Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 13401 til 13420 af 58387
-
EøB Eksame (Gym)
ForumindlægHejHer den 31. skal jeg så op i erhvervsøkonomi. Et fag, hvor eksamenspensummet ikke er mere end omkring de 200 sider. Men spørgsmålet er, hvordan man rent faktisk går op til en EØ-eksamen og hvordan hele eksaminationen kommer til at forløbe… Jeg håber, at I kan guide mig igennem til, hvordan jeg... -
Powerpoint til 24 timers eksamen.
ForumindlægHej jeg står til at skal op i min 24 timers eksamen i tysk, og skal til at lave en powerpoint til de tekster jeg har læst, men da jeg sidder lidt fast har behøver lidt inspiration til min powerpoint præsentation, vil det bare være død lækkert, hvis nogle har en powerpoint jeg kan få lidt inspir... -
FSA Fysik og kemi Eksamen.
ForumindlægHej alle sammen :-) Jeg vil lige spørge, hvad i har fået i fysik og kemi eksamen. :-) Jeg fik et pænt 7-tal, og jeg er tilfreds med det. Jeg trak uheldigvis ``Radioaktivitet´´. Jeg var forberedt, men emnet var generelt svært. Jeg vil tilføje, at jeg var fuld forberedt til syre og base, hvor jeg s... -
Enkeltfagsprøve 2002 Eksamen "hurtigt
ForumindlægHej jeg leder efter Højre Handelseksamen Handelsskolernes Enkeltfagsprøve 2002 Matematik Niveau A hvis der er nogen der har den om de eventuelt kunne scanne den og e-mail til [email protected] i DAG!! -
Dansk eksamen/årsprøve (ny reform)
ForumindlægHej alle. Jeg skal på onsdag op til en mundtlig dansk årsprøve, og er meget i vildrede. Vores lærer har valgt at vi kun kan komme op i kendte tekster, hvilket er meget rart, dog utrolig meget man skal nå at læse op på, og meget man gerne skal have gode noter til, hvilket jeg ikke har til det hel... -
Hjælp til oversætelse (skal bruges til min eksame)
ForumindlægEr der ikke en venlig sjæl som kan hjælpe mig med at oversætte den nedstående tekst til tysk..?? I min fritid er jeg meget sammen med min kæreste Julie.Når vi kommer hjem fra skole spiser vi frokost, bagefter laver vi lidt lektier og slapper af.Mandag, onsdag, torsdag træner jeg fodbold, og lørda... -
Matematik A Eksamen - Handelsskolen
Forumindlægnogen der synes den var svær.?? personligt har jeg aldrig været til så svær en prøve i opg 3-6 kunne jeg stort set ikke finde ud af noget, synes aldrig der var noget der gik op.. -
EKSAMEN I MORGEN - INDUSTRIALISERINGEN: HJÆLP ØNSKES
ForumindlægHej alle :-) Jeg skal til historie eksamen i morgen, og kunne virkelig godt bruge noget hjælp til 3 ting :-) 1. Mine problemstillinger (er de fyldestgørende?) 2. Perspektiveringer (er de relevante, eller er der nogle som har et bedre forslag) 3. Kildekritik: hjælp/forklaring mht. tendens Mine p... -
hej..er der nogen der vil rette et par linier engelsk??
Forumindlægjeg vil være meget taknemmelig, hvis der var nogen der ville kigge de her sætninger igennem for fejl..?tak på forhånd.•I have chosen the essay about “Wood Grouse on a high Promontory Overlooking Canada” because I feel it was much better then the other essay. I have learn a lot of things in this e... -
Droppe ud inde eksame og starte i 10
ForumindlægKan man godt droppe ud af efterskole nu og starte i 10 klasse og tage eksamen -
Emner skriftlig eksamen i dansk A
ForumindlægHar I nogen Idé om hvilke emner som kunne forekomme i HF dansk eksamen i år? -
hjælp til rettelse af engelsk oversættelse?
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe? Mange ord er i futurum (are about to, are going to, will mv) Det årlige show på London palladium skal til at begynde. Ligesom sidste år vil scenen være fuld af unge damer i badedragt. Begivenheden bliver transmitteret til mange lande, hvis ikke de engelske fjernsynste... -
Dansk-engelsk oversættelse
ForumindlægHej Håber, at der er nogen, som vil kigge min oversættelse igennem, da jeg ikke er den skarpeste til engelsk.Horatio Nelson er en af de personligheder mange opfatter som en sand engelsk helt. Men helte er anderledes i vores tid. I hvert fald hvis medierne afspejler virkeligheden. I dag er det spo... -
Notater til engelske tekster
ForumindlægHej, jeg er på simpel notat rov!Har engelsk på højniveau (3g, selvfølgelig)Og har følgende pensa jeg blir eksamineret i:Tema: American ValuesFrandsen, Kaj og Gyland, Bjørn: E Pluribus Unum, Marko, 1987Whitman, Walt: O Pioneers! O Pioneers! (1867) (Poesi) 4,3nsCather, Willa: O Pioneers! (Uddrag a... -
engelsk stil - skal rettes
ForumindlægHej allesammen, har lige skrevet en engelsk stil om at opdrage et barn, som jeg skal aflevere imorgen. håber i vil rette mine fejl =) Grown up Bringing up a child is one of the most responsible, most difficult and most satisfactory tasks that you face as a grown-up. At the same time it is the t... -
Hjælp plz engelsk opgave(essay)
ForumindlægHej alle sammen jeg har brug for jeres hjælp i engelsk. Niveuet er B jeg skal have den rettet for kongruens, ordstilling, brug af adjektiver og biord. Varier ordforrådet. ´´So much water so close to home´´ and ´´they’re not your husband´´ are to different stories written by one auth... -
EKSAMEN SPØRGSMÅL MATEMATIK
ForumindlægJEG HÅBER DER ER NOGEN AF JER DER KAN HJÆLPE MIG MED AT FINDE EKSEMPLER PÅ DEM ALLE, JEG HAR EKSAMEN OM FÅ DAGE SÅ JEG HAR VIRKELIG BRUG FOR HJÆLP!!!!!! Ligninger og formler: Gør rede for løsning af ligninger af forskellig type, herunder omformingsreglerne. Procent- og rentesr... -
Mundtlig dansk eksamen
ForumindlægHejsa Jeg i gang med at se alle mine noter igennem , og tænker på om man i den mundtlig dansk eksamen kan få brug for noget fra de skriftlige, altså rettere sagt , man kan vel ikk risikere at skulle sige noget om en litterær artikel, essay eller kronik ? oder was ? -
Tværfaglig synopsis eksamen...hvordan?
ForumindlægEr der nogen der har prøvet den nye synopsis eksamen i et tværfagligt projekt? Jeg skal op i næste uge, men var desværre syg da de forklarede hvordan det hele forgår. Nogen der kan fortælle lidt. Går jeg bare op og fremlægger det jeg har fundet frem til ud fra min synopsis, eller er der noget spe... -
Mundtlig eksamen- Synopse
ForumindlægHej, Håber nogen kan hjælpe mig med det her.. Til min mundtlig eksamen i dansk, har jeg trukket kortfilm, og min lærer har opgivet, kortfilmene: "Gråvejr", "Aarhus" Jørgen Leht, og "Rejsen på ophavet".. Skal finde en tekst og perspektivere til en af de her film, me...
