Søgning på: matematik fp9 maj. Resultater: 13621 til 13640 af 33566
-
Dansk rettelse
ForumindlægJeg har fået en Fsa opgave, hvor jeg selv skal vælge hvilke opgave jeg ville skrive om. FSA maj 2013 opgave 3 jeg har valgt opgave 3 som hedder hænder. Og ville have hjælp til at rette det jeg har skrevet, og om det jeg har forstået opgaven godt :) Kan jeg for hjælp til det :)? -
SRP - VØ A og Finansering B
ForumindlægHej alle, Jeg skal skrive SRP her til maj 2015 og mangler et emne jeg kan skrive om. Fagene er virksomhedsøkonomi A og finansering B. Grundet VØ/Finansering, starter SRP'en naturligvis ud med en regnskabsanalyse af virksomheden - men mangler noget yderligere at skrive om? Mange tak! Mvh. ... -
Spørgsmål omkring terminsprøve
ForumindlægHej alle. Næste år skal jeg have en terminsprøve i Maj. Jeg har læst på nogle hjemmesider, at hvis man skal være oppe til en prøve, er det bedst, at man øver sig, ved hjælp af gamle eksamenssæt. Men er det egentlig tilladt at spørge ens lære om gamle eksamenssæt? Hvis ja, hvor mange må man så ... -
Produkt Ondskab
ForumindlægHey folkens mig og min makker står til aflevering af eksamens produkt, den 4. Maj. Vi mangler et produkt om ondskab, så hvis der er nogen der har nogle ideer til hvad man kunne lave, ville det være en kæmpe hjælp. Vores problemstilling er "Hvordan definerer vi, hvad der er godt og ondt, og... -
Analyse af Kongens nytorv 1995-1996 af Otto Frello
ForumindlægJeg har trukket kunstbilleder i dansk, hvor jeg derefter har valgt Kongens nytorv af Otto Frello at analysere. Jeg har det lidt svært at analysere det og perspektivere det til Bøgeskov af maj lavet af P.C Skovgaard. Jeg ved ikke hvordan/hvad jeg skal analysere på billedet/billederne. -
HUGO BOSS under 2. verdenskrig
ForumindlægHej, Jeg var d. 31 maj oppe til min SOP eksamen, hvor jeg blev overrasket over min karakter. Er der nogle søde sjæle, som vil vurdere min skriftlige del, også skrive hvad den ligger til? SOP: Historie B & afsætning A Til info: så er min skriftlige opgave meget afsætning, hvor jeg så i det... -
naturfaglig eksamen forsøg til power-tox og at lagre energi
Forumindlæghej vi er 3 piger i 9 klasse som skal op til naturfalig eksamen her i maj og skal finde et par forsøg omkring power-to-x og at lagre energi ende for emnet bæredygtig natur forsyning. Så det ville være en kæmpe hjælp hvis i havde nogle gode ide til nogle gode forsøg mange tak -
Skriftlig fysik/kemi udtræk
ForumindlægHejsa, Min klasse og jeg har trukket skriftlig fysik/kemi fra den naturvidenskabelige blok og skal derfor op i det d. 8. maj. Fysik/kemi er generelt ikke mit stærkeste fag og føler mig derfor lidt på bar bund. Er der evt. nogen, der kender nogle hjemmesider, hvor man kan øve sig lidt? Og hvad er... -
Hjælp til aflevering
ForumindlægHej Jeg vil høre, om der er en, som har været til skriftlig eksamen i kemi på A sidste sommer med netadgang d. 25 maj. Jeg har sættet for som en aflevering, og jeg har lidt problemer med nogle af opgaverne. Er der muligvis en, som har lyst til at vise deres besvarelse? Mvh. en presset 3g'er -
HJÆLP - HISTORIE EKSAMEN
ForumindlægHej jeg skal måske oppe i historie til eksamen og jeg har om veldfærdstaten, men jeg ikke komme på nogle emner uden at have for meget med samfundsfag og gøre. Jeg har virkelige bruge hjælp, og jeg kan simpelthen ikke finde nogen emner og jeg skal have afleveret en problemstilling d. 3 maj. kunn... -
oplæsnings stykke til kortfilmen "eksamen"
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp til at finde et oplæsnings stykke til kortfilmen "eksamen" men kan ikke rigtig finde noget hvor der ca er 650 ord ville helst ha en andmeldese men kan også bruge andet hvis i finder noget vil gerne ha svar senest d. 9 maj 2019 da jeg skal aflevære -
Hvordan kan sum-differens og konstantreglen bruges til differention af polynomier?
