Søgning på: srp biologi og kemi. Resultater: 13261 til 13280 af 27496
  • Mængde

    Forumindlæg
    Hej alle sammen.... Har I nogle ideer om hvad man kunne skrive om mængdeberegninger i kemi..?
  • kemihjælp

    Forumindlæg
    Vil høre om nogle har lavet en opg. i kemi som hedder blyglasur??
  • Eksamen

    Forumindlæg
    hey Er der nogle, der har facitlisten til kemi eksamen 2008? tak for hjælpen
  • Maj 2003

    Forumindlæg
    Hejsa har nogen lavet kemi sættet Maj 2003?
  • Vægtning

    Forumindlæg
    Hej Hvad er vægtningen af et valgfag, f.eks. Kemi A for en htx elev ?
  • Kalibrering

    Forumindlæg
    Hvad vil det sige at kalibrere, når man har med kemi at gøre?
  • Konklusion

    Forumindlæg
    Hvad skriver man normalt i konklusionen i fysik- og kemi-rapporter?
  • helpppp

    Forumindlæg
    er der nogen der er god til kemi som kan hjælpe mig med en opgave????
  • Standardopløsning og primær standardoplæsning

    Forumindlæg
    Hvad betyder standardopløsning og primær standardoplæsning når man taler kemi?
  • STOFMÆNGDEFORHOLD

    Forumindlæg
    Hej . Er der nogen der kan fortælle mig hvordan man finder forhold i kemi :/
  • Struktur og egenskaber?

    Forumindlæg
    Hvad daekker "struktur" over når sammenhaengen er organisk kemi?
  • Mangler bøger på pdf

    Forumindlæg
    Mangler kemi bøger på pdf Send gerne en mail hvis i har den på [email protected] kemi 2000 b- niveau kemi 2000 a- niveau 1 kemi 2000 a- niveau 2
  • billeder/tegninger

    Forumindlæg
    Hvor kan jeg finde gode billeder til min kemi raport
  • Pufferligning

    Forumindlæg
    Nogen der er gode til Kemi/Biotek? Som kan hjælpe ? :/
  • rapport

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan hjælpe mig med fysik/kemi. Eller om der er nogen, der er gode til det.
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Nogen, der kan fortælle mig hvordan kemi C eksamen foregår?
  • dobletreglen

    Forumindlæg
    hej allesammen er der nogen der ved hvad dobletreglen i fysik/kemi er? tak på forhånd
  • (aq) ?????

    Forumindlæg
    Hej.... hvad menes der i Kemi når man skriver (aq) i reaktioner???? tak på forhånd....
  • opgave Blyhvidt

    Forumindlæg
    Hvem kan hjælp mig løse opgave kemi 9 ,blyhvidt.
  • kursiv

    Forumindlæg
    Hej. Skal udregninger i kemi stå med eller uden kursiv?.mvh Line ;)