Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 13361 til 13380 af 42938
-
Haster da jeg skal til naturfags eksamen i morgen. Nogen der ved alt om fusion og hvordan energien omformeres til stråling inden den ender på jorden?
Forumindlæghvordan omformeres energien fra solen (kerneenergi- fusion) til strålingsenergi? og hvem ved alt om fusion. Hvis du ved noget, så please hjælp -
Dansk skr eksamen HHX - Forsøg med IT - Opgave 1 "Tre på en motorcykel"
ForumindlægJeg skrev om denne opgave til eksamen, men kunne godt tænke mig at høre hvordan andre der valgte den samme opgave, har anlyseret den. Jeg synes ikke hovedpersonerne var særligt postmoderne.. Er jeg helt forkert på den? Og har i fundet ud af budskab eller lign? -
Engelsk STX (B)
ForumindlægSkal lige have nogle ting ang. den mundtlige engelskeksamen på STX B-niveau på plads :) Hvilken slags tekst kan man (risikere at) trække til eksamen? Er der både noveller, artikler o.lign.? Derudover vil jeg blot høre om det forventes, at man perspektiverer til tekster, man har lavet skriftlig ... -
Eksamener på de forskellige uddannelser?
ForumindlægHej Jeg skal til at vælge en vidergående uddannelse, men da eksamenerne har en stor betydning for mig, vil jeg lige høre jer af end jeg vælger noget. Kan i fortælle mig om eksamensformerne på jeres uddannelse og fortælle lidt om selve uddannelsen (afl, gruppearbejde, timerne osv.) Det har en st... -
gennemsnit og mat a bestået ?
Forumindlæghey allesammen jeg har 2 spg som jeg håber i kan svare mig på, da jeg er meget usikker. spg. 1 : der er nogle uddannelser der kræver Mat A niveau bestået. men når man siger bestået er det så kun eksamens karakteren eller er det gennemsnittet af eksamenskarakteren og årskarakteren ? spg 2 : når ... -
Opnår ikke ønskede gennemsnit!!
ForumindlægHej alle sammen. Jeg tror ikke jeg opnår gennemsnittet til Ha.Almen som er 6.6 på Aarhus Universitet. Grundet min dårlig eksamensstart! (f.eks.: Ærgeligt man skal få 02 i et emne og fag man har styr på!) Jeg går på 2.HF og er i gang med eksamerne. Hvad er der af løsninger og plan-b'... -
karaktere
Forumindlæghej, er 4 en ok karakter til en dansk mundtlig -
Kan skolen tillade sig det?
ForumindlægHej Alle :-) Jeg skal til KS-eksamen d. 7 hvor jeg trækker et spørgsmål. ( det er en 24 timers) Skolen har så langt min matematik mundtlig d. 7 også, efter at jeg har trukket mit spørgsmål. Skal så til eksamen i KS d. 8. Kan skolen ligge en eksamen, samme dag, som man forbereder. Starter eksamen... -
Optagelsesprøve!
ForumindlægJeg skal snart til optagelsesprøve. Jeg er meget nervøs, men lige nu sidder jeg bare og tænker over hvordan den de mundtlige elever skal op? Altså fransk dansk osv. Jeg har kun fået et brev, hvori der står hvornår jeg skal op. Jeg har ikke fået noget andet fra dem, f.eks. hvordan det foregår osv... -
Skæbne
ForumindlægHej Jeg kom op i skæbne i mundtligt og jeg forstår ikke hvordan mundtligt eksamen foregår. Kan i hjælp mig!!! -
Gennemsnit?
ForumindlægHej..Hvad ligger jeres gennemsnit på?(årskarakterene)..Vær nu ærlig ;) -
Læse tekst og høre tekst
ForumindlægGoddag alle sammen Jeg skal op til et mundtlig fag. Så jeg ville høre om nogen her inde har gode tips til, hvordan jeg kan starte med teksten, hvordan jeg kan gå videre og ligeledes hvordan jeg kan slutte min eksamination af??? Faget er engelsk Hvad gør jeg i en læsetekst og en høre tekst? -
Bestået engelsk ?
ForumindlægHej Jeg er lige blevet færdig med min HF-eksamen og har for nyligt været oppe i både skriftlig engelsk og mundtlig engelsk. Det skal siges at jeg havde Engelsk på A-niveau, hvis i skulle være i tvivl. Til min skriftlige eksamen i engelsk fik jeg 10. Til min mundtlige eksamen i engelsk fik jeg 0... -
Analysering
ForumindlægHejsa.. jeg går i 8. klasse og skal snart til en prøve eksamen i muntligt dansk. jeg har fået at vide at vi skal analyserer en novelle, en artikel eller et digt. det er første gang jeg skal til eksamen så jeg ved ikke helt hvordan man analyserer en tekst, når man er til en eksamen. så derfor vil ... -
HEJsA kan man dumpe 10. klasse?
ForumindlægHej med jer dejlig mennesker... jeg vil lige høre om en ting.. - Kan man godt dumpe 10. klasse?, altså hvis man får 00 i en mundtlig prøve? Vil i ikke godt være søde & svare mig, tak? Jeg vil virkelig gerne vide det, tak på forhånd! <3 -
Ekstra A-fag og Sommer eksamner
ForumindlægHejsa! Jeg har 5 A-fag er lidt forvirret omkring hvor mange eksamner & hvilke vi skal have her til sommer. Så vidt jeg forstår er det 10 eksamner eksl. SRP. Dvs. - 9 eksamner inkl. AT. Når jeg allerede har haft 2 eksamner, en mundtlig & en skriftlig, hvor mange eksamner kan jeg komme op... -
hf enkelt fag?
ForumindlægHej. Jeg har et par spørgsmål. Er HF-enkelt fag og HF 2 år det samme, hvis man har et minimum antal HF-enkelt fag? Kan man overføre fag man har fået gode karakter i fra STX eller 1.HF til HF enkeltfag? Er der forskel på HF og STX, udover at der er flere A-fag på stx, men de kan dog suppleres ... -
Skal op i samfundsfag B, men lider af eksamensangst!!
ForumindlægHej alle. I dag fik vi af vide hvad vi skulle op i, og jeg var jo så super heldig at trække samfundsfag mundlig. Eksamen er en 24 timers eksamen, dvs. at jeg trækker mit emne den ene dag, og skal så hjem og lave en synopsis, som jeg skal snakke ud fra den anden dag. Så det gode ved denne eksa... -
HJÆLP TIL OMFORMULERING AF TEKSTSTYKKE
ForumindlægHej alle, Om to dage skal jeg op i mundtlig tysk eksamen i 9. Klasse. Jeg har skrevet en tekst, som jeg selv er ret godt tilfreds med, problemet er bare at den er for kombliceret til at kunne huske. Jeg håber derfor desperart at der er en her inde der er i stand til at hjælpe mig med at omformul... -
Perspektivering
Forumindlæghej jeg skal til dansk eksamen om et par dage. jeg skal Perspektivere til to tekster. min primære tekst er om frihed og er fra bogen bommuldens dronning. jeg skal Perspektivere til digtet"på det tørre" og sangen "man binder os på mund og hånd". hvordan kan man perspektiver...
