Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 13301 til 13320 af 176852
-
Projekt Mat A
ForumindlægOPGAVE 3: Den løbske robot Speedy bevæger sig nu ind på området. Den kører ind på området ved punktet D og bevæger sig retlinet fra D hen imod L med en konstant hastighed på 25 cm/sek. a) Beregn skæringspunkterne mellem Speedys kørelinje og cirklen i område 5. b) Beregn hvor lang tid (regnet fr... -
Eksamen i samf B
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen torsdag i samf B og må indrømme jeg frygter lidt eksamen, da jeg frygter at dumpe. Vi har 24 timer til eksamen. Er det svært at bestå samf B -
Terminsprøve i biologi A stx
ForumindlægHej, Jeg skal til terminsprøve i biologi A snart. Jeg ville lige høre om I ved om det er gamle eksamenssæt eller nye eksamenssæt man får til terminsprøven? -
blodtype A rhesus-negativ
ForumindlægHeej hvis barn har blodype A rhesus negativ hvilke mulighder ligger der for de blodtyper forældre kan have? -
Bestem a og b
ForumindlægJeg kan seriøst ikke komme frem til et svar til vedhæftede opgave! Hvordan finder man ud af hvad a og b angiver? -
Matematik A terminsprøve
ForumindlægHej, Jeg skal til terminsprøve her på fredag i matematik A htx og ville spørge om nogen af jer har nogen af de gamle eksamenssæt-besvarelser.Vil bruge det til inspiration. Mange tak -
Bestem a og b
ForumindlægHej. Sidder og er lidt fortabt i denne opgave. Nogle der kan hjælpe mig med at finde x2,x1,y1 og y2 da jeg skal bruge dem for at kunne udregne a og b? -
opgave a) og b)
Forumindlæghej nogen som kan hjælpe mig igang med opg a) og b) i den vedlagte gerne i ti-nspire -
andengradsligning a, b og c?
Forumindlæger det korrekt at a angiver om grenene går op eller ned? og c angiver skæringen med y-aksen? Men hvad med b? -
normalfordeling opg a og b
ForumindlægDet ville virkelig være dejligt hvis nogle hjælpe mig med hvad jeg skal skrive ind i Maple i opg a og b. På forhånd tak:) -
Opgave a og b
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe med opgave a og b. Har svært ved at komme i gang. -
Bestem a og b
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har fået til opgave at bestemme a og b for en linær funktion der hedder: y=a*x+b Opgavebeskrivelsen går ud på følgende: Nogle lige store glaskugler lægges ned i et højt måleglas med vand, og man aflæser rumfanger på måleglasset. Nogle af resultaterne ses i nedenstående ta... -
Dobbeltunderstreget matrix A
ForumindlægHalløjsa! Jeg er ved, at indskrive en masse matrice i Tecniccenter, sagen er den, at mange af dem har navne.. Når jeg dobbeltunderstreger dem skulle navnet (el. nummeret) gerne stå ved siden af de to streger, det ved jeg, at jeg fx kan gøre således: \underline{\underline{A}}_{n-3}, men sagen e... -
Bestem a i en division
ForumindlægHejsa Jeg har: (x^6+ 2x^5+4x^4+ 2x^3-17^2-40*x+a)/(x^2*2*x+3) Jeg skal bestemme a. Derefter skal jeg sætte resultatet lig 0, og løse ligningen. Jeg har desværre ingen anelse om hvordan nogen af disse ting gøres.. nogen der kan hjælpe? På forhånd mange tak .-) -
Hvad skal jeg vælge, Kemi B eller geovidenskab b
ForumindlægJeg går på en stx, og har fundet ud af, at jeg skal have enten Kemi på B, eller Geovidenskab på B, når jeg er færdig med grundforløbet(jeg vælger retningen Samf Mat). De naturvidenskabelige fag, er nok dem jeg er værst til, og de har aldrig vækket interrese. Så mit spørgsmål er, hvilket fag er sv... -
Matematik på A niveau på STX
ForumindlægHej :-) Jeg vil gerne have matematik på A niveau på STX, men jeg vil lige hører, om nogle af jer det på A niveau, og så kan fortællem ig lidt om det? Hvor svært er det virkelig, og skal man være total nørd i matematik, for at klarer det? Tak på forhånd. -
Bestem tallene a og b
ForumindlægHvad skal jeg gøre her ? spørgsmål: Tabellen viser antallet af laks f(x) og x er antal af år efter 2002 Skema er vedlagt a, Bestem tallet a og b b, bestem f(12) -
psykologi og kemi AT - Sukker og afhængighed
ForumindlægHej Jeg har i AT valgt fagene psykologi og kemi. Jeg har tænkt mig at komme ind på emnet sukker og afgængighed, og som en start, som det redegørende niveau, komme ind på sukkerets opbygning. Ift. psykologi vil jeg finde en case omkring en person der lider af sukkerafhængighed og som vil på a... -
a og an - forklaring på hvornår?
ForumindlægHej Mit spørgsmål er, hvornår man siger a og hvornår man siger an i engelsk, jeg er lidt på bar fod. På forhånd tak vh. Hans -
Andengradspolynomium find a og c
ForumindlægOpgaven lyder følgende: Grafen for f(x)=a*x^2+4*x+c har toppunkt i (-1,2) Bestem a og c. Jeg har ikke rigtig gjort mig nogle overvejelser for at kunne løse denne opgave, men jeg har prøvet at bruge solve til at udregne det. solve(0=a*x^2+4*x+c,c,a) Men det giver nogle udregninger, der ikke kan ...
