Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 13601 til 13620 af 42938
-
Engelsk B kræves -men har det på A
ForumindlægHejsa Uddannelsen som jeg vil ind på kræver at jeg har bestået engelsk B-niveau, men jeg har haft det i 3 år gennem min tid på STX. Jeg skal nu både op til en mundtlig og skriftlig eksamen i engelsk A niveau. Mit spørgsmål er, hvis jeg nu skulle dumpe til både skriftlig og mundtlig - kan jeg så i... -
Markedskommunikation??
ForumindlægJeg skal op i Mundtlig markedskommunikation her på mandag d. 2/6, er der nogen der har nogle gode råd til denne her eksamen, det er sådan at eksamen foregå på den måde at man trækker en tekst inden for et emne. og så fremlægger man vel? Vores lærer har ikke kommet med en spørgetime, så panikker l... -
Forudsigelser?!
ForumindlægHej alle sammen, jeg skal til AT-eksamen på tirsdag. Jeg faldt tilfældigt over selve opgaven, som jo lyder: Opgave A: Du skal inden for emnet "Fremtiden – visioner og forudsigelser" udarbejde en synopsis, der kan danne udgangspunkt for den mundtlige prøve. Du skal vælge en naturvidensk... -
Karakterer på forskellige niveauer og gennemsnit?
ForumindlægHey. Jeg har hørt noget om, at A-niveaufags karakterer tæller mere på gennemsnittet end f.eks. B- og C-fag. Passer dette - og i så fald - hvor meget tæller en karakter på hvert niveau i forhold til gennemsnittet? -
24 timer eller 24 minutter?
ForumindlægHvilke eksamener er 24 timers-eksamener, og hvilke er 24 minutter? -
gennemsnit
ForumindlægHej, Jeg vil lige høre om hvor meget man skal tage i hver fag for at få et gennemsnit til 9,2 eller 9,4. Jeg går på HF nu, men tænker på hvis jeg tager 2 fag på b niveaue og en på A. Kan du så hjælpe mig med gennemsnit. Der er så noget andet på HF at alle fag vægter nogle fx kulturfags pakker væg... -
Karaktergennemsnit i faget matematik - Årskaraker el. eksamenskarakter?
ForumindlægHej venner! Jeg er ved at blive gal af at sidde og prøve på at finde ud af hvordan jeg regner mit gennemsnit i faget matematik. Mit spørgsmål lyder simpelthen: Jeg har fået 4 i mundtlig matematik til årskarakter, og 7 i skriftlig matematik til årskarakter. Dog scorede jeg et 10-tal til den skr... -
Hjælp Tak
ForumindlægHvis jeg nu kender alle 3 sidder i en trekant og skal finde vinkel A.så siger jeg A=sin-1 (a/c)og i min trakant er a=8,66 og c=10så dividere jeg dem og tag sin-1 det giver så 60 grader. Men hvis jeg skal forklar det mundtligkan jeg så bare sige af sin-1 til (a/c)så er vinkel A 60 grader eller hvo... -
Skal jeg frygte for at dumpe?
ForumindlægHej Alle Jeg har lige fået opgivet min eksamenskarakterer i engelsk skriftlig. Jeg fik 00 (hvilket jeg synes er uretfærdigt, da jeg ifølge mig selv klarede det rigtig godt!), men jeg fik 7 i mundtlig og skriftlig engelsk i årskarakterer. Mit spørgsmål er så, om jeg skal frygte for at dumpe ... -
Hvordan foregår den teoretiske del af idrætseksamen?
ForumindlægHejsa... Er der nogen som vil forklare mig hvordan den teoretiske del af idrætseksamen foregår? Det har vores lærer nemlig ikke lige uddybet.På forhånd tak -
for lidt tid?
ForumindlægHej Jeg synes det forekommer som værende en umulig opgave at komme igennem det hele på bare 10min!! det jeg har tænkt mig at præsentere tager mere end 30min!! Men så var det jeg tænkte at man måske bare skal "berøre" det man gerne vil sige i de 10min, og satse de spørger ind til det, e... -
Apps og snyd
ForumindlægMin ven og jeg havde en diskussion. Han siger nemlig, at hvis man er inde på apps som fx studienet som man har downloadet på sin computer, så kan skolen IKKE se det, men det kan de vel godt, eller hvad? -
Eksamener i 2.g?
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg er meget i tvivl ang. hvor mange eksamener man kan riskikere at komme op i her i 2.g I 1.g var jeg oppe i én eksamen, og i 2.g har vi tre afsluttende fag, hvor et af dem både er skriftligt og mundligt. Hvor mange eksamener kan jeg risikere at komme op i, og kan jeg ... -
Sproglig studieretning?
ForumindlægHej alle Til sommer skal jeg i gymnasiet og jeg har valgt en sproglig studieretning. Engelsk, fransk og spansk (begynder) på A niveau. Har i også en sproglig studieretning? Hvis ja, hvordan er det at have 3 sprog på A niveau og hvor mange lektier er der i de forskellige sprog fag? Kan... -
Afvige fra Synopsis
ForumindlægJeg har skrevet en synopsis til en mundtlig eksamen (sprog) og vil blive bedømt både på den og på den mundtlige præsentation mht karakter. Nu har jeg formået at bevæge mig lidt væk fra den oprindelige synopsis i arbejdet med teksterne. Mit spørgsmål er: skal man holde fast i en lidt svag synopsis... -
Hvordan siger man...?
ForumindlægHvordan siger man på fransk: Jeg behøvede ikke at betale .... ??? Jeg tror det er noget omkring je n’ai pas eu besoin de payer, men er ikke helt sikker på bøjningen af ordene. -
fagene spansk&fransk
ForumindlægDavsJeg skal til at starte på en gymnasiel uddannelse, men jeg ved ikke om jeg vil have spansk eller fransk. Er der nogen, som kan fortælle mig lidt om fagene, så jeg ved hvilke af dem jeg skal tage. På forhånd takNator -
plz.. retning af stil... haster.. skal afleveres imorgen!
ForumindlægGodaften allesammen!! Er der et vidunderlig godt menneske, som har tid til at rette min fransk-stil... håber utrolig meget at der er...jeg skal aflevere den imorgen! :-( plz..Knus artemis (hjælp en pige i nød...;-) love ya!! -
Calogero
ForumindlægHej alle sammen Er der nogen her, der kender den franske sanger Calogero? Hvis der er nogen, der har hans sange på computeren, ku I så ik sende mig dem, for jeg er helt vild med ham :) måske kender I os nogle hjemmesider, hvor man kan downloade hans musik? -
rimeordbog
ForumindlægHej Alle :) jeg tænkte på om der ikke var nogen, som kendte en rimeordbog's hjemmeside på fransk.?? har nemlig brug for at få "n’ârrete pas" til at rime på noget, men kan ikke komme i tanke om et ord :(
