Søgning på: fysik rapport metaller. Resultater: 13621 til 13640 af 23765
  • Angrebet på Pearl Harbor

    Forumindlæg
    Hvis der er nogen der ligger inde med en rapport eller noget brugbart materiale er jeg meget interessert, efter som jeg er ved at skrive his. opgave hvor jeg bla. skal komme ind på Pearl Harbor... På forhånd tak...
  • Spørgsmål til DIO

    Forumindlæg
    Jeg vil lige høre om der er nogen der ved om det er tilladt at stille et spørgsmål inde i selve rapporten? Jeg skriver om kvindefrigørelse, og inde i min analyse overvejer jeg at stille et spørgsmål til mig selv, som jeg så vil besvare.. Men er det i orden, eller skal jeg bare droppe det?
  • Opgaver i radioaktivitet

    Forumindlæg
    HejEr der ikke nogen der har regnet nogle opgaver i radioaktivitet.. halverings tid, aktivitet osv.. Jeg mangler virkelig at se hvordan jeg skal lave opskrivningerne osv. kan gidt lave udregningerne! det skal ikke være rapport, bare besvarelse på opgaver.. det ville være en stor hjælp!
  • Spørgsmål om Intern Standard.

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med en kemi-rapport, som omhandler Enthanol indholdet i vin. Under databehandlingen bliver der skrevet, at jeg skal forklare princippet i at anvende Intern standard - og vi må meget gerne bruge tegninger. Er der en, som kan hjælpe med dette? På forhånd, tak :)
  • SOMEONE HELP......

    Forumindlæg
    kan nogen forklare det her: Udledningen af Joules lov? - altså jeg skal udlede joules lov i min rapport men har ingen ide om hvor jeg skal gør det, så nogen andre der har nogen ide...?
  • ARENER

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg skal skrive en rapport om addition og substitution og jeg skal komme ind på arener. Men har meget svært ved at forklare og beskrive hvad det er. Er der en der kan hjælpe. Skal både forklare når der ingår enkelt og dobbeltbindinger og jeg skal også komme med et eksempel. Håber...
  • Kemi, spørgsmål haster

    Forumindlæg
    Hej Jeg er i gang med en kemi-rapport, som omhandler Enthanol indholdet i vin. Under databehandlingen bliver der skrevet, at jeg skal forklare princippet i at anvende Intern standard - og vi må meget gerne bruge tegninger. Er der en, som kan hjælpe med dette? På forhånd, tak :)
  • SERIØST hjælp mig

    Forumindlæg
    skal seriøst bruge hjælp..Sidder og skal lave en rapport om hjemløse børn i usa.. og kan slet kommme ret meget i gang eller videre..ikke nok nogen som er super eller bar hjælpsomme til eng?Skal aflvere den på mandag, ellers kommer jeg ik på 3 år?
  • Den kemiske proces i cider(reaktionslinje)

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal lave en rapport om ciderfremstilling og her bliver der bedt om en beskrivelse af den kemiske proces (reaktions linje), men hvad er den kemiske proces udover gæring og hvad er reaktions linjen?? Nej jeg er ikke nørd til kemi eller biologi og kan ikke finde ud af det, så uddyben...
  • Forsøg: Baggrundsstråling

    Forumindlæg
    Heeeeeeeeeej:) Jeg skal lave en rapport til forsøget baggrundsstråling. Men jeg ved ikke, hvad jeg skal skrive i teorien. Jeg tror jeg skal skrive om baggrundsstråling, men er det nødvendigt at går i dybde og skrive hvad kosmisk stråling er. På forhånd tak:)
  • Gao i Mali og Brazzavilles i Kongos klima

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er igang med at skrive en rapport om klimaet i troperne. Er der nogle af jer søde mennesker som ved hvad den naturlige plantevækst er i hver af de to steder, samt hvad grunden til forskellen i deres klima er? Og et spørgsmål mere hvordan regner det på den norlige breddegrad, altså d...
  • Hypotese om kontrolforsøg

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en rapport omhandlende spytamylase. I hypotesen er jeg i tvivl om jeg skal lave hypotese om mit kontrolforsøg der handler om at teste indikatoren jod-jodkaliumsopløsning. Altså skal man lave hypotese om alle metoder man bruger?
  • Ascorbinsyre/C-vitaminer

    Forumindlæg
    Jeg har en kemi rapport for, hvor jeg skal skrive teori om henholdsvis ascorbinsyre og c-vitamer. Jeg har skrevet en lille smule, og har søgt på nettet efter viden, men jeg kan ikke rigtigt komme videre. er der nogen, som har noget viden om det, og som kan hjælpe mig lidt med det?
  • Hjælp. Blodtype bestemmelse.

    Forumindlæg
    Jeg sidder og skriver rapport, og er kommet til en opgave jeg ik synes jeg kan komme videre med: Hvorfra kan man skaffe sig de antistoffer, som er påsat Eldonkortet? Forklar hvorfor et forældrepar der begge er rhesuspositive godt kan få et barn der er rhesusnegativt.??
  • Koncentreret og fortyndet syre - HJÆLP! :D

    Forumindlæg
    Jeg skal aflevere en rapport om syre og baser... Og der skal jeg komme ind under koncentreret og fortydet syre... Men jeg ved ikke hvordan man skal forklarer hvad det er.. Så jeg håber i kan hjælpe mig!? ;D - Og helt på et niveau der er let at forstå :D
  • Enzymer

    Forumindlæg
    Jeg sidder og laver rapport om enzymaktivitet og temperatur.. Hmm vil bare spørge hvorfor er det vigtigt at enzym og stivelsesopløsningen bliver blandet ordentligt. Altså ved det vil lægge sig i "lag", men hvad gør det ?:s
  • Koncentreret og fortyndet syre - HJÆLP! :D

    Forumindlæg
    Jeg skal aflevere en rapport om syre og baser... Og der skal jeg komme ind under koncentreret og fortydet syre... Men jeg ved ikke hvordan man skal forklarer hvad det er.. Så jeg håber i kan hjælpe mig!? ;D - Og helt på et niveau der er let at forstå :D
  • Hjælp til rettelse!

    Forumindlæg
    HeyHar netop skrevet en mindre tysk rapport om kz-lejre, (ca. 3 siders brødtekst), og tænkte derfor på, om der var nogen der lige gad og kigge den igennem? På forhånd tak-Pede c",)
  • genetik

    Forumindlæg
    Hej, er der en der godt kan rette min rapport om genetik, den er "lidt lang"Jeg vil ikke sætte den ind her, men gennem mail, hvis det kunne være iorden?Så vil jeg sende den kl. 17.00Og jeg skal aflevere den i morgen...Håber der en der har lydt :-)
  • Aflæs pKs

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med at skrive kemi rapport om titrering af phosphorsyre og cola.Jeg skal aflæse 2 pKs-værdier for phosphorsyre, og jeg synes ikke det stemmer overens med tabelværdien.Hvad aflæser du pKs-værdierne til?http://peecee.dk/?id=35564