Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 13261 til 13280 af 109300
-
Sort studenterhue
ForumindlægHejsa... Ville lige høre, hvornår man får sort studenterhue? Ved godt, at alle kan bestille den osv. men der er jo tradition for noget med 3 fag på højt niveau? Vil i denne sammenhæng høre, om man (efter traditionen) plejer at være ligeglad med, hvilke A-niveau fag det er? Har selv 3 valgfrie fa... -
Eksponentiel funktion
ForumindlægHvordan omkriver jeg funktionen: 226*e−0.157*(h-11) til en funktion på formen b*ax? Jeg har prøvet mig frem og fået: 226*(-0,27)x Er det korrekt? -
Find afstanden i en cirkel
ForumindlægHej.. Jeg har en opgaveformulering der lyder: "Opskriv en ligning for cirklen med centrum i C1 og punkterne A og B i periferien.. I opgaven fremgår det foruden, at: c1 (2,39 ; 8,90) A (0 ; 10) B ( 5 ; 9,25) Håber meget, at I vil hjælpe -
Forsikringsmatematiker, Aktuar.
ForumindlægHej studieportalen! Så er tiden kommet til at søge ind på en videregårndeuddannelse. Jeg har haft matematik på A og fik her til eksamen et 7-tal. Mit spørgesmål er så om det er en god ide at læse til forsikringsmatematiker.? Snittet for at komme ind på KU er på de 8 stykker(i 2011), men jeg k... -
Hvilken ejerform har virksomheden? (Haster)
ForumindlægHvilken ejerform har virksomheden? :) - Enkeltmandsvirksomhed - Interessentskab - Aktieselskab - Anpartsselskab Sytråden er en dansk produktionsvirksomhed, der producerer sytråde til mange forskellige formål. Virksomheden producerer bl.a. tråde til møbelindustrien. Finanskrisen har dog medfør... -
Vektorfunktioner, definitionen - mundtlig eksamen
ForumindlægJeg sidder og læser til mundtlig studentereksamen i matematik, men er ikke helt med på definitionen af en vektorfunktion. I vores bog står der: Ved en vektorfunktion forstås en funktion f:A(pil)V , hvor A er en delmængde af R og V er mængden af vektorer i planen. Hvordan skal det forstås på alm... -
Forstår det ikke
ForumindlægFra optagelse 2008 skal følgende krav være opfyldt: Matematik på A-niveau Kemi på B-niveau1) Fysik på B-niveau Biologi på C-niveau Dansk på A-niveau Engelsk på B-niveau Hvert fag skal være bestået med et gennemsnit af karaktererne i faget på mindst 2,0 svarende til 6,0 efter 13-skalaen ... -
Terminsprøve imorgen
ForumindlægHej er der nogen der ved hvad sidste års examenssæt hedder på engelsk A eller Engelsk B og er der eventuelt nogen der har lagt det op?? -
Rettelse bedes!
ForumindlægEn venlig, som orker at rette min engelske stil igennem? Der er tale om engelsk på B-niveau. -
Noveller
ForumindlægHej :) Er der nogen, der har ideer til engelske noveller, der er gode at analysere. Jeg spørger, da skal op i engelsk b som selvstuderende. -
hvad skal man øve sig på ?
Forumindlæghvad skal man øve sig på til den engelske eksamen ? her tænker jeg på prøven uden hjælpemidler.. og det er engelsk på B-niveau :) -
Forklare tekster ???
ForumindlægHej Er her nogen som er super dygtige til engelsk, som gider læse en tekst og forklare hvad den handler om? Det er engelsk på B niveau. -
Dumpede
ForumindlægJeg dumpede til psykologi eksamen og skulle bestå for at komme videre på pædagogseminariet. Har nemlig bestået dansk, engelsk og samfundsfag. Det er noget lort og jeg er grædefærdig.. -
Adgangsgivinde fag dumpet??
ForumindlægHej. Jeg skal op i kemi b niveau mandag og regner med at dumpe, da jeg er yderst dårlig. Jeg vil gerne ind på medicin hvor kemi b er påkrævet. Er der nogen der ved, om jeg kan komme ind selvom jeg er dumpet kemi b (som jo er adgangsgivende)? Det skal lige siges, at jeg udover det stadig har snittet. -
Help me.
ForumindlægHej, er der nogen af jer folkens der har opgavesættet på engelsk fra STX sidste år? Det kunne være så fedt hvis i havde :-) -
Demografi
ForumindlægKAn ikke slå ordet op i min ordbog.. Er det bare det samme på engelsk som det er på dansk.. -
Hvor man fejl kan man have skriftligt og stadig få 12?
ForumindlægEfter at have været til skriftlig engelsk A niveau har jeg alligevel opdaget 3 fejl. "in a incorrect way" "after her opinion" og "the sons feels". Hvis essayet nu ellers er godt tror I stadig godt man kan få 12? -
AT - Freud
ForumindlægJeg ville rigtig gerne skrve om Freud i AT 2010. Hans psykoanalyse kan vel godt betegnes som videnskabelig. Men hvad kan jeg kombinere det med? Dansk og? Jeg har: Musik a, engelsk a Tysk b, NG b, bio b rel c, fil c, old c, mat c, -
Matricer (igen)
ForumindlægHej, sidder med to drilske matriceopgaver: 1) Jeg har beregnet den reducerede echelonform af matricen T (se fil). Hvis jeg sætter x3 (som er en fri variabel) lig med t, gælder der så ikke, at: x1 = 11/6t x2 = -1/6t 2) Det er givet, at A-1B = AT. Skal bestemme B, og min umiddelbare ... -
beregning
Forumindlæghej ville lige høre der står i min opgave at Determine the purity of a benzoic acid sample by titration using NaOH: (5.28+) C6H5COOH + NaOH a) Finish the reaction equation ? b) How much benzoic acid must be weighed out when you want to titrate with app 20 mL 0.050M NaOH? er det sådan her: ...
