Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 13221 til 13240 af 42938
-
Problemfomulering til urbanisering
ForumindlægHej, jeg mangler en problemformulering til AT. jeg skriver i fagene Historie A og Samfundsfag B. mit emne er urbaniseringen, hvor jeg bla. i samfundsfag lægger tager udgangspunkt i Georg Simmel (1858 - 1918) og han socoligiske syn på landbrugslivet og storbyslivet. Jeg håber nogen af jer vil komm... -
Sker der noget hvis jeg ikke består årsprøven ???
ForumindlægHeej folkens, jeg går nu i 1.g, hvad nu hvis jeg får 00 i matematik årsprøven , kan jeg så risikere at gå 1.g om ?? -
manglende overensstemmelse ml. problemformulering og opgavens indhold
ForumindlægMin problemformulering stemmer ikke overens med opgavens indhold. Problemformuleringen underlader at nævne pariserkommunen, mens opgaven undersøger hvor vidt pariserkommunen er et praktisk eksempel på historisk materialisme. Hvordan redder jeg denne kendsgerning til den mundtligeeksamen? L. -
AT- Kvinders Stemmeret?
ForumindlægHej Alle.. Er der nogle der har skrevet om kvinders stemmeret evt. i England, i samfundsfag og/eller engelsk? Skal selv op på mandag den 7 og er lidt rundt på gulvet hvad der egentlig forventes? Mange fra min klasse har været oppe og det er meget forskelligt hvad de har gjort? Derfor ville jeg ge... -
Komposition og fortællemåde i novellen konference af Naja Marie Adit
ForumindlægHej Folkens, jeg kunne rigtig godt tænke mig at få hjælp til novellen konference af Naja Marie Adit. Fokus på følgende: komposition og fortællemåde / fortælletype :) -
Andres mening??!
ForumindlægHej Er i gang med en perspektivering af kompliceret kærlighed og så har jeg valgt, at jeg gerne vil have sangen "angels" af Robbie Wiliams med....:) men jeg kunne godt tænke mig at høre hvad I andre forstår ved sangen, det ville v&am... -
Skriftlige eksamenskarakterer 3.g
ForumindlægHej. Ved i hvornår i ca. får bedømmelsen for jeres skriftlige eksamener? :) -
Oplæsning til sat ud
ForumindlægNogle gode forslag eller hvor man kan læse hvad Erik Heningsens skriveteknik var? -
Kender du novellen "Hvorfor?" af Janne Teller?
ForumindlægHej people. Jeg vil lige spørge om der er nogen af jer der har arbejdet eller blot kender novellen "Hvorfor?" skrevet af Janne Teller? Den er meget speciel, hvis du har så skriv en kommentar. Tak :-) -
analyse
ForumindlægHej hvad kan jeg analysere en tekst med? mange punkter ville være dejligt :) -
Hjælp til oplæsningsstykke
ForumindlægHej Er der nogen, der har et oplæsningsstykke til maleriet “en saaret arbejder”? -
HAR BRUG FOR HJÆLP
ForumindlægHej jeg skal til årsprøve i matematik, vil derfor gerne være forberedt. Har i gode tricks eller evt. en portalen hvor man kan øve sig. Gerne en gratis øve side. :))) - Det VIRKELIG vigttigt for mig at bestå. MVH. Sofia... -
haster hjælp
ForumindlægSkal op til fransk mundtlig eksamen i morgen. har skrevet hvad jeg skal sige og kan det hele uden ad, men problemet er bare at teksten er for kort. min fremlæggelse tager kun 3.50 min. mens den skal tage 5 min. er der nogen der har forslag til hvad jeg evt. kan til føje, og det vil være meget ra... -
Er jeg bestået?
ForumindlægJeg har et prblem jeg håber nogen kan hjælpe mig med. Jeg har her i 2g fået 00 i både skrifligt og mundtlig i årskarakter. Jeg har nu fået at vide jeg skal til skriftlig eksamen. mit spørgsmål er så, hvad skal jeg til eksamen for at bestå matematik på B niveau? Jeg har forstået at årskar... -
Fysik/Kemi disposition
ForumindlægHejsa, hvordan har i det? Jeg skal til fyski/kemi mundtlig afgangseksamen om 2 uger, så mig spørgsmåll er hvordan skriver man en disposition i fyski/Kemi. Tak på forhånd -
At få top karakter når det virkelig gælder
ForumindlægHejsa.. Jeg ved at jeg kan score et 12 tal i matematik uanset om det er skriftlig eller mundtlig, men jeg har den tendens at jeg ved ikke om jeg skal tage herfra (studieportalen.dk) noter ligsom alle mulige andre gør/ eller jeg bare skal læse min bog grundigt og forstå sammenhængen. Eller om jeg ... -
SOP - Enzymkinetik -Klage
ForumindlægHejsa! Jeg leder efter en Kemi A og Mat A gymnasielærer, der kan læse min SOP igennem og vurdere den. Jeg er kommet ud for den situation, at jeg føler at jeg er blevet snydt i forhold til bedømmelsen af mit arbejde Det var meningen de skulle give en helhedsvurdering af det skriftlige arbejde og ... -
Trækker det ned?
ForumindlægHej, Trækker det ned, hvis man i april har afleveret en ret dårlig synopsis, men til eksamen har lavet den om til en bedre synopsis? -
Hvordan Analyserer man en erindring?
Forumindlæghejsa ;) jeg skal op til dansk mundtlig eksamen imorgen og har brug for en god erindrings analyse model. jeg har kigget rundt omkring på nettet men har ikke fundet noget brugbart -
årskarakter
ForumindlægHvis man vælger at udeblive fra samtlige mundtlige eksamener uden en ordentlig grund som sygdom mv., så har man jo ikke afsluttet de enkelte fag, men betyder det så, at ens årskarakter bortfalder, eller kan man beholde dem og tage eksamen næste år. Eller hvis man blot udebliver fra den sidste eks...
