Søgning på: fysik rapport radioaktivitet. Resultater: 13601 til 13620 af 22746
-
hjælppp
ForumindlægHej, jeg er igang med en opgave i fysik, og ville høre om jeg muligvis kunne stille nogle spørgsmål på email i stedet? da jeg ikke kan ligge opgaven ud offentligt her : ) -
anbefaling af lommeregner
ForumindlægHej! Nogle der kan anbefale en god lommeregner, til brug på en universitetsuddannelse (matematik og fysik fag)..? Har umiddelbart tænkt TI, men har ikke den store forstand på det... Nogle gode erfaringer/råd? :) -
Beregning af afbøjningsvinklen og bølgelængden
Forumindlæghej, igen jeg har nogle fysik opgaver jeg har meget svært ved. jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg skal begynde og kunne godt bruge noget hjælp. på forhånd tak. opgaven er vedhæftet fil. -
help
ForumindlægHej folkens nogen der kan hjælpe mig skal op til eksam i fysik på tirsdag men dog har ikke styr på disse emner kulhydrater fedtstoffer og proteiner? kan i evy hjælpe mig det ville betyde meget tak på forhånd : -
Eksamens opgave!
ForumindlægJeg skal finde på et forsøg i Fysik B. Min eksamensopgaver lyder som følger: Energi i virksomheden! Er der nogen der har en idé til et forøg eller bare nogle råd, så ville det være en stor hjælp! På forhånd tak :) -
nogen der har en tegning af Emulsion??
Forumindlægnogen der har en tegning eller ved hvordan man tegner emulator i mayonaise?? Det skal bruges i madkunstskab, det er ikke en kategori, men der er ligeså meget fysik jeg skal bruge det imorgen, har ingen ide om hvordan man tegner eller visualisere det. Tak på forhånd -
spørgsmål til mundtligt
ForumindlægHej Jeg vil gerne spørge hvad man konkret skal snakke om? Jeg har historie og fysik omkring manhattan projekt, men jeg forstår ik helt hvad man skal gå ind under. Skal snakke om hvordan man har brugt sine metoder? -
HJJÆÆÆLP...Hvad er kerneenergi?
ForumindlægHeejsa! Jeg har om energiomsætning og energiformer i fysik, og er derfor ved, at studere om emnet. Men er der nogle vil forklare, hvad kerneenergi/atomkraft er? Hvad bruges denne form for energi til? Hvad er det der fission og fusion?! -
Atomfysik
ForumindlægJeg håber at nogen kan lede mig på sporet.. Fysik er ikke min stærkeste side, så helst ikke for kryptisk.. :) Selve opgaven er vedhæftet.. Det drejer sig om opgave 1.. -
STX eksamen 2013
Forumindlægnogen som ved hvor man kan finde opgavesættet til STX eksamen 2013? mangler også en facit list eller den lavede opgave for kemi og fysik eksamen (STX) 2013 -
Modstandsnetværk
ForumindlægHej Jeg vil meget gerne have lidt hjælp til fysik modstandsnetværk, filen er vedhæftet. Jeg håber der er nogen som kan hjælpe mig. Filen er vedhæftet. Jeg siger Tak på forhånd! Mvh -
Kemiske forbindelser
ForumindlægJeg skal til folkeskolens afgangsprøve i fysik og er ved at skrive dispositioner til alle emnerne. Er der nogle, der har en ide til nogle forsøg til kemiske forbindelser??? Skal bruge tre På forhånd tak -
Kemisk apparatur
ForumindlægVi har fået noget for i fysik vi skal nævne nogle ting i en krydsordopgave og jeg har ingen idé til hvad jeg skal gøre og det har mine venner heller ikke. -
HJÆLP til AT synopsis
ForumindlægJeg står og skal lave en indledning i min AT synopsis, men kan ikke komme igang. skriver i Engelsk og Fysik, om Tjernobyl ulykken. håber i kan hjælpe mig. -
Reaktionshastighed
ForumindlægOkay, jeg skal snart op i fysik/kemi eksamen. Og jeg mangler at skrive en del outlines. Som fx. reaktionhastighed. Er der nogle der kunne hjælpe med hvad jeg skal komme ind på? :-) -
luftforurening
Forumindlæghey folkens jeg sidder her og skal til exam snart.. jeg sidder med et storet problem jeg skal til fysik men jeg ved intet om luftforurening er der nogen der kan hjælpe mig pleazzzzz -
Eksamensspørgsmål.
ForumindlægHej till alle. Jeg har en nogle begreber i fysik, som jeg ikke forstå. 1. Energiomsætning 2. Temperatur-og faseændring Kan nogen forklare disse begreber lidt nemere? -
Stjerner ved mælkevejns centrum
ForumindlægHej SP Jeg skal snart op til fysik, og har lige trukket "stjerner ved mælkevejens centrum", men har ingen ide om hvad jeg skal sige til den! Jeg vil være meget taknemlig hvis nogle ville hjælpe På forhånd tak -
Metaller disposition
ForumindlægHej, Sidder og bakser med fysik/kemi dispositioner og mangler kun EN disposition og det er metaller - og mangler lidt inspiration til min egen! Hvis I har forslag til ideelle forsøg og nogle vigtige punktur, kunne det være skønt. /TAK PÅ FORHÅND -
Hvordan kunne et eksamensspørgsmål lyde?
ForumindlægHej alle jer som har været op til fysik/kemi eksamen i folkeskolen! Hvad kunne et spørgsmål lyde på, når man har haft forskellige emner som man skulle lave dispostioner ud fra! Hvordan skal jeg forberede mig bedst?
