Søgning på: engelske socialister holger drachmann analyse. Resultater: 13521 til 13540 af 45451
-
Dannelse af førnutid og førdatid
ForumindlægHvordan er det nu lige at man gør når man på engelsk skal danne plusquamperfektum (førdatid) og perfektum (før nutid) -
Terminsprøve, Stx B-Niveau Skriftlig
ForumindlægHej, Jeg ville høre, om I kunne fortælle mig, hvor man kan finde gamle eksamenssæt i Skriftlig Engelsk Stx B? Jeg skal op til terminsprøve i næste uge og kunne derfor godt tænke mig at øve mig. På forhånd tak -
pc hjælp
Forumindlæghej jeg har brug for hjælp til min computer...vil nemlig gerne skifte sprog sådan at når jeg tænder for den at den så aotumatisk er på engelsk... -
Eksamensbevis
ForumindlægHej Hvis man både har Engelsk B og Engelsk A, kommer begge karakterer til at stå på eksamensbeviset? -
"duggen" og min egen vudering
ForumindlægJeg skal analysere "duggen" af Grundtvig, derefter skrive et essay om, hvordan jeg har det med naturen - dette skal ske med udgangspunkt i romantikkens naturopfattelse. Håber der nogle der kan komme med noget der kunne gøres bedre? Essay med udgangspunkt i Grundtvigs ”Duggen” ”Duggen” ... -
KOMME I TANKE OM
ForumindlægHvordan siger man: KOMME I TANKE OM på engelsk? -
et lille sprøgsmål
ForumindlægHej jeg er ved at lave en opgave.. og jeg skal fortolke noget? Den levende Statue. (Frugtbarhedsmyte) hvordan var det nu man fortolkede? Jeg kan slet ikke huske det og jeg tror at jeg blander det med analyser! Så jeg håber at der er en her ude som der kan forklare mig hvad det er..mange tak.. hil... -
Vurderende spørgsmål til vores AT opgave
ForumindlægVi skriver om Kristen fundementalisme i USA. Vi har valgt et fokus på, hvordan medierne bliver brugt. Vi er meget i tvivl om et analyserende spørgsmål, og et diskuterende, men vi har nogle bud p.t. Vi ville gladeligt tage imod råd, og evt. inspiration i form af kildetekster m.m. Vi har lånt Sven ... -
Den blomstrende have
ForumindlægHejsa! Jeg arbejder med novellen "Den blomstrende have" af Naja Marie Aidt. Er der nogle der har læst novellen, og kan hjælpe? Jeg mangler en indre og ydre personbeskrivelse af personerne i novellen og at finde budskabet? Tak på forhånd :) (Hvis i har nogle andre gode informationer ... -
Optagelsesprøven :(
ForumindlægNogen der har været til optageselsprøven og som kan fortal at hvordan det er ?? Jeg er virkelig meget bekymret og nervøs, er virkelig bang for hvis det er svært og jeg ikke kan klarer det -
:( ked af det
Forumindlæger der nogen der godt kunne tænke sig at hjælpe mig med tyk, engelsk eller andet, hvis de har lyst, håber i/du vil? -
at tale
ForumindlægVil nogen snakke på tysk/engelsk med mig over messenger? Vil gerne øve det. [email protected] -
Mål 3. Kl.
ForumindlægHej Er der en hjemmeside der viser med faglige mål for 3. Klasse i engelsk? Hvad eleven skal kunne? Vh. Chsmpii -
Er det plagiering?
ForumindlægHej alle! Jeg skal snart til at skrive srp, og i den forbindelse skal jeg finde noget materiale, som jeg kan bruge. Sagen er den, at jeg nu har valgt to noveller, som jeg tænker at jeg vil bruge, men til min store ærgelse har jeg desvære opdaget at der findes analyser af netop disse to noveller ... -
AT metode - GMO
ForumindlægKære studieportal, I need your help! Jeg er i gang med mit sidste (eksamens) AT-forløb - men det der med metoder... Puh, det sidder ikke fast og Google er desværre ikke min ven på dette område - og har forgæves forsøgt at få fat på mine vejledere siden fredag. Jeg skriver om GMO - fokus på maj... -
Dansker
ForumindlægHej Er der nogen der har en analyse På tegneserie dansker af haldan pisket jeg må låne Syntes den er svær -
ONKEL TOMS HYTTE
ForumindlægSøger desperat hjælp af nogen som har læst/analyseret bogen onkel toms hytte???? -
Hvor mange sider? Jeg er ved at blive skør..
ForumindlægHej, Min ene lærer siger det ene og min anden lærer siger noget helt andet ifh til hvor mange sider redegørelse, analyse, diskussion og perspektivering skal være.. Hvor mange sider skal de forskellige dele være? HJÆLP PLEASE -
Tøger seindenfaden :"hvad er demokrati"
ForumindlægHEJ ALLE, jeg har nu læst dette uddrag igennem flere gange, og jeg kan simpelthen ikke finde ud af hva min lære vil have ud af den. Opgaven består i at vi skal læse, forstå og sammenligne 4 bilag: 1) Hal Koch :"hvad er demokrati?" 2) Tøger seindenfaden :"hvad er demokrati?" 3)... -
Erik Henningsens En agitator
ForumindlægHej, jeg er en 9. klasses elev der skal op til mundtligt dansk her om lidt. Emne: "Forandring". Er taleren Louis Pio? Den eneste kilde jeg har på det er folk på forummer der siger det, jeg har brug for en ordentlig kilde. Wikipedia siger det blev malet i 1899, men Louis Pio tog t...
