Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 13261 til 13280 af 20009
-
Finansiering - Brøndbys aktiekrise
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg går på HHX 3. år og skal lave en fremlæggelse i finansiering her på fredag. Fremlæggelse kommer tilsyneladende til at blive min årskarakter, og den er derfor ekstra vigtig. Vi har fået en opgave der hedder: I skal arbejde indenfor følgende områder: - Futures og ... -
HJÆLP TAK
ForumindlægHEY ved det er verdens mærkeligste spørgsmål, men skal fremlægge imorgen et projekt om sommer og skal bruge sommersummarum sangen...... men kan ikke downloade den....... http://www.dr.dk/DR1/Sommersummarum/2008/sommer-summarum-sangen.htm det er linket hvor den ligger hvis i trykker "... -
renæssancen
ForumindlægHey i need help ... fast Jeg skal lave en dansk fremlæggelse om renæssancen og dens tekster og skal finde ud af hvilke genre de skrev om og hvad de handlede om... Altså om det var glade tekster eller sørgelige tekster om de handlede om krig eller sygdom eller hvad de gjorde... I må også gerne gi... -
Kriminalitet
ForumindlægJeg sidder og laver en disposition til dansk mundtlig fremlæggelse og er kommet frem til: Hvilken relation har emnet kriminalitet til danskfaget? Hvorfor betyder det meget for det danske samfund, at folk følger med medierne og ser tv? Nogen, der kan hjælpe med at svare? -
produkt til ekstremsport udfra wingsuit, motorcross, parkour og snowboarding
Forumindlæghej mig og min gruppe sidder og skal lave en rapport som bliver lavet om til en fremlæggelse. af unge og fritids aktiviteter med underemnet ekstremsport. problemet er at vi ikke kan finde på et produkt til følgende ekstremsporter parkour, motorcross, wingsuit og snowboarding som så skal hænges ... -
Kriminalitet
ForumindlægJeg sidder og laver en disposition til dansk mundtlig fremlæggelse og er kommet frem til: Hvilken relation har emnet kriminalitet til danskfaget? Hvorfor betyder det meget for det danske samfund, at folk følger med medierne og ser tv? Nogen, der kan hjælpe med at svare? -
Sommerfugleeffekten.
ForumindlægHej alle. :-) Min veninde og jeg, er igang med at skrive en opgave om sommerfugleeffekten, som vi skal fremlægge om en uge. Vi sidder lidt fast, og kan ikke rigtig finde noget om det på nettet, er der nogle der kan hjælpe os, og evt. sende en opgave, eller bare inspirere os? Tak på forhånd. Mette... -
Neutralisation
ForumindlægHej alle sammen Jeg har lige trukket et emne i fysik som jeg skal fremlægge, eftersom jeg ikke lige er verdens bedste til det, kunne jeg godt bruge lidt hjælp. Mit spørgsmål lyder: Hvad sker der når f.eks. salt går i opløsning? Og så har min lærer sagt noget med neutralisation, og jeg kan virkeli... -
Fysikrapport om Jupiters måne
ForumindlægHejsa, Er der nogen som ved noget om en af Jupiters måner... bare en som man kan fortælle om. Jeg har en Fysikrapport og jeg skal finde én af Jupiters måne, pluds jeg skal også fremlægge opgaven. Det må meget gerne være en lille smule nem at forstå, og kunne huske tingene.. :) Tak f... -
The civil war and slavery
ForumindlægHej alle, Jeg skal lave en fremlæggelse om the civil war and slavery under Abraham lincoln tiden på engelsk. Og jeg har lidt svært ved at forstå det? Er der nogle, der ved noget om det eller kender nogle sider, hvor det er nemt at forstå? God dag til alle -
need help.
Forumindlæghej. jeg skal lave en fremlæggelse om KUL? og det går fint indtil der kom to underlige spørgsmål: udvinding - arbejdet med at få fat i resursen - (skaffe/dyrke) altså hvordan skaffer man kul? forekomster - hvor finder man resursen - her ville jeg sige i hele verden. men hvor henne er det oplagt ... -
Hjælp-Historie
ForumindlægJeg har brug for hjælp me min historie opgave, som jeg skal fremlægge. spørgsmålet: Hvordan er den enkeltes rettigheder under et demokratiskstyre som USA? tidsperioden skal dækkes i mellem 1917-2010. Men især efter 2 verdenskrig. Jeg har lidt svært med at finde nogen gode hjemmesider om det, je... -
fordoblingskonstant/halveringskonstant
ForumindlægHej allesammen! Jeg har en opgave, som jeg skal fremlægge i morgen og jeg har ikke lige styr på, hvordan det skal gøres. Jeg har en opgave, som lyder: Betragt forskriften f(x)= 0,8*e^3x. Løs ligningen f(x)=0,05874. Bestem derefter halveringskonstanten og vækstraten for funktionen. Jeg ved ikke, ... -
lave karakterer
Forumindlæghar lave karakterer, især de mundtlige. problemet er jeg ikke siger meget i timerne, selvom jeg har lavet lektier. det fremstår som jeg ikke har lavet noget. og hvis jeg er oppe og fremlægge noget virker det som ikke har lavet nok/øvet... tror det skyldes jeg bliver nervøs. hvad kan man g... -
velfærdsstaten..
ForumindlægHej . . Jeg skal imorgen fremlægge / lægge op til til diskussion om, om velfærdstaten er et socialdemokratisk projekt: jeg mener at til at starte med så var det vel socaldemokraterne der indførte det, eller begyndte det. Men hvad vil være godt at have med, eller diskutere, har læst meget på nette... -
Underemne til Hollywood
ForumindlægHej! Jeg skal lave en fremlæggelse på 5 min (en prøve eksame kan man sige), hvor vores overemne er Hollywood. Jeg tænkte på, om der var nogle, der havde nogle gode ideer? For de eneste jeg har er endtil videre: Plastic Surgery Fame Drugs Runawaykids Og det er bare ingen af dem, jeg sådan r... -
Spørgsmål til viderearbejde
ForumindlægHej alle Jeg skal fremlægge om mediernes påvirkning af kropsbilledet/kropsidealet, hvor jeg også fokusere på undervægt og slankekurer. Jeg ved bare ikke hvad mine spørgsmål til viderearbejde skal være? Jeg skriver i fagene dansk og biologi, min problemformulering er: "Hvordan er medierne... -
Hjælp til AT
ForumindlægHej alle Jeg skal fremlægge om mediernes påvirkning af kropsbilledet/kropsidealet, hvor jeg også fokusere på undervægt og slankekurer. Jeg ved bare ikke hvad mine spørgsmål til viderearbejde skal være? Jeg skriver i fagene dansk og biologi, min problemformulering er: "Hvordan er medierne... -
Olympia, grækenland
ForumindlægHej :) Jeg skal fremlægge i Old imorgen om efterantikken inspireret af Olympia i grækenland. Jeg skal fortælle om Olympia i Berlin og højesteret i USA. Mit spørgsmål: Er der to overstående bygninger inspireret af nogle specifikke bygninger i Olympia eller er det bare "stilen" der går ig... -
Nogle der kan læse min talepapir?
ForumindlægHej Er der nogle som er meget interesseret i biologi og dansk, og som gerne vil læse min synopsis eller fremlæggelse til AT, da jeg er meget usikker på om jeg besvarer problemstillingerne. I må meget gerne kommenterer og rette, og hvis I synes, at problemstillingerne er for "tynde" ...