ForumindlægSkal til mundlig eksamen d. 20 Maj, og har lige opdaget at jeg mangler at finde ud af hvordan man kan forklare hvordan sum, differens og konstantreglen bruges til differentiation af polynomier. Har søgt på nettet og læst i mine bøger, men kan ikke finde noget om det. Nogle der kan hjælpe? T... -
Cambridge-eksamen - nogle tips?
ForumindlægHej, jeg går på efterskole i 8. klasse, og tager Cambridge på CAE (Advanced)-niveau, hvilket svarer til engelsk på gymnasieniveau. Jeg skal op i eksamen her den 16. maj, om 5 dage, og jeg kunne godt bruge nogle gode tips fra nogle som har stiftet bekendtskab med faget, om de så har tager eksamen... -
Søger - underviser til formueret
ForumindlægDa jeg er dumpet formueret 1 på jurastudiet Aarhus, søger jeg en underviser, som kan hjælpe mig hen mod eksamen til sommer hvor jeg har mit tredje forsøg. Har du muligehd for at give undervisning i formueret løbende fra januar-maj måned, vil jeg meget gerne høre fra dig! -
projektopgave (på vej) HJÆÆÆLP
ForumindlægHej allesammen, vi er to piger i 9. klasse som skal til have projektuge her i uge 6. vores overemne er ´´på vej´´ og vi vil gerne have nogle underemne, problemformulering og arbejdsspørgsmåls ideer. vi er mest interesseret i samfundsfags relaterede emner men andre fag ville også være okay vi s... -
ESSAY HJÆLP
ForumindlægHej, jeg skal til dansk eksamen imorgen tidlig, og jeg har derfor øvet mig i at skrive et essay, og tænkte på om der er ngoe herinde som kunne være så venlige at hjælpe mig med at læse det essay jeg har skrevet, og fortælle mig hvad de synes. evt give nogle gode råd til et bedre essay:) tak på ... -
VALG AF STUDIERETNING
ForumindlægHej Alle Sammen. Sidder her, og skal til at vælge min endelige studieretning her om ikke særlig lang tid. Mine valg står mellem to retninger. 1: Matematik, fysik, kemi 2. Matematik, fysik, informationsteknologi. Jeg ved ikke rigtig hvad det der informationsteknologi går ud... -
STudieretning
ForumindlægHvilke muligheder giver følgende studieretninger:? Matematik A, fysik B, kemi B samfundsfag A, mediefag B, matematik B Skal til at vælge studieretning, men ved ikke hvad jeg skal vælge. Er meget forvirret på dette område, så det ville være rart med noget hjælp udefra. Taaakker.. -
grænseværdi
ForumindlægHej, Jeg er i gang med at supplere Matematik A, men jeg har ikke haft matematik i fire uger og kan derfor ikke huske så meget. Det føles som om, jeg starter helt forfra. Lige nu prøver jeg at forstå grænseværdier og differentialregning – kan I hjælpe med at forklare det? Jeg forstår det slet ikk... -
Ved ikke hvad jeg skal vælge:(
ForumindlægHej alle sammen, Vi skal til at begynde på vores studieretningsprojekt, men jeg har INGEN idé om hvad jeg skal skrive i. Håbede lidt på at der er nogen der kunne komme med nogle gode forslag... Min studieretning er Matematik A, kemi B og fysik B På forhånd tak
