Søgning på: srp biologi og kemi. Resultater: 13261 til 13280 af 27496
-
Mængde
ForumindlægHej alle sammen.... Har I nogle ideer om hvad man kunne skrive om mængdeberegninger i kemi..? -
kemihjælp
ForumindlægVil høre om nogle har lavet en opg. i kemi som hedder blyglasur?? -
Eksamen
Forumindlæghey Er der nogle, der har facitlisten til kemi eksamen 2008? tak for hjælpen -
Maj 2003
ForumindlægHejsa har nogen lavet kemi sættet Maj 2003? -
Vægtning
ForumindlægHej Hvad er vægtningen af et valgfag, f.eks. Kemi A for en htx elev ? -
Kalibrering
ForumindlægHvad vil det sige at kalibrere, når man har med kemi at gøre? -
Konklusion
ForumindlægHvad skriver man normalt i konklusionen i fysik- og kemi-rapporter? -
helpppp
Forumindlæger der nogen der er god til kemi som kan hjælpe mig med en opgave???? -
Standardopløsning og primær standardoplæsning
ForumindlægHvad betyder standardopløsning og primær standardoplæsning når man taler kemi? -
STOFMÆNGDEFORHOLD
ForumindlægHej . Er der nogen der kan fortælle mig hvordan man finder forhold i kemi :/ -
Struktur og egenskaber?
ForumindlægHvad daekker "struktur" over når sammenhaengen er organisk kemi? -
Mangler bøger på pdf
ForumindlægMangler kemi bøger på pdf Send gerne en mail hvis i har den på [email protected] kemi 2000 b- niveau kemi 2000 a- niveau 1 kemi 2000 a- niveau 2 -
billeder/tegninger
ForumindlægHvor kan jeg finde gode billeder til min kemi raport -
Pufferligning
ForumindlægNogen der er gode til Kemi/Biotek? Som kan hjælpe ? :/ -
rapport
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med fysik/kemi. Eller om der er nogen, der er gode til det. -
Eksamen
ForumindlægNogen, der kan fortælle mig hvordan kemi C eksamen foregår? -
dobletreglen
Forumindlæghej allesammen er der nogen der ved hvad dobletreglen i fysik/kemi er? tak på forhånd -
(aq) ?????
ForumindlægHej.... hvad menes der i Kemi når man skriver (aq) i reaktioner???? tak på forhånd.... -
opgave Blyhvidt
ForumindlægHvem kan hjælp mig løse opgave kemi 9 ,blyhvidt. -
kursiv
ForumindlægHej. Skal udregninger i kemi stå med eller uden kursiv?.mvh Line ;)
