Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 13341 til 13360 af 163701
  • STX matematik a juni 2010

    Forumindlæg
    Opgave 14 En linje l har ligningen: y=-2x+1 Det oplyses, at linjen l er tangent til grafen for funktionen f(x)=x^2+bx+c i punktet p(1,f(1)). Gør rede for, at f'(1)=-2 og f(1)=-1, og bestem tallene b og c. Håber I kan hjælpe?
  • Oversætte for dansk til engelsk ( uden google oversæt) Hjælp!

    Forumindlæg
    Please hjælp mig med at oversætter det til engelsk. TAK!(; Der er mange mennesker der gør alt for at komme i tv'et. Det kan foreksempel være at de kommer med i et program og græder fordi deres barn er død. Men så finder man ud af at det er den person der har siddet og grædt der har dr...
  • UV-A UV-B ind i huden?

    Forumindlæg
    Hej Er det UVA eller UVB som trænger dybere ned i hud? Og hvorfor? Tak
  • Hjælp til at få rettet fejl i engelsk Aflevering.

    Forumindlæg
  • Sammenligning mellem den engelske og den danske madkultur

    Forumindlæg
    Hej alle! Er der ikke en venlig eller klog sjæl som vil hjælpe mig med at lave en Sammenligningen mellem den engelske og den danske madkultur? Evt. nogle gode input, hjemmesider m.m! På forhånd tak!
  • Hurtigt check up engelsk stil.

    Forumindlæg
    Hej mennesker. Jeg er lige blevet færdig med én engelsk stil og tænkte derfor om der var en sød sjæl der kunne tænke sig at kigge den lidt igennem for fejl? - Det ville være en stor hjælp! Mvh. Mille.
  • rette lidt mindre end en side engelsk!!

    Forumindlæg
    hejsa allesammen. nogen der lige hurtig vil rette min engelsk på mindre end en side? skriv jeres mail her, så skriver jeg :) please, heeelp!!!
  • Native of americans, den engelske massacre

    Forumindlæg
    Hej alle. jeg skal snart til eksamen i engelsk og er LOST i mit emne! jeg har om the battle of wouended knee. nogen der har nogle gode links eller bare et eller andet ! HJÆLP !
  • Bevis for konstanten a i lineær funktion

    Forumindlæg
    Hvordan forsvinder b i denne ligning? Ville man ikke normalt trække fra med et positivt tal eller et bogstav ved at subtrahere med dette på begge sider af lighedstegnet? I denne ligning forsvinder b helt magisk. Hvad er årsagen til dette? Se vedhæftet fil:
  • Skriftlig Eksamen 2009, Samfundsfag A

    Forumindlæg
    Hey Det kan da ikke passe jeg er den eneste som har valgt at lave opgave C i den individuelle del. Er der nogen som har lavet den der eventuelt havde lyst til at kigge min igennem? Hvilke teorier har I selv brugt? I må gerne komme med kritikpunkter og en egentlig vurdering af min aflevering.
  • nogle der kan anbefale en god engelsk bog?

    Forumindlæg
    Hej er der nogle der kan anbefale en god novelle eller roman på engelsk - den skal læses og herefter presenteres for klassen. Det er ligegyldigt hvilken genre det er. I må meget gerne skrive flere bøger end en, så jeg har flere at vælge imellem. På forhånd tak. :)
  • Privatlærer Mat A odense Søges

    Forumindlæg
    Hej jeg søger en Privatlærer til Mat A i Odense. Jeg vil gerne at personen har godt kendskab til trigeometri, analytisk geometri, differencial, intergrad mm. Personen skal have mulighed for at komme ud til mig i Dalum og undervise. Betaling efter kvalifikation
  • lektiehjælp til samfundsfag A...3. G

    Forumindlæg
    hej, jeg søger en, der kan hjælpe mig resten af skoleåret i samfundsfag, naturligvis imod betaling. Jeg bor i Klampenborg og går i 3. G.... Har faget på a niveau. mvh Frederik tel. 28 58 58 28
  • Outsourcing IØ B og VØ A

    Forumindlæg
    Hej jeg ville lige høre om der var nogle som kan komme på nogle metoder og andre ting der ville være gode at bruge til ens SRP inden for Outsourcing. Mine 2 hovde fag er VØ A og IØ B?
  • refleksions papir modul A - pædagog

    Forumindlæg
    Hej :-) jeg er igang med tage pædagog udd. jeg er lige startet . jeg er modul A og skal skrive en refleksionspapir på en side. jeg har ikke skrevet noget lignende.. det er om læring, omsrog og udvikling spørgsmål er: er der nogle der kan hjæple mig med at sende eksempel ?
  • AFSÆTNINGS AFLEVERING STELTON A/S

    Forumindlæg
    Hej alle, Jeg har en afsætnings aflevering for der handler om firmaet Stelton A/S. Formuleringen lyder således: Redegør for Stelton og deres internationalisering. Analyser hvordan Stelton kan bruge promotionparameteren overfor en udvalgt målgruppe. Nogen der ligger inde med lidt hjæl...
  • A London Workhouse in 1850

    Forumindlæg
    Hej vi arbejder med A London Workhouse in 1850 som er en tekst af dickens hvor jeg fik tildelt en passage for at se hvad jeg fik ud af den. Og jeg ville sådan set bare høre om der er nogen der kan finde flere ting i teksten. Her er teksten: Groves of babies in arms; groves of mothers and ot...
  • Supplering mat A på DTU eller VUC?

    Forumindlæg
    Jeg skal supplere matematik fra B til A niveau, jeg er lidt i tvivl om jeg skal vælge KVUC/VUF(Frederiksberg vuc) eller DTU. Der skal siges, at jeg fik min studentereksamen fra STX, og jeg er bestemt ikke en haj i faget. Er der nogen, som har erfaring med det?
  • A - Systime opgave 31.21

    Forumindlæg
    Hej.. Har en aflevering til mandag, så haster hjælp! Nogen som har VØ A som har besvaret opgave 31.21 som de kan sendes til mig, da jeg virkelig er lost. Har siddet med opgaven i 3 dage og kan ikke komme videre! Hjælp hurtigst muligt tak! :-)
  • Tre Trins reglen Mat A

    Forumindlæg
    Heey! Jeg leder efter en der kan forklarer tre trins reglen ret grundigt. Vi er igang med et optimeringsprojekt og jeg håber at få et dejligt svar fra en af jer. Mvh Christian B