Søgning på: matematik a 2009 august HTX. Resultater: 13541 til 13560 af 160040
-
Matematik C niveau, residualplot
ForumindlægHej, jeg skal svare på følgende spørgesmål c) Tegn residualplottet, og brug det til at vurdere modellens anvendlighed Hvordan vurdere jeg modellens anvendlighed? -
Matematik b - hhx - hjælp
ForumindlægHej alle, har problemer med en opgave til en aflevering, er der nogle som kan hjælpe? opgaven er vedhæftet som et billede :) nogle som kan fortælle mig hvilke formler jeg skal bruge, eller give mig svaret+udregningen? på forhånd tak -
Skriftlig matematik C eksamen
ForumindlægHej allesammen! Nu nærmer vi os jo eksamenstiderne, og derfor kunne jeg godt tænke mig at høre om der er nogen som ligger inde med en .pdf, et link eller lign. med en gennemgående, god formelsamling til de forskellige opgaver? Et "must have" til eksamen? tips og tricks? Tak på forhå... -
At fortolke i matematik
ForumindlægJeg har fået en opgave, som går ud på at bestemme integralet af 4x-x^2 hvor den mindste grænseværdi er 0 og den største 2. Herefter skal jeg give en geometrisk forklaring af det - hvordan gør jeg det?? Jeg har bestem integralet til at være 16/3 -
Matematik - find rod
Forumindlæghej kan i hjælpe mig med at udregne dette spørgmål. jeg har svært ved den. 1) Bestem c, når 1 er rod i 2xianden -3x + c= 0 Bestem derefter den anden rod. -
9 klasse Matematik (har selv et forslag)
ForumindlægHej Sp. Forstår ikke rigtig denne opgave 2,3 - beregn familiens årlige udgifter til vand, når der bruges 4,3 m3 pr.uge. udgifter til: Priser Vandværk: Abonnementsbidrag: 1286,00 kr årligt. forbrugs bidrag: 7,2... -
gammel ordning i matematik
ForumindlægHej Hva betyder det egentlig når der står i en eksamenssæt at det er fra "gammel ordning" eller "ny ordning": Hvilken ordning taler de om? -
Matematik 8 klasse
ForumindlægHar svært ved det to ting, håber du kan hjælpe. 1) hvordan omregner man timer til minuter? 2) hvordan omregner man liter til centimeter ? på forhånd tak :) -
Procent Matematik F niveau
ForumindlægKan i ikke hjælpe mig med hvordan man regner C, D, E og F ud :) -
Matematik fp9 problemregning 2021
Forumindlægjeg har brug for hjælp. jeg har været syg hele ugen og har denne problemregning for til i over morgen. er der nogle der kan hjælpe? -
Matematik fp9 problemregning 2021
Forumindlægjeg har brug for hjælp. jeg har været syg hele ugen og har denne problemregning for til i over morgen. er der nogle der kan hjælpe? jeg har lavet de to første opaver. har lagt link til opgave: file:///C:/Users/Willa/OneDrive/Billeder/FP9%20Matematik%20med%20hj%C3%A6lpemidler%20december%202021... -
matematik papir opg
Forumindlægnørre skole bruger 1000 pakker A4 papir til printere og kopimaskiner om året. der er mængderabat, så prisen er 16kr. ekskl. moms for en pakke. momsen er 25 procent 1.1beregn momsen i kroner for en pakke inkl. moms 1.2hvor mange procent udgør momsen af den samlede pris skolen får et tilbud et t... -
matematik papir opg
Forumindlægi en pakke A4 papir er der 500 stykker papir. en kasse med 5 pakker A4 papir vejer 12,5kg, når emballagen ikke vejes med. 1.1 hvor meget vejer 1 pakke papir? 2.2 hvor meget vejer 1 stykke Aa4 papir? en pakke A4 papir er 5 cm tyk uden indpakning 2.3 hvor tykt er 1 stykke A4 papir et stykke A4... -
matematik - bonbon-land
Forumindlægfil vedhæftet:) -
Dumpet i matematik c – kan det læses op?
ForumindlægHej alle. Jeg har dumpet i matematik c på hhx. Fik 00 i skriftlig og 02 i mundtlig. Hvis jeg nu eksempelvis vil ind på en uddannelse, hvor der kræves matematik b, kan jeg så læse det op til b, eller skal jeg først tage c om for at bestå – og så dernæst læse op til b? Tak på forhånd. -
beregn a, b og c i andengradspolynomium
ForumindlægHej! Jeg skal beregne a, b og c i et 2. gradspolynomium ud fra følgende oplysninger: det har rødderne(nulpunkterne) 1 og 4, og f(2)=-4 Håber der er nogen der kan hjælpe! -
Mat A - skriftlig eksamen stx
ForumindlægKære alle, Har i nogle gode råd til hvordan man skal øve sig til Mat A skriftlig eksamen. Ville rart med nogle tips, da jeg gerne vil have en god karakter til eksamen. Tak på forhånd mvh Katja -
Find fælles faktor ab+a ?
ForumindlægFind fælles faktor ab+a ? + Er dette rigtigt (x – 3)^2 – (x – 2)^2 = 2x^2-10x+13 ? På forhånd mange tak for hjælpen -
(a^2-b)* øverest på første brøkstreg (b^-a) nederest på første brøkstreg (a-b) - ny brøkstreg øverest 4 og nederest (a+b)
Forumindlægnogen der kan hjælpe. mvh k -
Engelsk A, HF - Privatlaerer soeges!!
ForumindlægJeg har brug for en dygtig engelsklaerer, der kan hjaelpe mig lidt med forberedelse til eksamen start december. Du skal gerne have faaet en god karakter i Engelsk A indenfor de sidste tre aar. Allerhelst laeser du Engelsk paa uni. Kontakt mig venligst snarest. Mange hilsner Cecilie
