Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 13221 til 13240 af 95433
-
Mathcad
ForumindlægEr der nogen har nogle gode skabeloner i mathcad til matematik på a,b og c niveau alt pensum :) helst a stof (Y) På forhånd tak :) -
Græsrodsbevægelser
ForumindlægSamfundsfag på HF c-niveau. Jeg skal give eksempler på græsrodsbevægelser ???? Jeg har meget svært ved at skelne mellem interesseorganisationer, græsrodsbevægelser og NGO´er. Nogen der kan hjælpe mig ? -
Eksamenshjælp søges
ForumindlægEksamenshjælp i kemi søges til gymnasieelev - niveau c - mundtlig eksamen 15. juni 2009. God timeløn gives. Vi bor i Virum. Kontakt : dahllisbeth@hotmail.com -
Genetik
ForumindlægHej jeg har en prøve i biologi i morgen i emnet genetik i bogen Biologi til tiden, biologi på C niveau. Hvilke begreber skal man huske og hvad er værd at vide? -
tysk tekst
ForumindlægHej :) Er der evt. nogen som vil kigge min tekst igennem og komme med tilføjelser og rettelser. Teksten skal afleveres i morgen. Jeg har tysk på C niveau i 1.g -
den lille latinprøve
Forumindlæger der nogen som ved hvad niveau (A-B-C-D) den lille latinprøve er?? Overvejer lægesekretær og har fællesfag i latin fra sproglig 1. g.. går den an?? :) -
Gåde
ForumindlægNår man tager kvadratroden af et primtal, skal det ende med at blive et irrationelt tal. Hvad er løsningen? Det er en gåde, min bror har givet mig, og jeg har selv matematik på niveau C. Tak -
Bevarende pladetektonik
ForumindlægHej alle! Jeg skal op til eksamen i NG på C niveau. Bevarende pladetektonik er hvor to plader glider forbi hinanden, er der nogen der har et eksempel på hvor det sker, eller kunne ske? Håber der er nogle der kan hjælpe. -
Beregn den relative afvigelse?
ForumindlægHej jeg sidder her med en kemirapport, c-niveau, omkring sønderdeling af natron. i Efterbehandlingen/diskussionen bliver jeg bedt om at regne den relative afvigelse ud?? hva menes der med det, og hvordan finder jeg det? -
Stoffer i blodkredsløbet
ForumindlægHej jeg sidder og forbereder mig til Biologi eksamen (C niveau) Så ville spørge om der nogen der kunne svare på følgende spørgsmål: Blodkredsløbets transport af stoffer og disse stoffers funktion i kroppen. Tak på forhånd :-) -
Proportinalitet
ForumindlægEr der nogen, der på C-NIVEAU kan prøve at få mig til at forstå hvad ligefrem og omvendt proportionalitet er? og hvornår det bruges? kan simpelthen ikke forstå det.. Håber der er en der gider -
Proportinalitet
ForumindlægEr der nogen, der på C-NIVEAU kan prøve at få mig til at forstå hvad ligefrem og omvendt proportionalitet er? og hvornår det bruges? kan simpelthen ikke forstå det.. Håber der er en der gider -
hvordan foregår en erhvervsøkonomi eksamen?
ForumindlægDa jeg skal op i erhvervsøkonomi på C-niveau i den kommende uge vil jeg meget gerne vide hvordan en erhv. økonomi eksamen præcis foregår? er den ligesom andre eksamener?? På forhånd tak -
N-fiksering
ForumindlægHej, Skal op til biologieksamen (c-niveau) i morgen og er ved at læse det sidte op. Er pt. igang med kvælstofkredsløbet - men jeg kan ikke helt forstå hvad N-fiksering er og hvad det er godt/dårligt for .. ?? Nogen der kan hjælpe? -
hjælp i mat!!
Forumindlæghej, er der en venlig sjæl, som godt vil lave min matematik aflevering, om potensiel sammenhæng for mig? Den er ret nem, på c-niveau og der er kun 6 korte opgaver. Skal nok betale for det. pls hjælp!!! -
Vejledende besvarelse af eksamenssættet
ForumindlægEr det nogen som har vejledende besvarelse af eksamenssættet i skriftlig matematik HF C-Niveau juni 2012? Sættet er fra junieksamen, mandag den 4. juni 2012. -
HJÆÆLP ! :s
ForumindlægDette ser ud til at være en meget nem kemi opgave, men lige nu ligner det noget vrøvl for mig ! :S Hvad er [ Ba2+ ] og [ Cl - ] i 0,15 M BaCl2 `?? På forhånd tak ! : ) ( Jeg er på C-niveau ) -
rettelse af engelsk oversættelse?
Forumindlæghej jeg går i 1g, på HTX. jeg ville høre om der var nogen der ville gennemlæse min oversætelse opg. fra dan-eng. mit niveau ligger på c-b. -
eldonkortets antistoffer
ForumindlægHar lige et spørgsmål vedr. antistofferne på eldonkortet. Har fundet mange svar på nettet, men de er næppe henvendt til c-niveau. Jeg forstår det hvertfald ikke. Vil blot spørge hvor man kan skaffe sig de antistoffer der er på eldonkortet? -
(x-1)(x-2)=(x+1)(x-3) ?
ForumindlægHej derude. Jeg er lige startet på Mat C-niveau og læren har ikke forklaret hvordan følgende ligning løses: (x-1)(x-2)=(x+1)(x-3) På forhånd tusind tak!
