Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 13361 til 13380 af 109300
-
Insignificant Gestures - Characterization
ForumindlægHejsa. Jeg sidder her og skal lave en analyse af Jo Cannon's Insignificant Gestures, men jeg er lidt gået død nu hvor jeg skal lave en personbeskrivelse af fortælleren. Er der nogen der kan hjælpe mig lidt i gang med det? Jeg synes på en måde ikke man får nok at vide om ham. Eller, det jeg i ... -
STUDIERETNINGSPROJEKT!! Forslag??
ForumindlægHej :) Jeg skal til at skrive studieretningsprojekt (fhv. 3.g opgave) og er lidt tom for ideer, mht. emne... Jeg kan skrive i henholdsvis Tysk/Historie eks. Stasi-systemet i DDR el. Tysk/Mediefag (Film/tv) eks. "Der Untergang" og Hitler. Hvis der er nogen som har et forslag til et af ... -
ER DET MULIGT AT DUMPE?
ForumindlægHej alle,Jeg er 3.g'er, og desværre blev mit årssnit kun til 7,8. Jeg er meget eksamensangst, og er bange for at dumpe min studentereksamen. Hvordan er det helt nøjagtigt, at de udregner det hele - hvis nu, at jeg dumper sammenlagt i mine eksamener, er jeg så ikke bestået? Eller tager de genn... -
Arbejdstimer - hor mange?? hjælp
ForumindlægHej.. Flot fejl i overskriften - for sent at rette nu, men der skal altså stå hvor og ikke hor Jeg er 16 år, og startede på en STX efter sommerferien sidste år, så jeg er en "lille " 1.g'er Jeg arbejder rigtig meget, virkelig meget.. Dt går fint nok på nuværende tidspunkt, men jeg v... -
STX eller HHX
ForumindlægHeej, Jeg skal efter 9 klasse, på enten STX eller HHX, men jeg ved ikke rigtig hvad der er bedst at tage hvis jeg fx. skal være noget med; frisør, fotograf, indretnings konsulent osv. så jeg tænkte at der var nogen som kunne hjælpe mig, og gi' min nogle begrundelser hvorfor det er bedre end d... -
Vektor
ForumindlægEm. 2.011 I et koordinatsystem er givet vektorerene: a=(2,-5) b=(-6,4) og c=(11,0) Vektorerene a og b udspænder et parallellogram 1) Beregn arealet af dette parallellogram 2) Beregn længden af hver af diagonalerne i parallellogramet 3) Bestem tallene s og t, således at vektor-c=s*vektor-a ... -
Oversættelse
ForumindlægHvordan vil man normalt oversætte "led et knæk" til engelsk? -
Dumpet Fag
ForumindlægHej Til min videregående uddannelse skal jeg bruge engelsk på B, som skal være bestået. Jeg har engelsk på A, og har fået karakterne: 00 i mundtlig engelsk 4 i skriftlig engelsk Kan jeg så stadig søge ind på min uddannelse,eller skal faget suppleres selvom engelsk kræves på B? -
omformulering (SRP)
ForumindlægHej. er der nogen som vil hjælpe mig med at lave mit abstract til min SRP-opgave? det er første gang jeg skal det, og derfor har jeg fundet to fra nettet. derfor ville det være rigtigt dejligt, hvis nogen vil være sød at omformulere dem. jeg ved godt at man selv skal lave sine ting. men jeg er vi... -
Eksamen :(
ForumindlægOkay.. jeg går i 1g, skal op til mundtlig engelsk eksamen onsdag.. jeg ville bare høre om der er nogen fra gym, der har nogle fif til mig. jeg er sådan nogenlunde sikker i mine notater og sprog og sådan, men det ku godt være der var nogen der havde et godt råd eller 2.. :) -
Sproglig studieretning?
ForumindlægHej alle Til sommer skal jeg i gymnasiet og jeg har valgt en sproglig studieretning. Engelsk, fransk og spansk (begynder) på A niveau. Har i også en sproglig studieretning? Hvis ja, hvordan er det at have 3 sprog på A niveau og hvor mange lektier er der i de forskellige sprog fag? Kan... -
Sandsynlighed
ForumindlægHej, Er på bar bund!! Ejeren af et hus regner med at sælge sin bolig i 2013 for en pris på 2 mio kr.. Sandsynligheden for oversvømmelse er 0.01 i år 2010 0.02 i 2011 0.03 i 2012 0.04 i 2013 Han har fundet et tiltag der mindsker sandsynlighed for oversvømmelse på 0,0001 pr år for perioden 2010-201... -
Antal fag...
ForumindlægHej folkens Jeg har lige et problem. Jeg skal på gym efter sommerferien (meget sikkert, ja). Og jeg ønsker virkelig gerne at komme på den naturvidenskabelige studieretning med MAT A, fysik og kemi. MEN jeg vil gerne have fem fag på A niveau (i 3.g, så jeg kan gange snittet til den tid), men har f... -
Hvad betyder det?
ForumindlægHvad betyder dette: What the study set out to do? -
Der Untergang
ForumindlægHej.. Er der nogen der ligger inde med en film analyse af filmen Der Untergang?? Det skal helst være på dansk da mit tyske ikke er super godt -
mangler magtteori
ForumindlægJeg skriver om korstogene i min AT-synopsis. Er der nogen, der kender en eller flere magtteorier, der kan bruges ud fra daværende magtkamp mellem paven og kejseren? Evt. en magtteori, der bygger ud fra to stormagters magtkampe? På forhånd tak -
Niveau a eksamen 2005
ForumindlægHar fået dette opgave indlæg for, og er helt lost og under tidspres "ved godt det er dårlige undskyldninger" Resume'et hedder: A Heavier Burden Oversættelsen hedder: Hver fjerde danske outsourcing mislykkes. Essay: handler om lavløns arbejde grundet den industrialiserede verden. ... -
Helium
ForumindlægHej jeg er ved at lave et hæfte med alle de vigtige grundstoffer jeg får mie informationer fra henholdsvis mine egne notater og nettet. På wikipedia har de mange forskellige og gode forklaringer af stoffer men Helium står der ikke mere en et par linjer til. Er der nogle der har en udførlig forkla... -
Snorspænding og ligevægt
ForumindlægJeg er ved at lave en matematisk beskrivelse af den parabel som en hængebros kabler udspænder. I den forbindelse har jeg et par begreber jeg godt kunne tænke mig at få uddybbet. Det antages at massen pr. x-enhed er konstant. Snorspænding: Defineres som trækkraften F dividere med tyngdeaccelerat... -
kemisk navn
Forumindlæghej. kan ikke huske hvad trivial navnet på Na2So4 er.. er der nogle der vil hjælpe? tak
