg skal begynde at forberede mig... Ud over at øve på beviser og sådan, hvad gør i?Jeg har tænkt lidt på om man kan lave dispositioner til alle emner, men er lidt i tvivl om hvordan spørgsmålene lyder!Håber ... -
JEG DUMPER TIL MIN EKSAMEN
ForumindlægHVORDAN LØSER MAN DENNE SLAGS AFOPGAVE; r1=-2, r2 =-2 og (g,h) = (-1,-1) ??????????? pleassee help me -
Eksamen: Retskrivning og Læsning
ForumindlægHej SP. Hvad synes i om prøven i dag? Diktaten var okay. Men læseprøven var virkelig stressende!? -
Inspiration Til Dansk Tekster Til Eksamen.
ForumindlægHaj Alle ! Jeg Har Trukket Fordybelsesområde 21 hvilket vil sige - Tekster om Tro, Identitet, Normer og Familierelationer. Jeg er egentlig ret godt på vej, har fået nogle forslag til nogle tekster af min lærer osv, kunne dog ikk finde "I Familiens Skygge" nogen steder, men altsåhr! V... -
EKSAMEN! METODE I SAMF!
ForumindlægHej alle kloge hoveder! Jeg har lige et hurtigt spørgsmål angående metode i samfundsfag. Jeg bruger den kvalitative metode, når det er vedrørende interviews osv., men hvilken metode skal jeg bruge, når jeg anvender den såkaldte Björn Molin model i samfundsfag? Er det så lige pludselig den kvantit... -
ekspontiel vækst - eksamen c
ForumindlægHej. Kan man sige mere om den ekspontielle vækstmodel y = b * a x end dette : En ekspontiel funktion er en funktion, der har en regneforskift af formel y = b * a x, hvor a og b er positive konstanter. Kan man redegør mere for den?
