Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 13281 til 13300 af 176852
  • Rettelse ( betaling gives) Kemi/historie/biologi

    Forumindlæg
    Hej! Er der en venlig sjælp, som havde lyst til at rette min SRP Komma, punktum, tegnsætning + om jeg har opfyldt kravene/ hvad kan jeg skrive i stedet. Håber der er nogen som kan hjælpe. mvh. Alina
  • unikke fysik/kemi forsøg 9-10 klasse

    Forumindlæg
    Hej har i nogle forsøg til 9 klasse. Det skal være nogle unikke og ikke alt for svære forsøg. Bare nogle som ikke er så normale. Gerne indenfor Metaller. Salte, syre og baser. Gerne nogle man kan tale godt om.
  • Hjælp til Kemi, jeg har haft brug for hjælp siden igår aften.

    Forumindlæg
    God morgen. Jeg har været på nettet hele natten igår for at få hjælp, men ingen hjælp. Jeg vil gerne vide om jeg har løst mine opgaver rigtig her: http://peecee.dk/upload/view/274900 Jeg håber på hjælp, da det haster.. :-)
  • NaOH i vand - Beregn af syrens koncentration (dummies i kemi)

    Forumindlæg
    Hej Jeg er i gang med at skrive en rapport om titrering af to forskellige syrer. Vi har observeret den skiftende pH værdi, og ækvivalenspunktet er på 9,45. Er der en bestemt formel vi skal bruge til beregning af syrens koncentration?
  • Hjælp til Matematik A-niveau

    Forumindlæg
    Hej, Jeg er en pige, som mangler noget hjælp til matematik A- niveau her i den sidste del af 3.g. Ville høre om der evt. var nogle herinde som kunne hjælpe mig? Du skal helst være kvinde meget gerne studerende i Københavns området. - Vi kan aftale om tid, sted og pris!
  • A-mennesker og B-mennesker

    Forumindlæg
    A-mennesker er dem, der går tidligt i seng og står tidligt op. De fungerer bedst om morgenen/formiddagen. B-mennesker er dem, der går sent i seng og står sent op. De fungerer bedst om aftnen/natten. Men hvad er den biologiske forklaring til de to forskellige typer? Er det arv eller miljø?
  • A dry white season

    Forumindlæg
    Hej folkens. Jeg tænkte på, om I kender en god hjemmeside eller en god opgave på nettet, hvor bogen "a dry white season" er blevet analyseret? Gerne en rigtig god opgave! :) Jeg skal muligvis skrive om den bog/film i SRP.
  • Ekssamenssæt MAT A

    Forumindlæg
    Hej Jeg søger eksamenssæt (gerne med facitliste) til MAT A? Er der nogen gavmilde gymnasielærere herinde, som gerne vil dele ud? Jeg har spurgt min lærere og hun vender nok tilbage med enkelte, men har faktisk brug for så mange som muligt.
  • Reducer -(-a+b)

    Forumindlæg
    Hej ! Jeg har gået en opgave hvor der står at jeg skal reducere nogle udtryk. Problemet er at jeg ikke kan huske hvordan det nu er man gør! En af opgaverne hedder sådan her: -(-a+b) På forhånd tak! :)
  • Eksponentiel funktioner find a

    Forumindlæg
    Hej Alle.. Jeg sidder og er i gang med en opgave jeg skal aflevere i næste uge. Opgaven lyder: Generation 60+. I disse år oplever verden en eksplosion i antallet af folk over 60 år:I 1950 var der 205 mio. På verdensplan, i 2006 var tallet 688 mio., og i 2050 vil næsten to mia. Verdenover ...
  • Hjælp til Mat A søges!!!

    Forumindlæg
    Jeg søger en tålmodig og dygtig underviser til Mat A. Jeg bor i Odense og vil gerne have hjælp en til to gange om ugen. Løn efter dine kvalifikationer. Ring gerne på 24646081 Mvh Caroline
  • Ekstra A-fag!?

    Forumindlæg
    Hey Sidder og kigger på mit eksamensbevis, jeg tænkte om mit ekstra A-fag allerede medregnet eller om jeg selv kan gange mit snit med 1,03? Håber nogen ved det, for er ret vigtigt
  • A Trip to Grand Rapids

    Forumindlæg
    Hej, Nogen der har læst "A trip to Grand Rapids"? Jeg skal karakterisere Roger Hedlund og hans forhold til hans familie - og det har jeg brug for hjælp til :) Så hvis nogen har nogle guldkorn, så skriv endelig :)
  • bestem a og b i ligningen....

    Forumindlæg
    En funktion f er bestemt ved f(x)=b•a×. grafen for f går gennem punkterne (2,20) og (4,80). og derfra skal jeg bestemme a og b. hvordan gør jeg det? pleas hjælp mig....
  • Bestem a-værdien

    Forumindlæg
    Hejjj :) Jeg sidder fast i et spørgsmål, på forhånd tak for hjælpen Bestem a-værdien, så ligningen ax2+x+1=0 har præcis én løsning. Jeg går kun i 8. så i må meget gerne gøre forklaringen så "børnevenlig" som mulig, tak.
  • Bestemmelse af a og b

    Forumindlæg
    Hej! Ville lige høre jer hvor man får det mest præcise resultat af henholdsvis a og b i en lineær regression - er det ved at anvende lineær regression i en graf (i fx. programmet TI-Nspire) eller ved brug af topunktsformlen?
  • Sansynlighed 4006 a)

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen der kan finde ud af denne her? I en klinisk afprøvning af en bestemt type medicin på en bestemt alvorlig sygdom har man opdelt de lige behandlingskrævende patienter i to grupper A og B. Gruppe A får medicinen, mens gruppe B er kontrolgruppe, som derfor får placebo(fx. kalkta...
  • Eksamenernes offentliggørelse

    Forumindlæg
    Nåååår.. hvordan gik det? Som forventet eller af H-til :p ?
  • a,b i eksp. og pot.

    Forumindlæg
    Hej folkens.Jeg skal til mdt. årsprøve i matematik i morgen. Elementerne er ved at falde i hak, men jeg har lige nogle enkelte spørgsmål:1) Hvilken indflydelse har a og b på grafens udseende i en eksponential udvikling?Mit formodede svar er, at b er skæringen med y-aksen, mens a - som i en lineær...
  • a dry white season

    Forumindlæg
    Hej med jer. Jeg er ved at analysere følgende roman " a dry white season", men jeg har lidt svært ved at definere forfatteren, da den endelige forfatter af romanen er André Brink, men bogen er opbygget på en sådan måde, at det er en af hovedpersonens studikammerater, der har modtage...