Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 13641 til 13660 af 58387
-
MatA eksamen-Odense hjælp
ForumindlægHej Jeg har en mundtlig eksamen i matematik d. 14 august og vil i den forbindelse høre, om der er nogen derude...helst fra odense, som jeg kan hyre nogle timer for at sikre mig, at jeg kan mit stof.Det skal være nok til at bestå..og forhåbentlig også lidt derover. Alternativt, kan det også gør... -
Fysik c eksamen, hjælp!!!
ForumindlægJeg sidder og er igang med min 24 timers forberedelse til eksamen i morgen da jeg kommer i tvivl om min opgave. På det papir jeg har fået udleveret står der følgende: Opgave nr 2 Verdensbilledet Ved eksamen skal du først selv give en fremstilling af 6 - 7 minutters varighed med emnet ... -
Mediefag B-eksamen
ForumindlægHej. D. 20. skal jeg til eksamen i mediefag i B-niveau. Eksamen foregår således at jeg skal trække et citat fra en produktion og herefter analysere den. Dette har jeg 48 minutter til. Herefter skal jeg fortælle om min egen produktion (se evt: http://www.youtube.com/watch?v=jcq0Y204NT8 - konstru... -
Har akut brug for hjælp til rettelse af engelsk grammatik! Tak.
ForumindlægHej håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig med en grammatisk rettelse af denne engelske oversættelse, for er på røven og skal aflevere i aften senest kl. 00. På forhånd mange tak. -
Mundtlig dansk eksamen - novelle
ForumindlægJeg har brug for hjælp til valg af novelle, som handler om længsel. Det er op til den mundtlige dansk eksamen, men jeg har svært ved at finde en god novelle om længsel, som man kan analysere, og snakke i lang tid om. Så det ville være rart hvis nogen havde nogle gode forslag:) -
Engelsk analyse - grammatiske og sproglige fejl! AKUT!!!!!
ForumindlægEr der nogle der vil være så dejlige at rette min engelsk analyse igennem :) -
fp9 maj 2021 engelsk eller fp9 dec 2021
ForumindlægEr der nogen der har fp9 maj 2021 engelsk eller fp9 dec 2021? -
Nogle som har tid til at kigge mit engelsk igennem?
ForumindlægJeg har skulle lave en oversættelse i engelsk nogle som vil rette den igennem? -
SPANSK A-NIVEAU, EKSAMEN IMORGEN!
ForumindlægHej, jeg har en spansk eksamen imorgen, er der nogle frivillige der er vilige til at læse min spansk opgave og rette den for mig. -
Fysik A - Skriftlig Eksamen
ForumindlægSå har folk med fysik A været til skr. eksamen i dag. Sættet kan findes her: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/documents/STX081-FYA.pdf Personligt syntes jeg at sættet var rimelig meget som forventet. Opgave 1, 3 og 6 er rent "sæt ind i formel". Opgave 5 har de fleste formegentli... -
Dumpet i skriftlig eksamen
ForumindlægHey, jeg har dumpet skriftlig matematik, hvor jeg fik 00. Jeg vil gerne være farmaceut, og de specifikke adgangskrav er matematik, alle fag skal være bestået (fra UG). Pointen er, jeg har fået 7/7 i årskarakter, plus jeg fik 7 i mundtlig eksamen, så mit gennemsnit for alle mine matematik fag ligg... -
test af produkt (eksamen)
ForumindlægSkal måske op til kommunikation/it eksamen her til sommer. Derfor har jeg været igang med at lave en folder + plakat til mit projekt. I projektet indgår at jeg skal have andres mening om produkterne, så derfor søger jeg nogle der har tid til i dag at se og kommentere på folderen. Skal dog bruge ... -
Eksamens læsning: potensspørgsmål
Forumindlæghej derude på denne skønne søndag... Sidder lige med et bevis hvor jeg laver dette skridt: e^(x+?x) -> e^x*e^?x Hvorfor må jeg dette? Og hvorfor kan jeg sætte e udenfor parentes her, uden der sker noget med e^?x? e^x*e^?x-e^x e^x (e^?x-1) Håber nogen sidder derude og kan hjælpe.. skal ti... -
arhhh geografi eksamen!!! hjælp hurtigt, tak
ForumindlægHej alle sammen:) Jeg er ved at læse til geografi eksamen og jeg er stødt på et rimeligt stort problem, som jeg håber i kan hjælpe mig med!! Jeg kan ikke rigtigt finde ud af, hvad det er med de der klima bælter! altså hvordanman skal kunne huske hvem der er hvem og hvor de er??... og ... -
Powerpoint til AT-eksamen??
ForumindlægJeg har, ligesom alle andre, et par spørgsmål vdr. AT-eksamen: Først og fremmest, er det så en fordel at anvende powerpoint? Eller er det bedst bare at holde sig til et talepapir? Hvad er jeres erfaringer? Og hvad synes jeres lærere bedst om? Derudover har jeg mest brugt faglitteratur til at be... -
Vindsystem og eksamen imorgen
ForumindlægHej hej! Sidder her og prøver at forstå det sidste til min NG eksamen imorgen. Men... jeg er håbløs til de vindsystemer. Jeg har fundet en animation. http://www.pbs.org/wgbh/nova/vanished/jetstr_giving.html Er der nogen der kan forklare mig pædagogisk hvordan det foregår? (Ps. jeg elsker ting i p... -
Kemi C - Eksamen
ForumindlægHej! Jeg står i den situation, at jeg skal til mundtlig eksamen i Kemi C på mandag. ' Da spørgsmålene tager udgangspunkt i rapporter, er det vel væsentligt at rapporten er nogenlunde rigtig? Et af eksamensspørgsmålene handler om et forsøg jeg tidligere har lavet, nemlig "Titrerin... -
Matematik - træning til eksamen
ForumindlægHej alle sammen ... Jeg er ved at terpe til Matematik B eksamen, hvor jeg faldte over følgende opgave, som jeg var helt lost i: Løs ligning f(x) = 4 og uligheden f(x)>4 Grafen for funktionen er dog på et bliag, som jeg ikke kan vedhæfte .. Jeg håber dog, at i kan nogenlunde kan guide mig ige... -
Relevante emner til eksamen - hjælp!
ForumindlægHej alle, som forhåbentlig gider hjælpe mig :-) Jeg har lige trukket emnet Kroppens signalveje i biologi B idag, og jeg skal til eksamen imorgen. Jeg tror, jeg har ok styr på, hvad jeg skal sige, men jeg vil rigtig gerne høre, om I synes der er noget vigtigt at have med! Jeg har tænkt at komme in... -
Matematik mundtlig eksamen!!!
ForumindlægHey allesammen :D Jeg ska op til matematik mundtlig eksamen imorgen, og har lige nogle få spørgsmål jeg gerne vil stille, fordi jeg ik helt ved hvad det går ud på. Det ville være perfekt hvis i ku besvare bare 2 eller 3 af spørgsmålene :D Hvad forstår man ved monotoniforholdene for en andengrad...
