Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 13601 til 13620 af 48931
-
Terminsprøve 2011
ForumindlægHej alle, har I været til terminsprøven i år? Og fik I et sæt fra sidste år af eller hvordan? Mit spørgsmål gælder især 2.HF med engelsk på b-niveau. :) Hilsen LM -
Oversættelse
ForumindlægER der en sød sjæl, der gider at oversætte nedenstående sætninger til engelsk: Kommer din veninde? Det håber jeg. Det er Mary Det gjorde hun Det var hende -
Emner til AT 2014 - Mad og mennesker
ForumindlægEr der nogle der har nogle ideer til emner man kunne have om i AT 2014? I år er emnet Mad og mennesker. Fagene skal helst være Bioteknologi/biologi/kemi og engelsk. Hvis du har foreslag så skriv endelig. -
Skriftlig eksamen
ForumindlægHej derude Så er det snart je skal op i skriftlig engelsk, og vil derfor spørge, hvad er det man skal øve sig på, og hvis nu en derude har en gammel eksamen sæt så kan han være velkommen til at sende til mig. -
A-fag mht. medicinstudiet...
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har virkelig brug for jeres erfaringer mht. valgfag i 3g. Jeg vil gerne ind på medicinstudiet (selvfølgelig kun hvis jeg får snittet). Lige nu har jeg science-linjen, dvs. kemi B og fysik B. Jeg vil gerne på SDU eller Aarhus universitet. Jeg kan kun vælge et fag på A-nive... -
3.g opgave
ForumindlægHej... Er der nogen, der har en god idé til den store skriftlige opgave i 3.g? Jeg har overvejet at skrive i engelsk, men er løbet tør for emner....! Nogen gode ideer til fx en bog, forfatterskab, periode, eller andet???? Det ville hjælpe utrolig meget. Heidi :) -
Hjælp - SSO
ForumindlægHej! Så er det ved at være tid til at vide hvad man skal skrive SSO om, det gør jeg bare desværre ikke.. Jeg kunne godt tænke mig at skrive i Engelsk eller Dansk så ville høre om der var nogle der havde nogle gode forslag til nogle tekster/bøger der kunne være spændende at skrive om? -
Hjælp til fremlæggelse i AT!!
ForumindlægJeg skal forklare hvorfor engelsk og psykologi er gode sammen, og hvorfor de er gode til at besvare min problemformulering, som er: "Hvordan bliver ens identitet påvirket når man flytter fra en kultur til en anden".. Håber der er nogen der kan give lidt tips eller noget, er helt på b... -
SRP emne
ForumindlægJeg er meget blank indenfor mit emne til SRP, jeg vil gerne skrive indenfor engelsk A og psykologi C, men hvis nogen har nogle ideer til emner må i meget gerne hjælpe?? -
Ordstilling
ForumindlægHi all. Jeg har et lille spørgsmål, som jeg er lidt lost med. Nogle der kan hjælpe? 'Hvordan er dansk og engelsk forskellige mht ordstilling, når et non-subjekt forekommer i begyndelsen af en sætning?' -
Danskstil - nogen, der gider at læse den?
ForumindlægJeg har netop skrevet min dansk stil færdig vedrørende Henrik Dahls artikel : Brokøre, som handler om "danskernes" manglende evne til at forstå det absolutte. Jeg ville bare høre om der var nogen, som var interesserede i at give feedback. På forhånd tak for hjælpen :) -
Rettelse
ForumindlægHej alle. Det ville være rigtig dejligt hvis én "spansk erfaren" havde lyst til at kigge min stil igennem (: Da jeg ikke ønsker at lægge den ud her offentligt, håber jeg det er iorden, hvis den blev sendt til vedkommendes indbakke (: Det ville jeg sætte pris på. Tak.. God aften/we... -
Revolutionary war
ForumindlægHej allesammen (:Det her er på sin vis et historie spørgsmål men også et englesk.Jeg skal i englesk fremlægge om american history 1775-1861. Ind under dette hører jo the revolutionary war. Men hvad kalder man egentlig den på dansk?Under alle omstændigheder skriver jeg fordi jeg har ret svært ved ... -
Hjælp til SSO emne
ForumindlægHej, jeg skal snart skrive min SSO opgave (Større Skriftlig Opgave) på min uddannelse EUX Business. Men jeg ved ikke hvilket emne jeg skal vælge! Jeg har tænkt på fagene Dansk, Psykologi, engelsk eller kulturforståelse. Enten vil jeg vælge et fag alene eller komponere fagene sammen. Hvis i har ... -
Analyse af sætninger (fokus på ordstilling)
ForumindlægHej! Jeg skal til engelsk eksamen og har virkelig brug for hjælp til analyse af nogle elevsætninger. Jeg har valgt at lægge vægt på ordstilling og brug af ord. Det er 3. klasses elever der har haft en samtale om et emne vi har haft. Håber meget på at nogen kan hjælpe! Sætninger: 1. What soun... -
AT metode
ForumindlægJeg sidder og er ved, at forberede mig til min at eksamen. Jeg skriver i historie og engelsk om afroamerikanernes kamp for ligetilling i USA. I mit redegørende har jeg anvendt nogle forskellige statistikker til, at udlede viden om deres forhold i USA i 1950-60'erne. I det at jeg har k... -
Flere sætninger :P
ForumindlægFlere engelsksætninger.. og noget VIRKELIGT spastisk lammet dansk der skal oversættes :PVille være rart hvis i lige gad tjekke efter om det er oversat rigtigt til engelsk :)1) Hvad nytte er det til, at jeg prøver at holde det hemmeligt; det bliver alligevel opdaget, så snart de kommer tilbage- Wh... -
årsprøve
Forumindlægjeg har været op i mundtlig årsprøve i engelsk i går..og har fået et 6-tal..min lærer sagde at jeg skulle øve mig i at tale bedre engelsk..men hvordan gør jeg det, hvis der ikke er nogen jeg kan tale med hjemme??hun sagde desuden at hvis ikke jeg fik øvet mig til det ville jeg måske dumpe til eks... -
Hjælp mht. bogen "Fra drage til tiger" ??
ForumindlægJeg skal som en halv million andre skrive studieretningsprojekt. Jeg har engelsk som hovedfag og historie som sidefag. Jeg har valgt Vietnam som emne og tager udgangspunkt i krigen set fra USA's side og i tiden hvor Johnson er præsident. Jeg har før skrevet om emnet, hvor jeg har benyttet bog... -
IBB eller almindelig?
ForumindlægJeg er meget i tvivl om hvad jeg skal vælge som ungdomsuddannelse - enten en såkaldt 'Global studies' linje der sætter fokus på international handel, turisme, samt sprog ELLER en såkaldt IB der omhandler det samme, men hvor undervisningen hovedsageligt foregår på engelsk. Jeg er god til...
